Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-02@03:20:45 GMT

۹ سارق در کردستان دستگیر شدند

تاریخ انتشار: ۳ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۷۲۱۵۶

۹ سارق در کردستان دستگیر شدند

فرمانده انتظامی قروه روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با اجرای طرح امنیت محله محور در محلات مختلف شهرقروه، با حضور تیم هایی از یگان های انتظامی، عملیاتی و تخصصی ضمن پاکسازی محل های توزیع و مصرف مواد مخدر، احساس امنیت جهت ساکنان ایجاد شد.

سرهنگ میثم گوهری آرانی افزود: دستگیری پنچ نفر سارق سابقه دار که به پنج فقره سرقت اماکن خصوصی ، دوچرخه و سایر موارد اعتراف کردند از دیگر دستاوردهای این طرح بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به رضایتمندی مردم از اجرای این طرح یادآور شد: پلیس متعهدانه، دلسوزانه و با انگیزه الهی در مسیر تامین امنیت و آرامش مردم و خدمات رسانی به جامعه اسلامی گام برداشته و با همدلی، هم افزایی و اتحاد و انسجام ماموریت‌ها و وظایف سازمانی خود را انجام می دهند.

فرمانده انتظامی قروه با بیان اینکه بیشترین درصد از سرقت دوچرخه ناشی از عدم توجه کافی به هشدارهای پلیس است گفت: به شهروندان توصیه می‌کنیم در نگهداری از وسایل نقلیه خود دقت بیشتری داشته و آن ها را به تجهیزات ایمنی مجهز کنند.

دستگیری چهار سارق سابقه دار در بیجار

فرمانده انتظامی بیجار نیز گفت: در پی چندین فقره سرقت در بیجار، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی و کوپ تابعه این شهرستان قرار گرفت.

سرهنگ محمد صادق پیروزی افزود: ماموران در این رابطه تحقیقات خود را آغاز و با انجام کار اطلاعاتی موفق به شناسایی و دستگیری ۴ سارق سابقه دار و یک نفر مالخر شدند.

وی اضافه کرد: متهمان در تحقیقات پلیس و با توجه به قرائن و شواهد پلیس به پنج فقره انواع سرقت شامل سرقت وتورسیکلت، اماکن دولتی،منزل، لوازم و قطعات خودرو اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی بیجار با تاکید بر رعایت نکات امنیتی و استفاده از ابزار های بازدارنده در جهت پیشگیری از وقوع سرقت خاطرنشان کرد: متهمان با تشکیل پرونده جهت طی مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

برچسب‌ها کردستان سرقت فرماندهی نیروی انتظامی کردستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کردستان سرقت کردستان سرقت فرمانده انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۷۲۱۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت دو سارق با ۳۰ میلیارد تومان سرقت در اشتهارد

ایسنا/البرز فرمانده انتظامی البرز گفت: دو سارقی که در یک فقره سرقت از یک کارگاه صنعتی اقدام به سرقت اموالی به ارزش ۳۰۰ میلیارد ریال کرده بودند، توسط پلیس آگاهی شهرستان اشتهارد شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش  ایسنا، سردار حمید هداوند روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت در تشریح این خبر گفت: در پی وقوع یک فقره سرقت از شرکت صنعتی در اشتهارد و به سرقت رفتن اموالی به ارزش ۳۰۰ میلیارد ریال، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: با بررسی محل وقوع سرقت و با استفاده از اقدامات فنی و پلیسی، دو نفر در این رابطه که از مدیران و کارکنان این شرکت صنعتی بودند، شناسایی و پس از چندین روز کار عملیاتی محل اختفاء متهمان کشف شد.

فرمانده انتظامی استان البرز اظهار کرد: ماموران پس از اطمینان از حضور متهمان در محل ردزنی شده،  به محل اختفاء آنها  اعزام و در یک عملیات غافلگیرانه آنها را دستگیر کردند.

این مقام ارشد  انتظامی تصریح کرد: با اعتراف متهمان به جرم خود، با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

سردار هداوند در پایان خاطرنشان کرد: با اشرافیت اطلاعاتی و توان عملیاتی بالای پلیس، سخت ترین پرونده‌ها در کوتاه ترین زمان ممکن به سرانجام می رسد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اعتراف سارق به ۲۷ فقره سرقت سیم و کابل در شاهرود
  • بازداشت دو سارق با ۳۰ میلیارد تومان سرقت در اشتهارد
  • مخلان امنیت در مشهد دستگیر شدند
  • دستگیری سارق سابقه‌دار کابل‌های مخابراتی در اسفراین
  • سارق سابقه‌دار کابل‌های مخابراتی در اسفراین دستگیر شد
  • انهدام باند سارقان سیم برق در شهرکرد
  • انجام ۴ ماموریت پلیسی در استان سمنان
  • اراذل و اوباش سابقه‌دار در اهر دستگیر شدند
  • سارقان مشاعات ساختمانی در اسفراین دستگیر شدند
  • سارقان سابقه دار ماهدشت با ۲۵ فقره سرقت دستگیر شدند