Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید موسی خادمی گفت: عملکرد دولت به عنوان یک شاهکار مدیریتی در جریان سیل ۹۸ از چند جنبه قبل از سیل، بعد ازسیل و مرحله جبران خسارات و بازسازی قابل بررسی است.

به گزارش خبرگزاری برنااز لرستان ؛ خادمی امروز در گفت وگو با رسانه ها ،اظهار کرد:  هفته ی دولت فرصت مغتنمی است که عملکرد دستگاه های اجرایی برای مردم منعکس شود

او با بیان اینکه  طرح تفصیلی شهر خرم آباد تکمیل و آماده است،افزود:  تفاهم لازم بین ارتش و شهردای برای ساماندهی پادگان "۰۷" انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 خادمی تصریح کرد:  سهم شهرداری در این تفاهم نامه برای ساماندهی خیابان انقلاب و سایر نقاط حساس شهر اختصاص پیدا خواهد کرد.

 استاندار لرستان ادامه داد: برای ساماندهی قلعه فلک الافلاک طبق تفاهم نامه ۶۹۰ میلیارد ریال را برای تخلیه پادگان سپاه حضرت ابوالفضل(ع) پرداخت کردیم.

او بیان کرد:  ساخت پادگان جدید سپاه حضرت ابوالفضل(ع) بیش از ۴۰ درصد پیشرفت داشته است که ان شاالله به زودی تکمیل خواهد شد.

 خادمی خاطر نشان کرد:  با این تفاسیر در آینده ای نزدیک هم ساماندهی اطراف قلعه تاریخی فلک الافلاک و هم تکمیل و بهره برداری ساختمان جدید پادگان نامبرده را خواهیم داشت.

استاندار لرستان در بخش دیگری از سخنانش در خصوص سیل ۹۸ نیز   عملکرد دولت را به عنوان یک شاهکار مدیریتی در جریان سیل ۹۸ از چند جنبه قبل از سیل، بعد ازسیل و مرحله جبران خسارات و بازسازی قابل بررسی دانست و یادآورشد:  در خصوص قبل از سیل ، فروردین ۹۸ یک سیل بی سابقه بود و اقدامات پیشگیرانه از خسارات جانی و مالی که انجام شد باعث شد که تلفات جانی در این رابطه نداشته باشیم. تبلیغات و آگاه سازی مردم کار ساده ای نبود که با تلاش های انجام شده به بهترین نحو انجام شد

او  اضافه کرد: در خصوص  بعد از سیل نیز برگرداندن اوضاع بعد از آن سیل ویرانگر به خوبی انجام شد. آب، برق و گاز و همچنین برقراری راه های ارتباطی در کمتر از ۱۲ روز انجام شد.

 خادمی گفت: در  مرحله جبران خسارات و بازسازی نیز  ۴۰۰۰ میلیارد تومان اعتبار از طرف دولت تخصیص داده شد که طی آن بیش از ۱۲۰۰۰ خانه ساخته شد، بیش از ۲۰۰۰۰ خانه تعمیر شدند، ۳۶۰ میلیارد تومان کمک بلاعوض مسکن، ۱۱۰ میلیارد تومان کمک بلاعوض برای کشاورزی پرداخت شد. بیش از ۴۳۰ مدرسه در جریان این سیل خسارت دیدند که تمامی آنها تعمیر شدند، بیش از ۸۰ مدرسه کاملا تخریب شدند که بیشتر از ۵۰ مدرسه بازسازی و تحویل داده شدند، خیلی از راه ها بازسازی شدند.لایروبی و دیوارکشی رودخانه ها به خوبی انجام شد.

 استاندار لرستان عنوان کرد: فراموش نکنیم ما در جریان این سیل داشته های ۴۰-۵۰ ساله را از دست دادیم و برای جبران کامل آنها هنوز به اعتبارات بیشتری نیاز داریم. پیگیری می کنیم اعتبارات بیشتری برای جبران کامل خسارات جذب کنیم.

 

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: هفته دولت خرم آباد سیل سال 98 انجام شد سیل ۹۸

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۷۲۶۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی آخرین وضعیت تکمیل سامانه فاضلاب روستای ریحان آباد شهرستان ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،در این نشست مشاور پروژه توضیحات لازم در خصوص آخرین وضعیت تکمیل سامانه فاضلاب روستای ریحان آباد را ارائه و سپس پیمانکار مجری مسائل و مشکلات اجرایی این پروژه را تشریح و تصمیمات لازم جهت اتمام پروژه در قالب برنامه زمانبندی فشرده جهت ایجاد امکان افتتاح سامانه فاضلاب ریحان آباد در هفته دولت سال جاری اتخاذ شد.   معاون بهره‌برداری و توسعه فاضلاب شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی در این نشست با بیان اینکه طرح سامانه فاضلاب روستای ریحان آباد یکی از مجموعه طرح‌های مدیریت شده توسط شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور است، اظهار داشت: این طرح با بهره‌گیری از کمک مالی بانک جهانی بوده و قبل از یکپارچه سازی از ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار بود.    احیا جاهدی افزود: پس از یکپارچه سازی، مدیریت اجرای پروژه از سوی شرکت مهندسی به شرکت آب و فاضلاب استان واگذار گردید و هم اکنون دارای ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی است.   وی گفت: عملیات فیزیکی در این طرح شامل ۲۵ کیلومتر شبکه جمع آوری فرعی و اصلی و انتقال فاضلاب و دو واحد ایستگاه پمپاژ به ظرفیت ۱۱ هزار و ۷۵۰ متر مکعب در شبانه روز بوده و پس از اتمام عملیات شرایط برای واگذاری انشعابات فاضلاب فراهم و جمع آوری و دفع بهداشتی حدود ۱۶ هزار نفر از جمعیت منطقه را تحت پوشش قرار خواهد داد.

دیگر خبرها

  • پیگیری تکمیل بازسازی جاده شهداد - نهبندان در دستورکار دادستانی کرمان
  • بررسی آخرین وضعیت تکمیل سامانه فاضلاب روستای ریحان آباد شهرستان ارومیه
  • تکمیل بازسازی جاده شهداد - نهبندان زیر ذره بین دادستانی کرمان
  • اطلاعیه قطعی گاز در برخی از مناطق برخوار و کاشان
  • چهار هزار میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل بازسازی مناطق زلزله‌زده و حل برخی از مشکلات کلانشهر کرمانشاه
  • کنایه شاهکار طنز پرداز مشهور به دولت آمریکا | عکس
  • ساختمان‌های اداری باقیمانده در مناطق زلزله‌زده کرمانشاه بازسازی و تکمیل می‌شود
  • تکمیل سد مشمپا از اولویت‌های شرکت آب منطقه‌ای است
  • ضرورت جبران تأخیر در اجرای سیاست‌های کلی تأمین اجتماعی
  • تکمیل راه آهن دورود - خرم آباد از منابع مختلف پیگیری می شود