Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین در حالی که خبرهایی در خصوص توافق قطعی مهدی طارمی با پورتو منتشر شده بود دیروز پدر مهاجم  تیم ملی کشورمان اعلام کرده که این انتقال هنوز انجام نشده است اما پورتو گزینه اصلی مهدی است.

 گفت و گوی پدر طارمی با  مهر بازتاب گسترده ای در رسانه های پرتغال داشته و حتی روزنامه «ojogo» بخشی از این گفت و گو را روی جلد خود کار کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این روزنامه علاوه بر انعکاس صحبت های پدر طارمی، درباره وضعیت این بازیکن نوشت: «نهایی شدن انتقال طارمی به پورتو بعد از فروش تعدادی از بازیکنان این تیم انجام می شود. قیمت قطعی طارمی هنوز مشخص نشده و در معرض تعدیل است اما باید در حدود ۵ میلیون یورو باشد. این رقم کمتر از ۶ میلیون یورو مدنظر باشگاه ریوآوه برای فروش طارمی است اما چیزی که فعلا مانع این انتقال شده، اختلاف یک میلیون یورویی نیست. این امر فقط به فروش دارایی ها و بازیکنان پورتو بستگی دارد و طارمی مجبور است کمی صبر کند.»

کد خبر 543176 برچسب‌ها پرتغال فوتبال لژیونرها

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: پرتغال فوتبال لژیونرها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۷۲۳۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک دانشگاه آزادی عضو کمیته اجرایی کنفرانس بین‌المللی پرتغال شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، حامد علیپور بنائی دانشیار گروه مهندسی الکترونیک دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز برای دومین سال متوالی به‌عنوان عضو کمیته برگزاری سیزدهمین کنفرانس بین‌المللی فوتونیک، اپتیک و لیزر در شهر پورتو کشور پرتغال در سال ۲۰۲۵ با عنوان کنفرانس PHOTOPTICS ۲۰۲۵ انتخاب شد.

علیپور بنائی اکنون معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز و تنها ایرانی کمیته اجرایی در کنفرانس بین‌المللی پرتغال است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نارضایتی وزیر ارشاد از وضعیت روزنامه‌نگاران حوزه طنز
  • یک دانشگاه آزادی عضو کمیته اجرایی کنفرانس بین‌المللی پرتغال شد
  • کل منچستریونایتد برای فروش غیر از سه بازیکن!
  • واکنش‌ها به اظهارات جنجالی مهدی نصیری در بی‌بی‌سی
  • اصولی: ملی پوشان فوتسال حواله خودرو نمی گیرند/ در جریان انتقال پرسپولیس به مشهد نیستم+ فیلم
  • رقابت های بوکس قهرمانی آسیا؛ نخستین مدال ایران قطعی شد
  • تلاش مهدی طارمی برای دریافت شهروندی پرتغال
  • اینتر تنها طارمی را در خط هجومی جذب می کند
  • طارمی با گل و پاس گل بیرون رفت!
  • جانشین طارمی در پورتو مشخص شد/ مهاجم بازل جایگزین بازیکن ایرانی