Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-06@18:19:26 GMT

صندوق‌های بازنشستگی به صورت قبیله‌ای مدیریت می‌شوند

تاریخ انتشار: ۳ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۷۲۳۱۲

صندوق‌های بازنشستگی به صورت قبیله‌ای مدیریت می‌شوند

حاتمی گفت: ۲۵دستگاه مسئول، خود را از قانون خدمات کشوری مستثنی کرده و حفره‌هایی برای حقوق‌های نجومی فراهم آمده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آناج، حسین حاتمی نماینده مردم کلیبر و خدآفرین، صبح امروز در مجمع عالی بسیج آذربایجان‌شرقی، اظهارات خود را با ارائه داده‌هایی از اوضاع مدیریتی کشور آغاز کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس در بخشی از سخنان خود با بیان اینکه اوضاع مدیریتی کشور نیاز به تکانه های شدید دارد، اظهار داشت: متاسفانه فتنه تمام نشده و فتنه‌گران قصد دارند پس‌اندازهای مردم صرف مطامع سیاسی و اقتصادی آنها شود.

حاتمی اضافه کرد: از ۱۸صندوق بازنشستگی کشور فقط یک مورد قانون دارد و بقیه بصورت قبیلگی اداره میشوند.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس یادآورد شد: ۲۵دستگاه مسئول، خود را از قانون خدمات کشوری مستثنی کرده و حفره‌هایی برای حقوق‌های نجومی فراهم آمده است.

نماینده مردم کلیبر در پایان خاطرنشان ساخت: دستگاه‌های متولی باید زیر ذره‌بین رصد و پایش عملیاتی قرار گیرد تا تصمیمات غلط آنان مولد آسیب‌های اجتماعی نشود.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۷۲۳۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات طرح جدید برای انسداد مرز‌های شرقی

جانشین فرمانده فراجا توضیحاتی را درباره طرح جدید انسدد در مرزهای شرقی کشور ارائه کرد.

به گزارش ایسنا، سردار قاسم رضایی درباره اجرای طرح انسداد مرز‌های شرقی گفت: مسئولیت مرز‌های کشور با فرماندهی انتظامی است و مرزبانی وظیفه کنترل و مدیریت مرز‌ها را دارد. در بعضی از مرز‌ها مانند مرز‌های شمال غربی و مرز‌های شرقی، تهدیداتی از آن سوی مرز‌ها وجود دارد که ما با آن مقابله می‌کنیم.

جانشین فرمانده کل انتظامی کشور ادامه داد: به عنوان مثال حمل و نقل مواد مخدر یا تردد اشرار و حتی نفوذ تروریست‌ها ممکن است از این مرز‌ها صورت بگیرد. در همین راستا و بنابر درخواست پلیس، مقرر شد انسداد‌های فیزیکی در این مرز‌ها ایجاد شود تا کنترل و مدیریت آن‌ها بهتر صورت گیرد.

رضایی اظهارکرد: بنابراین با مدیریت فراجا و استفاده از نظرات کارشناسی مرزبانی و بودجه‌ای که دولت تامین کرده است، مقرر شد از امکانات مهندسی رزمی ارتش جمهوری اسلامی ایران در ساخت این دیوار‌ها نیز استفاده شود. در صورت نیاز با سپاه پاسداران نیز هماهنگی‌هایی صورت خواهد گرفت و از ظرفیت آنان نیز استفاده خواهیم کرد. در واقع این طرح، طرح پلیس است که ارتش به خاطر داشتن دانش فنی مناسب اجرای آن را بر عهده گرفته است. در مجموع فراجا مسئول تامین امنیت مرز‌های کشور است.

وی با بیان اینکه همه منطقه دیوارکشی نخواهد شد؛ افزود: تنها در نقاطی که آسیب پذیری وجود دارد این انسداد فیزیکی ایجاد می‌شود. علاوه بر آن مرزبانان و مرزنشینان غیور ما نیز در تامین امنیت مشارکت دارند. خوشبختانه تجهیزات خوبی نیز برای رصد و پایش مرز‌ها در اختیار فراجا قرار دارد و البته این تجهیزات بیشتر هم خواهد شد.

دیگر خبرها

  • مشارکت گسترده در پای صندوق های رای قوام بخش نظام است
  • نشست رسالت صندوق بازنشستگی کشوری در تحقق شعار سال برگزار شد
  • مردمی‌سازی منابع طبیعی با توجه به طبیعت، اقتصاد و امور اجتماعی
  • دبیران احزاب در رقابت انتخاباتی کمیسیون ماده ۱۰ حضور دارند
  • تاثیر مردمی‌سازی صندوق‌های بازنشستگی بر سفره بازنشستگان
  • پس لرزه ادعای نماینده تندرو مجلس درباره روابط جنسی در ترکیه /روابط با کشور همسایه به مشکل می خورد؟
  • طرحی برای اخذ مالیات از دلالی‌های مخرب در بازارهای مختلف
  • روش‌های عجیب برخی کاندیداها برای رأی آوردن
  • جزئیات طرح جدید برای انسداد مرز‌های شرقی
  • حق بیمه بیش از ۴ هزار مددجوی کمیته امداد ماهانه پرداخت می‌شود