Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-26@17:18:05 GMT

وزیر دفاع روسیه از انعقاد قراردادهای تسلیحاتی بزرگ برای ارتش خبر داد

تاریخ انتشار: ۳ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۷۲۶۱۹

وزیر دفاع روسیه از انعقاد قراردادهای تسلیحاتی بزرگ برای ارتش خبر داد

‍‍‍‍‍‍

وزیر دفاع روسیه در حاشیه نمایشگاه بین المللی نظامی-فناوری «ارتش ۲۰۲۰»، از برنامه انعقاد ۳۹ قرارداد با شرکت‌های مجتمع صنایع نظامی این کشور برای تأمین تجهیزات نیروهای مسلح، به ارزش کلی حدود ۱.۱۶ تریلیون روبل خبر داد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از پایگاه خبری-اینترنتی شبکه تلویزیون روسی «ازوزدا»،"سرگئی شایگو" وزیر دفاع روسیه امروز (دوشنبه) در گفت‌وگو با خبرنگار این شبکه تلویزیونی در حاشیه نمایشگاه بین المللی نظامی-فناوری «ارتش 2020»، اعلام کرد که این وزارتخانه قصد انعقاد 39 قرارداد با شرکت‌های زیرمجموعه مجتمع صنایع نظامی روسیه به منظور تأمین نیازهای تجهیزاتی نیروهای مسلح در چارچوب نمایشگاه امسال را دارد که ارزش کلی این قراردادها حدود 1.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

16 تریلیون روبل خواهد بود.

شایگو گفت: «کل مبلغ قراردادها تقریباً 1.16 تریلیون روبل محاسبه شده است. صبت بر سر فناوری‌های پیچیده و متفاوت است. مهمترین مسئله این است که ما به سمت خرید نمونه‌های تک یا حداقل محموله‌های کوچک حرکت نمی‌کنیم. ما به دنبال انعقاد قراردادهایی برای خرید محموله‌های تسلیحاتی بزرگ هستیم.»

به گفته وی، صحبت همچنین بر سر خرید حدود 70 فروند انواع هواپیما به طور هم زمان، از جمله جدیدترین نمونه‌های جنگنده سوخو-27 و همچنین خرید 100 تا 150 فروند بالگرد در یک قرارداد است.

وزیر دفاع روسیه یادآور شد که قراردادهای عمده دیگری نیز برای خرید انواع هواپیما و یک محموله کشتی برای مناطق دوردست دریایی امضاء خواهد شد.

افزایش تجهیزات جدید و به‌روز رسانی‌شده در نیروهای مسلح روسیهآغاز ارزیابی غافلگیرانه آمادگی رزمی نیروهای مسلح روسیهشایگو: روسیه برابری نظامی-راهبردی خود با ناتو را حفظ کرده است

انتهای پیام/

 

R7535/P/S8,89/CT10 واژه های کاربردی مرتبط اخبار "روسیه" بیشتر بخوانید... شایگو: ایران شریک راهبردی روسیه است/ امیر حاتمی: روسیه نقش مهمی در منطقه و جهان دارد پوتین: ناوگان دریایی روسیه با سلاح‌های مافوق صوت تقویت می‌شود تأکید پوتین بر لزوم استفاده از کشتی‌های مدرن بیشتر در ناوگان دریایی روسیه قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... شایگو: ایران شریک راهبردی روسیه است/ امیر حاتمی: روسیه نقش مهمی در منطقه و جهان دارد پوتین: ناوگان دریایی روسیه با سلاح‌های مافوق صوت تقویت می‌شود تأکید پوتین بر لزوم استفاده از کشتی‌های مدرن بیشتر در ناوگان دریایی روسیه واژه های کاربردی مرتبط اخبار "روسیه" پربیننده‌ترین اخبار بین الملل ۱ وزیر دفاع ایران از سامانه اس۴۰۰ بازدید کرد ۲ وزیر دفاع یمن: مرحله آینده جنگ برای عربستان دردناک خواهد بود ۳ مشاور ارشد ترامپ استعفا کرد ۴ شایگو: ایران شریک راهبردی روسیه است/ امیر حاتمی: روسیه نقش مهمی در منطقه و جهان دارد ۵ عراق|انفجار بمب در اطراف پایگاه التاجی/ زخمی‌شدن ۴ غیرنظامی در انفجار کرکوک ۶ جنوب یمن| وقوع چند انفجار در عدن ۷ لاوروف: تلاش آمریکا برای بازگشت تحریم‌ها علیه ایران موفق نخواهد شد ۸ برگزاری تشییع جنازه برادر ترامپ در کاخ سفید بدون رعایت پروتکل‌های بهداشتی مهمترین اخبار بین الملل لاوروف: تلاش آمریکا برای بازگشت تحریم‌ها علیه ایران موفق نخواهد شد یادداشت اختصاصی| دورخیز آل خلیفه برای عادی سازی روابط با رژیم اسرائیل سخنگوی وزارت خارجه: شکستی تاریخی برای آمریکا در شورای امنیت رقم خورد ظریف: سفر مدیرکل آژانس هیچ ارتباطی به مکانیزم ماشه ندارد مهمترین اخبار تسنیم مجتمع پتروشیمی بوشهر با فرمان رئیس‌جمهور افتتاح می‌شود/ افزایش ۷۴میلیون‌تنی تولید محصولات لاوروف: تلاش آمریکا برای بازگشت تحریم‌ها علیه ایران موفق نخواهد شد مشترکین خانگی کم مصرف برق ۱۰۶ میلیارد تومان پاداش گرفتند/ وزیر نیرو: صنعت برق ایران جزو قدرت‌های مسلّم منطقه است مراسم عزاداری در حسینیه امام خمینی(ره) به‌صورت عمومی برگزار نمی‌شود گفتگوی تفصیلی با امیر روحانی| ایران قطب منطقه‌ای در تعمیر بالگردهای شرقی می‌شود/ ساخت نمونه پیشرفته‌تر بالگرد صبا درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اخبار روسیه اخبار روسیه ناوگان دریایی روسیه وزیر دفاع روسیه نیروهای مسلح بین الملل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۷۲۶۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزرای دفاع ایران و چین دیدار کردند

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: تنش‌های اخیر در منطقه و شرایط اسفناک غزه نتیجه اقدامات بی‌ثبات ساز آمریکا در منطقه و حمایت از رژیم کودک کش صهیونیستی  است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، امیر سرتیپ محمدرضا آشتیانی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در حاشیه بیست و یکمین اجلاس وزرای دفاع سازمان همکاری های شانگهای در آستانه قزاقستان با وزیر دفاع چین دیدار و گفت وگو کرد.

امیر سرتیپ آشتیانی در این دیدار ضمن تشکر از مواضع و دیدگاه‌های دولت چین در قبال تحولات منطقه به ویژه محکومیت حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران گفت: تنش‌های اخیر در منطقه و شرایط اسفناک غزه نتیجه اقدامات بی‌ثبات ساز آمریکا در منطقه و حمایت از رژیم کودک کش صهیونیستی است.

وزیر دفاع جمهوری اسلامی ایران با اشاره به سفر آیت الله رئیسی به کشور چین و امضای برنامه جامع مشارکت همکاری‌های دو طرف افزود: برای حل مسائل امنیتی منطقه‌ای و بین المللی، همکاری و همگرایی بیشتر طرفین ضرورت دارد.

وزیر دفاع چین هم در این دیدار با اشاره به تحولات منطقه غرب آسیا، حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق را محکوم کرد و افزود: این عمل ناقض حقوق بین‌الملل است و ما از حق مشروع ایران در پاسخ به این اقدام حمایت می‌کنیم.

وزیر دفاع چین ضمن دعوت از وزیر دفاع جمهوری اسلامی ایران جهت شرکت در کنفرانس امنیتی پکن بر تداوم همکاری ها تاکید کرد. در این دیدار این مقام ارشد نظامی چین خواستار آتش بس در نوار غزه و ارسال کمک‌های بشر دوستانه به آن منطقه شد.

وزیر دفاع چین همچنین بر گسترش روابط دفاعی و نظامی با جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد.

منبع: ایرنا

کد خبر 748147

دیگر خبرها

  • وزرای دفاع ایران و چین دیدار کردند
  • وزیر دفاع روسیه: مسکو هرگز ناتو را تهدید نکرده است
  • روسیه: آماده گسترش همکاری‌های نظامی با ایران هستیم
  • وزیر دفاع روسیه در دیدار با وزیر دفاع ایران: آماده گسترش همکاری های نظامی هستیم
  • روسیه : آماده گسترش همکاری‌ های نظامی با ایران هستیم
  • وزیر دفاع روسیه: آماده گسترش همکاری‌های نظامی با ایران هستیم
  • شویگو: آمریکا برای تسلط بر منطقه آسیا و اقیانوسیه تلاش می کند
  • تعامل ارتش روسیه و چین روندهای جهانی را تثبیت می‌کند
  • سفر موفق رئیس جمهور ایران به اسلام آباد یک «تحول بزرگ» است
  • مقام ارشد ارتش روسیه بازداشت شد