Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-29@23:12:13 GMT

رافائل گروسی امشب وارد ایران می شود

تاریخ انتشار: ۳ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۷۲۰۷۳

رافائل گروسی امشب وارد ایران می شود

خطیب زاده گفت: گروسی امشب وارد ایران می شود و دو روز در ایران می ماند. گروسی با رییس جمهور، صالحی و ظریف دیدار می کند.

«سعید خطیب زاده» سخنگوی وزارت امور خارجه در نشست خبری خود  در جمع خبرنگاران گفت: 7 سال از دولت و تدبیر و امید گذشته و در سیاست خارجی روزهای متلاطمی داشته ایم.

خطیب زاده گفت: روابط ایران و ونزوئلا مبتنی بر اصول سیاست خارجی و منافع دو کشور است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فارغ از اینکه چه کسی مالک کشتی بود دزدی دریایی آمریکا انجام داد. توییت ظریف در این باره فصل الخطاب بود. منافع ملت ایران، قران قران حفظ می شود.


خطیب زاده درباره سفر رافائل گروسی گفت: روابط ایران و آژانس دارای اهمیت است. برجام روابط ایران و آژانس را به سطح بی نظیری رساند. کارشناسان آژانس به تناوب به ایران سفر دارند. مشکلاتی بین ایران و آژانس اتفاق افتاد که انشاالله در این سفر به نتیجه برسد. گروسی امشب وارد ایران می شود و دو روز در ایران می ماند. گروسی با رییس جمهور، صالحی و ظریف دیدار می کند.

در حال تکمیل

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: رافائل گروسی خطیب زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۷۲۰۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حسن‌زاده: تیم‌های جام جهانی را سوپرایز می‌کنیم

کاپیتان تیم ملی فوتسال ایران گفت: کارمان سخت است اما تفکر ما سوپرایز کردن تیم ها در جام جهانی است.

علی اصغر حسن زاده، در گفت‌وگو با ایسنا درباره قهرمانی ایران در جام ملت های فوتسال آسیا، اظهار کرد: با تلاش کادرفنی و بچه‌ها توانستیم جام را به ایران برگردانیم، خدا کمک کرد که توانستیم به قول مان وفا کرده و دل مردم ایران را شاد کنیم. مهم ترین چیز در این شرایط خوشحالی مردم است و حتی اگر یک لحظه هم از بازی ها و قهرمانی‌مان خوشحال شده باشند ارزش‌اش از همه چیز بیشتر است. قهرمانی را به مردم شریف ایران تقدیم می‌کنیم.

او ادامه داد: من تا جایی که بتوانم به تیم ملی و باشگاهی کمک می‌کنم و خدا را شکر من تمام تلاشم را کردم هم در داخل و هم خارج زمین به جوانان کمک کنم. خدا را شکر تلاش همه بچه ها و کادرفنی بود که به ثمر نشست و شرمنده مردم نشدیم.

کاپیتان تیم‌ملی درباره جام جهانی پیش رو گفت: فوتسال واقعا پیشرفت کرده و مثل گذشته نیست. جام جهانی هم حتما همین طور خواهد بود. کارمان سخت است اما تفکر ما سوپرایز کردن تیم ها در جام جهانی است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • حسن‌زاده: تیم‌های جام جهانی را سوپرایز می‌کنیم
  • حاج‌صفی وارد بازی قهرمانی شد
  • گل علی اصغر حسن زاده به تایلند در جام ملت های فوتسال آسیا (تایلند 1-3 ایران)
  • آسیب جدی به بناهای تاریخی کاشان وارد نشده است
  • زین الدین زیدان و وینیسیوس جونیور، تماشاگران ویژه بازی رافائل نادال در تنیس اوپن مادرید + عکس
  • بوی خوش گیاهان بهاری درسفره گروسی‌ها/۱۳۵ نوع گیاه خوراکی در بیجار
  • ظریف، همچون بند زدن برگ گل! | چینی‌بندزن! یه دل شکسته رو هم بند می‌زنی؟
  • سلطان گلزنی به استقلال و پرسپولیس کیست
  • بیشترین خسارت سیل در خراسان جنوبی به محورهای موصلاتی وارد شد
  • نادال: با آلکاراس می‌توانیم در المپیک بازی کنیم