Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس‌جمهور گفت:ما در برابر مردم ایران شرمسار نیستیم و در گاز و نفت در میدان‌های مشترک کار بزرگی انجام داده‌ایم.

به گزارش مشرق، حجت الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور صبح امروز در آئین بهره‌برداری از طرح‌های ملی وزارت نفت گفت: خط انتقال گاز کوریدور غرب کشور کار بزرگی شده است، البته مرکز دیسپاچینگ که چند ماهی آماده افتتاح بود اما این دست و آن دست می‌شد اما الان در هفته دولت افتتاح شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس جمهور تصریح کرد: یاد و نام شهیدان انقلاب اسلامی و شهید رجایی و باهر را گرامی‌ میداریم و امیدواریم در هفته دولت مسئولین دولتی قادر باشند بخشی از خدماتی که ارائه کردند را به مردم ارائه دهند.

بیشتر بخوانید: تلنگر رهبری به دولتی که وعده تحول اقتصادی ۱۰۰ روزه داده بود روحانی: برق ۳۰ میلیون ایرانی رایگان می‌شود

وی در مورد اهمیت صنعت گاز در کشور بیان داشت: صنعت گاز هم انرژی پاک به ما می‌دهد و هم بخشی از توسعه کشور است و باعث اتصال ایران به همسایگانش شده است. ما در غرب کشور گاز را به عراق و ترکیه صادر می‌کنیم و قادر هستیم در شرق هم به همسایگان گاز صادر کنیم.

روحانی تصریح کرد: ۱۷ هزار روستا در دولت تدبیر و امید به شبکه گاز متصل شده است. تقریباً تمام شهرهای کشور هم به گاز متصل هستند جز برخی شهرهای استان سیستان و بلوچستان که آن هم در همین دولت گاز به این استان رسید.

رئیس جمهور با اشاره به توصیه روز گذشته رهبری برای قراردادن نام نیک از خود و گذاشتن ارمغان برای دولت بعد، اظهار داشت: ما یادگار بزرگی در گاز برای دولت آینده گذاشتیم و تمام فازهای پارس جنوبی جز یک فاز تکمیل شده است و دولت بعدی از لحاظ بنزین، گازوئیل و گاز بی نیاز است و پتروشیمی ما دو برابر شده است. ما در برابر مردم ایران شرمسار نیستیم و در گاز و نفت در میدان‌های مشترک کار بزرگی انجام داده‌ایم.

وی گفت: ما جهش دوم را در این دولت در پتروشیمی انجام خواهیم داد و جهش سوم چند سال دیگر انجام خواهد شد. ما برای دو دولت دیگر داریم برنامه ریزی می‌کنیم.

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اعتراضات آمریکا انفجار بیروت قرارداد ایران و چین حجت الاسلام حسن روحانی پارس جنوبی عراق رییس جمهور ترکیه روحانی وزارت نفت ایران دولت تدبیر و امید رئیس جمهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۷۲۷۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حسینی: سیاست دولت در کنترل نوسانات ارزی به مجلس اعلام شد

معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: برای کنترل نوسانات ارزی بحث‌هایی در کمیسیون‌های مجلس مطرح شد که در این رابطه دولت مجموعه کارهای مدنظر را در اختیار خانه ملت قرار داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، سید محمد حسینی امروز چهارشنبه - دوازدهم اردیبهشت- در حاشیه جلسه هیئت دولت و در مجمع خبرنگاران اظهار داشت: در برخی کمیسیون های تخصصی با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی بحث‌هایی مطرح بود که با همکاری دو قوه نوسانات ارزی کنترل شود.

وی افزود: همچنین مطرح شد که اگر دولت در این خصوص اعلام نظر نکرده و برنامه خود را اعلام نکند مجلس اقداماتی انجام خواهد داد که بر همان مبنا هم پاسخی تهیه شد و مجموعه کارهایی که در حال انجام است و یا در آینده مدنظر است، تبیین شد و فکر می‌کنم در حال حاضر مساله خاصی وجود نداشته باشد.

معاون پارلمانی رئیس جمهور درباره چگونگی تعامل دولت و مجلس جدید با ابراز امیدواری از اینکه مجلس دوازدهم بهتر از مجلس فعلی خواهد بود، تصریح کرد: البته ما از مجلس فعلی هم راضی هستیم.

حسینی یادآورشد: البته از مجلس آینده هم انتظار داریم همکاری بسیار خوبی با دولت داشته باشند و با اقداماتی که دولت طی نزدیک این سه سال انجام داده مشکلی پیش نخواهد آمد.

ادامه دارد..

کد خبر 749672

دیگر خبرها

  • وزیر ارتباطات: رفع فیلتر صرفا با امضای رئیس جمهور؟ توصیه می‌کنم دوباره قانون را بخوانید
  • توجه به استان تهران در نگاه متوازن دولت
  • تاکید رئیسی بر حضورگسترده‌تر مردم در دور دوم انتخابات مجلس
  • اعطای تسهیلات و کمک بلاعوض به سیل زدگان سیستان و بلوچستان ظرف چند روز آینده آغاز می‌شود
  • تاکید رئیس جمهور بر فراهم کردن زمینه حضور هر چه گسترده‌تر مردم در دور دوم انتخابات
  • حسینی: سیاست دولت در کنترل نوسانات ارزی به مجلس اعلام شد
  • رئیس جمهور هفته آینده به قم سفر می‌کند
  • افتتاح مرکز خدمات سرمایه گذاری قم هفته آینده با حضور رئیس جمهور
  • عزم جزم دولت برای به سرانجام رساندن مینی پالایشگاه دهدشت
  • رئیس‌جمهور با یک خط می‌تواند فیلتر را بردارد