Web Analytics Made Easy - Statcounter

عیسی میرشفیعی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : برآورد ثبت نام برای دانش آموزان پایه اول ۴۵ هزار و ۶۵۱ نفر است که از این تعداد ۹۶.۱۴ درصد یعنی ۴۳ هزار و ۸۸۸ دانش آموز ثبت نام شده اند.

وی افزود : برآورد ثبت نام برای کل دانش آموزان دوره ابتدایی ۲۶۸ هزار و ۵۴۱ است که از این تعداد ۲۶۵ هزار و ۵۰۸ دانش آموز معادل ۹۸.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۸۷ درصد تاکنون ثبت نام شده اند.

دبیر ستاد ثبت نام آموزش و پرورش همچنین تعداد دانش آموزان واجد ثبت نام برای دوره متوسطه اول را ۱۲۸ هزار و ۵۷ نفر و برای متوسطه دوم ۱۱۱ هزار و ۸۶۸ دانش آموز عنوان کرد و گفت : از این تعداد تاکنون ۱۲۳هزار و ۸۱۵ نفر معادل ۹۶.۶۹ درصد در متوسطه اول و ۱۰۳ هزار و ۹۸۴ محصل معادل ۹۲.۹۵ درصد در متوسطه دوم موفق به ثبت نام شده اند.

میر شفیعی تعداد کل دانش آموزان واجد ثبت نام استان برای سال تحصیلی جدید را  ۵۰۸ هزار و ۴۶۶ نفر برآورد کرد و افزود : از این تعداد ۴۹۳ هزار و ۳۰۷ نفر معادل ۹۷.۲ درصد در مقاطع مختلف تحصیلی برای سال تحصیلی پیش رو ثبت نام شده اند.

وی ادامه داد : باقی مانده دانش آموزان و محصلان در فرآیند تحصیلی قرار دارند و پیش بینی می شود در روزها یاینده این فرایند پایان یابد.

دبیر ستاد ثبت نام آموزش و پرورش به آغاز سال تحصیلی در ۱۵ شهریور اشاره کرد و گفت : پیش از آغاز سال تحصیلی ثبت نام دانش آموزان انجام خواهد شد و در صورت وجود استثتا جای هیچ نگرانی نبوده و دانش آموزان می توانند در کلاس های خود شرکت کند.

سا تحصیلی گذشته مازندران ۵۰۶ هزار دانش آموز داشت که با احتساب پیش دبستانی ها به رقم حدود ۵۳۶ هزار نفر می رسید.

برچسب‌ها مدارس ساری مازندران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مدارس ساری مازندران مدارس ساری مازندران ثبت نام شده اند دانش آموزان سال تحصیلی دانش آموز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۷۲۸۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاثیر ۶۰ درصدی سوابق تحصیلی در آزمون سراسری سال آینده

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، سید جلال موسوی خطیر معاون ستاد تعلیم و تربیت شورای عالی انقلاب فرهنگی افزود: تاثیر سوابق تحصیلی حاصل از دروس نهایی دانش آموزان در آزمون سراسری سال بعد، با ده درصد افزایش به شصت درصد خواهد رسید.

موسوی خطیر با اشاره به اینکه شورای عالی انقلاب فرهنگی در صدد حذف آزمون چهار گزینه‌ای و تشریحی نمودن آزمون سراسری در سال‌های آینده است، گفت: نخستین اقدام برای این منظور، افزایش تاثیر سوابق تحصیلی دانش‌آموزان در نمرات نهایی خواهد بود.

وی با تأکید بر اینکه شواهد نشان‌دهنده این است که برگزاری دو نوبت آزمون سراسری در سال آمادگی داوطلبان را بیشتر می‌کند و از اضطراب آنها می‌کاهد، افزود: یکی از راهبرد‌های موثر شورای عالی انقلاب فرهنگی، بیشتر کردن تعداد نوبت‌های برگزاری آزمون سراسری تا حذف برگزاری کنکور به شکل سنتی است.

معاون ستاد تعلیم و تربیت شورای عالی انقلاب فرهنگی افزود: با هوشمند کردن آزمون‌های سراسری، امنیت آزمون بیشتر و از تقلب کاسته می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • برگزاری آزمون اختصاصی برای ۶۰ داوطلب جامانده از کنکور/ تعداد متقلبان کنکور امسال اعلام شد
  • ماده‌ای که ۴۰ درصد از پوسیدگی دندان پیشگیری می‌کند
  • ماده‌ای که ۴۰ درصد از پوسیدگی‌ دندان پیشگیری می‌کند
  • سؤالات امتحانات نهایی سخت بوده است؟
  • آزمون‌های نهایی مبتنی بر ارزشیابی از یادگیری است
  • نمایشگاهی از معرفی هفته مشاغل در آران وبیدگل
  • سؤالات امتحانات نهایی با هدف ارزشیابی یادگیری طراحی می‌شود
  • تاثیر ۶۰ درصدی سوابق تحصیلی در آزمون سراسری سال آینده
  • ۳هزار و ۴۵۵ دانش‌آموز و دانشجو تحت پوشش کمیته امداد سراوان هستند
  • لزوم اقدام به موقع برای ثبت نام کتاب دانش آموزان