Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین در حالی که قرار است ادامه رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا در قطر و به صورت متمرکز برگزار شود هزینه حضور باشگاه‌ها توسط کنفدراسیون فوتبال آسیا پرداخت خواهد شد.

 الریاضیه در این باره نوشت: داتو ویندسور جان دبیر کل کنفدراسیون فوتبال آسیا تاکید کرد که برای همه تیم های شرکت کننده در لیگ قهرمانان آسیا یک هتل ویژه در قطر رزرو شده است که AFC کل هزینه آن را پرداخت خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق اعلام دبیر کل AFC به هنگام اقامت تیم ها در هتل هیچ فرد دیگری نمی تواند وارد آن شود و یک تیم پزشکی ویژه از طرف کنفدراسیون فوتبال آسیا هم در هتل اسکان داده می شود تا وضعیت بازیکنان را زیر نظر داشته باشد و اقدامات لازم را انجام دهد.

پیش از این عنوان شده بود که هزینه اقامت تیم‌های باشگاهی با خود آنها خواهد بود که هزینه دو میلیاردی را به نمایندگان ایرتان تحمیل می‌کرد.

کد خبر 543103 برچسب‌ها قطر كروناويروس فوتبال - لیگ قهرمانان آسیا

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: قطر كروناويروس فوتبال لیگ قهرمانان آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۷۱۸۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی لیگ برتری جریمه میلیاردی شد

به گزارش  تابناک و به نقل از سایت سازمان لیگ، سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان به دلیل مصاحبه غیرفنی و انجام صحبت های غیرمسئولانه ۲ میلیارد تومان جریمه شد.

 عبدالله ویسی سرمربی تیم فولاد خوزستان به دلیل مصاحبه غیرفنی و خارج از حوزه مسئولیت خود و اظهار نظر غیرمسئولانه و غیرحرفه ای علیه فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ مبلغ ۲ میلیارد تومان جریمه نقدی شد.

 
مبلغ جریمه نقدی باید ظرف مدت یک هفته پرداخت شود. ادامه فعالیت این مربی در لیگ برتر منوط به پرداخت جریمه است.

دیگر خبرها

  • کدام مشاغل از ارایه اسناد و دفاتر مالی معاف شدند؟
  • علیرضا فغانی در کنار داوران بین المللی فوتبال ایران
  • داوران ایرانی مسافر ریاض شدند
  • ۷ داور از ایران در سمینار داوران نخبه فوتبال آسیا
  • معصومه شکوری، ناظر داوری فینال لیگ قهرمانان زنان آسیا
  • نظارت فینال لیگ قهرمانان آسیا برعهده بانوی ایرانی
  • سرمربی لیگ برتری جریمه میلیاردی شد
  • برگزاری لیگ قهرمانان بسکتبال آسیا با حضور شهرداری گرگان
  • خبر مهم کنفدراسیون فوتبال آسیا به پرسپولیس و استقلال
  • خبر مهم کنفدراسیون فوتبال آسیا برای پرسپولیس و استقلال