Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد مهدی تند گویان معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان در دیدار مدیرکل و معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان چهارمحال و بختیاری از طهماسب شیروانی تقدیر کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ محمد مهدی تند گویان معاون امور جوانان در تقدیر نامه ای خطاب به طهماسب شیروانی معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان چهارمحال و بختیاری از برگزاری مستمر و موثر جلسات ستاد های استانی و شهرستانی ساماندهی امور جوانان در آن استان تقدیر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در متن این لوح تقدیر آمده است:

جناب آقای طهماسب شیروانی

معاون محترم امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان چهارمحال و بختیاری

سلام علیکم

بی تردید دستاورد های امید بخش و افتخار آفرین در حوزه ساماندهی امور جوانان کشور مرهون تلاش های مخلصانه و پایدار کسانی است که تمام همت و مساعی خویش را مصروف جذب و بسیج حداکثری منابع و ظرفیت های موجود نموده اند و در این مهم تعامل سازنده ای را بین دستگاه های دولتی و نهاد های مدنی و مردمی ایجاد کرده اند.

برگزاری مستمر و موثر جلسات ستاد های استانی و شهرستانی ساماندهی امور جوانان در آن استان که یکی از مصادیق جلب مشارکت و به کارگیری منابع استان به سود جوانان محسوب می شود، قابل تحسین و شایسته تقدیر است.

فرصت را مقتنم شمرده و از جنابعالی و سایر همکاران حوزه جوانان آن اداره کل که در روند ساماندهی امور جوانان استان نقش آفرینی نموده اند کمال تشکر و قدردانی را دارم.

امید است کسب رتبه اول در این رقابت ملی برای برگزاری و پیگیری امور ستادهای استانی و شهرستانی ساماندهی امور جوانان در سال 1398 الگویی شایسته برای حرکت های آتی در آن استان و در کل کشور شود.

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: چهار محال و بختیاری وزارت ورزش و جوانان محمد مهدی تندگویان امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان ساماندهی امور جوانان چهارمحال و بختیاری معاون امور جوانان امور جوانان جوانان استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۷۱۷۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس جدید اداره ورزش و جوانان شهرستان ملارد معارفه شد

ایسنا/تهران نصرت الله اسلامی به عنوان سرپرست جدید اداره ورزش و جوانان شهرستان ملارد منصوب شد.

به گزارش ایسنا، بر اساس حکمی از سوی علی جوادی مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران، جناب آقای نصرت الله اسلامی به عنوان سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان ملارد منصوب شد.

همچنین طی جلسه ای با حضور آقایان حسین پور و طوسی معاونین اداره کل ورزش و جوانان استان تهران و سهیل غلامی معاون سیاسی ،امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهرستان ملارد از زحمات ۴ ساله رسول ضابطیان رئیس سابق این اداره تقدیر شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • معلمان ورزش در خط مقدم پرورش قهرمانان ورزشی هستند
  • سرانه فضای‌ورزشی مهاباد ۳۵ سانتی‌مترمربع است
  • استقرار نمایندگی اداره ورزش و جوانان در شهر صدرا
  • انتصاب مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس
  • جوجیتسوکاران چهارمحالی عازم مسابقات آسیایی شدند
  • آغاز عملیات حفر چاه عمیق زمین چمن فوتبال شهرستان پلدشت 
  • رئیس جدید اداره امور شعب استان گلستان معرفی شد
  • کسب یک هزار و ۳۰۰ مدال کشوری و ۴۰ مدال برون مرزی توسط ورزشکاران قمی
  • اعزام ۳ جوجیتسوکار چهارمحال و بختیاری به مسابقات آسیایی
  • رئیس جدید اداره ورزش و جوانان شهرستان ملارد معارفه شد