Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-27@19:16:39 GMT

نوبخت: ایران از سرمایه‌گذاری ترکیه استقبال می‌کند

تاریخ انتشار: ۳ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۷۱۹۱۵

نوبخت: ایران از سرمایه‌گذاری ترکیه استقبال می‌کند

آفتاب‌‌نیوز :

محمدباقر نوبخت روز دوشنبه در آیین افتتاح یک شرکت تولیدی با سرمایه گذاری خارجی از ترکیه در شهرک صنعتی کاسپین، افزود: به عنوان عضوی از هیات دولت به این سرمایه گذاران خوشامد گفته و تلاش می‌کنیم زمینه را برای فعالیت آنها فراهم کنیم.

وی گفت: شرکت ای جی تی با توجه به سابقه حضور در عرصه صنعت قطعا می‌تواند از امکانات موجود در این استان برای فراوری تولیدات به نحو شایسته استفاده کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 حضور مسوولان ملی در استان‌ها به ویژه در مجموعه‌های صنعتی برای دیدن و شنیدن مشکلات تولید است تا تمام توان خود را برای رفع آنها به کار گیرند.

معاون رییس جمهوری و رییس سازمان برنامه و بودجه گفت: در سفر قبلی خود به قزوین از موانع مالیاتی در یک شرکت طرح مساله شد و فرض و وظیفه ما بود که به عنوان مسوول سازمان برنامه و بودجه کشور این مانع را رفع کنیم. خرسندیم که امروز این مانع برای شهرک صنعتی کاسپین رفع شده است و برای این واحد تولیدی نیز موانعی در مباحث گمرکی وجود دارد که در بازگشت از استان آنها را مرتفع می‌کنیم. وظیفه داریم همه نوع حمایت‌های قانونی را نسبت به این شرکت داشته باشیم تا برای اشتغالزایی و ایجاد رونق اقتصادی در استان و کشور اقدام کنیم.

وی گفت: از نماینده عالی دولت و نمایندگان مردم استان در مجلس نیز دعوت می‌کنیم نظارت و پیگیری خود را به قصد حمایت از واحدهای تولیدی که در جهت اشتغالزایی و افزایش تولید به ویژه در سالی که به عنوان جهش تولید از سوی رهبر معظم انقلاب اعلام شده به کار گیرند. امیدواریم که در سفرهای بعدی شاهد افتتاح فازهای بعدی این شرکت در ایران باشیم.

شرکت ای جی تی در زمینه تولید انواع پارکت و پروفیل با ۴۰ میلیون یور سرمایه گذاری در شهرک صنعتی کاسپین قزوین برای ۱۵۰ نفر در مرحله نخست اشتغالزایی کرده است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: محمدباقر نوبخت ترکیه سرمایه گذاری خارجی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۷۱۹۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخصیص بیش از ۳ هزار میلیارد ریال اعتبار برای تأمین برق شهرک‌های صنعتی یزد

مسلم فلاح زاده مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان یزد گفت: تأمین برق پایدار برای واحد‌های صنعتی مستقر در شهرک‌های صنعتی از برنامه‌هایی است که در چند سال اخیر در دستور کار شرکت شهرک‌های صنعتی استان قرار گرفته است.
 
وی افزود: از همین جهت از سال ۱۴۰۰، تفاهم نامه‌های مختلفی برای ایجاد ۶ پست برق بین شرکت شهرک‌های صنعتی و شرکت برق منطقه‌ای یزد منعقد شده است. 
 
فلاح زاده ادامه داد: برای ایجاد این پست‌های برق بیش از ۷ هزار و ۲۳۰میلیارد ریال اعتبار پیش بینی شده است.
 
وی گفت: خوشبختانه با مشارکت هر دو طرف قرارداد تاکنون بیش از ۳هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال اعتبار مورد نیاز، برای انعقاد قرارداد مشاور و خرید تجهیزات طرح‌ها تامین شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • ممنوعیت هرگونه خرید و فروش اراضی شهرک‌های صنعتی
  • شناسایی و مستندسازی ۲۰ نیاز فناورانه واحدهای صنعتی در خوزستان
  • ممنوعیت هرگونه خرید و فروش اراضی شهرک‌های صنعتی قبل از اخذ پایان کار و اتمام سالن تولید
  • اعطای تسهیلات خرید به سرمایه گذاران جهت اصلاح خطوط تولیدی
  • طرح به کارگیری زندانیان رای باز در واحد‌های تولیدی
  • طرح به کارگیری زندانیان رای باز در واحد‌های تولیدی ورامین
  • تخصیص بیش از ۳ هزار میلیارد ریال اعتبار برای تأمین برق شهرک‌های صنعتی یزد
  • گازرسانی به ۱۲۶۸ واحد تولیدی و صنعتی در کردستان
  • رفع موانع تولید در ۱۷ طرح صنعتی چهارمحال و بختیاری
  • انعقاد ۱۸۲ قرارداد با سرمایه‌گذاران در شهرک‌های صنعتی فیروزآباد