Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- رییس پلیس بین‌الملل ناجا، از دستگیری و استرداد متهمی به اتهام صدور چک بلامحل به مبلغ ۳۰ میلیارد ریال به کشور خبر داد. تاریخ انتشار: 11:52 - 03 شهريور 1399 - کد خبر: ۶۴۹۷۹۵

خبرگزاری میزان - سردار هادی شیرزاد اظهار داشت: پلیس بین الملل ناجا، در پی اعلام مقامات قضائی مبنی بر شکایت ۲۰ شهروند مالباخته، فردی را به اتهام صدور چک بلامحل، به مبلغ ۳۰ میلیارد ریال، پس از هماهنگی‌های لازم با مراجع مربوطه داخلی و خارجی، به کشور بازگرداند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
  وی ادامه داد: این متهم که با فریب هموطنان و صدور چک‌های میلیاردی، به یکی از کشور‌های منطقه متواری شده بود، با تلاش پلیس بین الملل، موضوع تحت تعقیب بین المللی وی به کلیه کشور‌های عضو اینترپل اعلام شد.    رییس پلیس بین الملل ناجا گفت: پیگیری‌های مدام و ردیابی متهم توسط اینترپل تهران منجربه شناسایی محل اختفای نامبرده شد همچنین با همکاری مبادی دیپلماتیک جمهوری اسلامی ایران زمینه استرداد وی فراهم شد. بیشتر بخوانید: ماجرای سرقت‌های سریالی یک مرد با دو همسرش   وی گفت: پس از پیگیری‌های مدام، در نهایت اینترپل کشور مربوطه با استرداد نامبرده موافقت و متهم متواری توسط تیم استرداد اینترپل تهران به کشور مسترد و برای طی مراحل قانونی تحویل مقامات قضایی شد.   انتهای پیام/ 

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: پلیس اینترپل پلیس بین الملل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۷۲۴۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستبند پلیس عنبرآباد بر دستان قاتل فراری

سرهنگ کریمی گفت: بعد از وقوع قتل در عنبرآباد سه نفر عامل مرتب با این قتل دستگیر شدند.

وی افزود: ماموران پلیس آگاهی، به رغم اینکه متهم دائم مکان حضور خود را تغییر می‌داد هویت قاتل را شناسایی و در نهایت با پی‌جویی‌های بی‌وقفه این متهم را طی یک عملیات شبانه در مخفیگاهش دستگیر و به فرار وی پایان دادند.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • دستبند پلیس عنبرآباد بر دستان قاتل فراری
  • استقلال به خاطر برکناری خطیر از لیگ قهرمانان محروم می‌شود؟
  • پلیس، گرداننده فراری چند شرکت هرمی را به کشور بازگرداند
  • استرداد متهمه کلاهبردار کلان اقتصادی به کشور
  • کشف ۳ تن چوب قاچاق در سوادکوه
  • استرداد کلاهبردار ۱۲۰۰ میلیارد ریالی به کشور
  • کشف جسد زن ۳۶ ساله در باغ
  • استرداد کلاهبردار ۱۲۰۰ میلیاردی به کشور
  • یک پلیس انگلیسی به خاطر حمایت از حماس دادگاهی می‌شود
  • صدور کیفرخواست برای‌ متهم قتل پزشک ماهشهری