Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری ایسکانیوز، سایت رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) از تصمیم این کنفدراسیون برای استفاده از سیستم کمک داور ویدیویی (VAR)، از مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا که مهر امسال در قطر برگزار می‌شود، خبر داد.

در بخشی از اطلاعیه AFC آمده است: با تأیید استفاده از سیستم کمک داور ویدیویی از مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا 2020 برای اولین بار در این رقابت‌ها، تعهد کنفدراسیون فوتبال آسیا به اطمینان‌بخشی داوری آسیا مورد تأکید قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کنفدراسیون فوتبال آسیا با برگزاری دوره‌ها و سمینارهای متعدد VAR از مارس سال 2017، سابقه‌ای اثبات شده در اجرای این سیستم دارد که توسط FIFA و IFAB تأیید شده است.

برای تقویت بیشتر توانایی‌های AFC در استفاده از VAR در لیگ قهرمانان آسیا، کارگاه آموزشی اطلاعات کمک داور ویدیویی (VIO) از 26 آگوست برگزار خواهد شد تا از آگاهی این کارگاه از آخرین تحولات این سیستم، اطمینان حاصل شود.

VAR برای گل، کارت قرمز مستقیم، پنالتی و تصمیمات اشتباه در شناسایی بازیکنان به کار خواهد رفت.

351 / 351 VAR لیگ قهرمانان آسیا کنفدراسیون فوتبال آسیا FIFA IFAB

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: لیگ قهرمانان آسیا کنفدراسیون فوتبال آسیا کنفدراسیون فوتبال آسیا لیگ قهرمانان آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۷۲۳۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دورتموند در فینال لیگ قهرمانان میزبان شد

به گزارش "ورزش سه"، دورتموند که بازی رفت را در زمین خود از پی اس جی برده بود، همین نتیجه را در پارک دوپرنس نیز تکرار کرد و بعد از یازده سال به فینال لیگ قهرمانان رسید.

در قرعه کشی دور یک چهارم نهایی، قرعه نیمه نهایی و تیم‌های میزبان بازی رفت و برگشت نیز مشخص شد. یکی دیگر از موارد، تعیین میزبان در فینال لیگ قهرمانان بود که همان زمان اعلام شد.

در سمتی که دورتموند و پی اس جی قرار داشتند، تیم برنده به عنوان میزبان فینال در نظر گرفته می‌شد. به این ترتیب دورتموند در فینال ومبلی نقش میزبان را خواهد داشت و قطعا از پیراهن اول خود استفاده خواهد کرد.

دیگر خبرها

  • آغاز فروش شاسی بلند جدید کرمان موتور/ KMC A5 رسما وارد بازار شد (+ جدول فروش ، مشخصات و عکس خودرو)
  • دورتموند در فینال لیگ قهرمانان میزبان شد
  • دیدار قهرمانان فوتسال با رهبر انقلاب (عکس)
  • بازنده‌های پاریسی؛ پاری سن ژرمن و ۶ باخت از ۷ بازی در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا
  • واکنش جالب امباپه: نه رئال، نه بایرن! (عکس)
  • خاتون و 21 رقیب قدرتمند در رقابت‌های آسیایی!
  • 10 سرمربی با بیشترین حضور در مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا
  • حمله موشکی مقاومت عراق به بندر عسقلان اسرائیل/ اعلام آغاز مرحله چهارم نبرد انصارالله یمن علیه اسرائیل/ بازداشت یک نظامی آمریکا توسط روسیه/ تهدید دادگاه لاهه توسط ۱۲ سناتور آمریکایی
  • آماده باش یمن برای آغاز مرحله چهارم نبرد با رژیم صهیونیستی
  • گام‌های نهایی برای سر آمدن انتظار چندساله؛ فقط یک ماه تا افتتاح پل چهارم بشار