Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- معاون ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان، دبیر مجمع انتخاباتی فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی را منصوب کرد. تاریخ انتشار: 11:54 - 03 شهريور 1399 - کد خبر: ۶۴۹۸۰۶

خبرگزاری میزان - مهدی علی‌نژاد معاون ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان طی حکمی شهزاد کیانی را به عنوان دبیر مجمع انتخاباتی فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی منصوب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر این اساس ثبت‌نام مجمع انتخاباتی فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی از روز سه‌شنبه چهارم شهریور ماه در محل فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی آغاز می‌شود و پس از ده روز کاری مورخ ۱۹ شهریور ماه ۱۳۹۹ به پایان می‌رسد.

متن حکم به شرح ذیل است:
شهزاد کیانی، نظر به اینکه مقرر است ثبت نام از نامزد‌های شرکت‌کننده در انتخابات فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی از تاریخ ۹۹/۰۶/۰۴ لغایت ۹۹/۰۶/۱۹ برگزار شود، به استناد ماده (سه) آیین نامه شرایط احراز و چگونگی انتخاب رئیس فدراسیون‌های ورزشی به موجب این ابلاغ به عنوان "دبیر مجمع عمومی فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی" منصوب می‌شوید. لازم است برابر ضوابط اعلام شده مقتضی برای مراحل ثبت نام و برگزاری مجمع انتخاباتی معمول گردد. توفیق روزافزون شما را از خداوند متعال در انجام امور محوله خواستارم.

بیشتر بخوانید: اعلام زمان ثبت‌نام برای ریاست فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: وزارت ورزش و جوانان فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی وزارت ورزش دبیر مجمع ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۷۲۴۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیدعباس هاشمی‌منش رییس فدراسیون کونگ‌فو و هنرهای رزمی شد

به گزارش خبرنگار مهر، مجمع انتخاباتی فدراسیون کونگ‌فو و هنرهای رزمی با حضور سید محمد شروین اسبقیان معاون توسعه ورزش قهرمانی در سالن اجتماعات کمیته ملی المپیک برگزار شد.

در این مجمع سیدمناف هاشمی دبیرکل کمیته ملی المپیک نیز حضور دارد.

حجت جوانمردی، رضا شهرانی، سیدمجتبی شیرزادی، سید عباس‌ هاشمی‌منش و محمد نوحی به عنوان کاندیدا معرفی شده بودند که با انصراف حجت جوانمردی، رضا شهرانی و محمد نوحی، رقابت بین سید مجتبی شیرزادی و سیدعباس هاشمی‌منش ادامه پیدا کرد.

در پایان رای گیری از اعضای مجمع؛ سیدعباس هاشمی‌منش با کسب ۳۶ رای از از مجموع ۴۸ رای اعضای مجمع، به عنوان رییس فدراسیون کونگ‌فو و هنرهای رزمی انتخاب شد.

کد خبر 6093935

دیگر خبرها

  • مجمع عمومی سالانه «فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی» برگزار شد
  • رئیس فدراسیون کونگ‌فو و هنرهای رزمی مشخص شد
  • انتصاب عاطفه خادمی به‌عنوان دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور
  • هاشمی‌منش رئیس جدید فدراسیون کونگ‌فو و هنرهای رزمی شد
  • سیدعباس هاشمی‌منش رییس فدراسیون کونگ‌فو و هنرهای رزمی شد
  • انتصاب مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس
  • به پرورش ورزشکار المپیکی بی‌توجهی کرده‌اند/ روال برگزاری مجامع انتخاباتی قطع شدنی نیست
  • انتصاب مجید اکبرشاهی به عنوان «دبیر ستاد اربعین سیما»
  • انتخابات آتی ژیمناستیک و بازهم تخلفات قانونی
  • دو انتصاب جدید در جشنواره اتقان