Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-01@19:03:33 GMT

سلطانی فر:هیئت آنلاین ابتکار در خور تحسینی است

تاریخ انتشار: ۳ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۷۲۹۸۶

سلطانی فر:هیئت آنلاین ابتکار در خور تحسینی است

وزیر ورزش و جوانان در دیدار با خادمان هیئت آنلاین این ایده ابتکاری و ارزشمند را تحسین و پس از قول همکاری همه جانبه با این سامانه و دریافت نشان خادم الحسینی (ع) گفت: امیدواریم این ارزش و جایگاه را داشته باشیم که خادم حسین(ع) و خادم اهل بیت باشیم.

به گزارش "ورزش سه"، مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان در دیدار با هیئت امنای سامانه هیئت آنلاین، ضمن تسلیت به مناسبت فرارسیدن ایام محرم حسینی گفت: از شما که با دلسوزی تلاش کردید در این شرایط خاص کرونایی، عزاداری اباعبدالله الحسین (ع) رونق ویژه ای بگیرد، تشکر می کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با وجود همه محدودیت هایی که در کشور و سایر نقاط دنیا وجود دارد، ایده و سامانه هیئت آنلاین به عنوان یک پلتفرم مذهبی، هیئتی و حسینی ابتکار بسیار نو و درخور تحسینی است.


وی افزود: به نظر می رسد دنیای پساکرونا دنیایی است که به قول بسیاری از اندیشمندان و صاحبنظران، بسیاری از رفتارها، ارزش ها، تعاملات، مبانی ارتباطات اجتماعی و روابط اقتصادی تغییر پیدا خواهد کرد. دنیا، دنیای فضای مجازی، آی تی، هوش مصنوعی، فعالیت شرکت های دانش بنیان و ربات ها خواهد بود. طبیعتا در دوران پساکرونا شاهد موفقیت انسان های هوشمند خواهیم بود. بنابراین بایستی که برای تغییرات بنیادی آماده باشیم.


سلطانی فر با بیان اینکه عزاداری اباعبدالله حسین(ع) ریشه در اندیشه چندهزارساله مذهبی و تاریخی ما دارد، تاکید کرد: 1400 سال از واقعه عاشورا گذشته است و همیشه این ایام توام با یک وضعیت ویژه، عشق، علاقه، ایثار و وفاداری مردم نسبت به آرمان های امام حسین(ع) بوده است.

 


وزیر ورزش و جوانان یادآور شد: با کلیات ابتکاری که در سامانه هیئت آنلاین به خرج داده شده است آشنا شده ام. این سامانه بسیار قابل تحسین و تقدیراست. امیدواریم مردم هم به این سامانه بپیوندند و از آن بهره برداری کنند. سازمان های مردم نهاد ما در سراسر کشور 3 هزار و 200 سازمان هستند. 8 سال قبل در ابتدای دولت تعداد این سازمان ها کمتر از 100 بود. بنابراین  جمعیتی نزدیک به یک میلیون نفر جمعیت جوان را در این سازمان داریم که در عرصه های مختلف فرهنگی، اجتماعی فعالیت دارند و به تمام زیرمجموعه های خود توصیه می کنیم از این سامانه بهره برداری کنند.


وی در ادامه توضیح داد: پویش هایی با فرمایش مقام معظم رهبری آغاز شد و یکی ازآنها در ماه مبارک رمضان بود. پویش اخیری هم به نام ایران همدل داشتیم. مجموعه سازمان های مردم نهاد ما حضور گسترده ای در پویش های قبلی داشتند. سمن های ما نزدیک به 400 هزار بسته غذایی تهیه کردند و به دست مردم رساندند. علاوه بر آن ما نزدیک به 14 هزار هیئت ورزشی داریم که آنها هم تقریبا بنیان و بنیه مردمی دارند. خیلی از مسئولان هیئت های ورزشی ما در استان ها و شهرستان ها با عشق و علاقه ای که به ورزش و جوانان دارند می آیند و از جیبشان هم خرج می کنند.


سلطانی فر خطاب به خادمان هیئت آنلاین گفت: امیدوارم حرکت جدیدی که آغاز کرده اید امسال و در این شرایط ویژه بتواند آن شور توام با شعوری که ما همواره در عزاداری ها مدنظرمان است را بین مردم رواج بدهد.

 


وزیرورزش و جوانان اظهار کرد: امیدواریم مردم هم عزاداری کنند و هم فلسفه عاشورا، اهل بیت(ع) و امام حسین(ع) که در شرایط خاصی تصمیم گیری سخت تاریخی انجام داد که تاریخ را متاثرکرد، درک کنند. امیدواریم این سامانه به توسعه و گسترش شورحسینی در میان مردم کمک کند. امیدوارم شرایطی باشد که همه مردمی که دوستدار حضور و شرکت در عزاداری امام حسین(ع) هستند و به دلیل بیماری یا محدودیت های مختلف نمی توانند حضور پیدا کنند با سامانه هیئت آنلاین بتوانند طوری که خودشان دلشان می خواهد در عزاداری سیدوسالار شهیدان (ع)شرکت کنند.


سلطانی فردر پایان خاطرنشان کرد: به صورت سازمان یافته به هیئت های ورزشی و هم سازمان های مردم نهاد خود توصیه می کنیم که با این سامانه ارتباط داشته باشند و از سرویس های شما استفاده و بهره برداری کنند. یا اگر می خواهند به شما بپیوندند و مراسم های مختلفی را که بانی برگزاری آن هستند از طریق سامانه شما بارگزاری کنند. برایتان در این کار بزرگ آرزوی موفقیت می کنم. ما هم در کنار شما هستیم و اینکه امروز از طریق این مجموعه نشان خادم الحسین(ع) را دریافت می کنیم یک توفیق بزرگ است. احساس غرور می کنیم و امیدواریم این ارزش و جایگاه را داشته باشیم که خادم حسین(ع) و خادم اهل بیت باشیم و این نشان خادمیت و عنوان خادم اهل بیت بودن توشه راه آخرتمان شود.


سامانه هیئت آنلاین به آدرس heyatonline.ir بستری برای پخش زنده هیئت و مراسم های مذهبی است که ترافیک استفاده از آن برای کاربران در کلیه اپراتورها رایگان است.

مسعود سلطانی‌فر وزارت ورزش و جوانان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: مسعود سلطانی فر وزارت ورزش و جوانان سامانه هیئت آنلاین ورزش و جوانان سلطانی فر سازمان ها اهل بیت حسین ع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۷۲۹۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سلاجقه: حدود ۶۰میلیون مترمکعب از حقابه هیرمند رهاسازی شد

رییس سازمان محیط زیست با بیان اینکه بارش‌های اخیر وضعیت خوبی داشتند، گفت: در رابطه با حقابه هیرمند، حدود ۶۰میلیون مترمکعب آب رهاسازی شده است.

به گزارش مشرق، علی سلاجقه رییس سازمان محیط زیست صبح امروز چهارشنبه در حاشیه جلسه هیئت دولت، اظهار داشت: بر اساس توافقات قبلی با هیئت حاکمه افغانستان قرار شد موضوع حقابه تالاب‌ها از بحث قراردادهای قبلی کاملاً تفکیک و جدا شود.

وی با بیان اینکه بارش‌های اخیر وضعیت خوبی داشتند، افزود: در رابطه با حقابه هیرمند، حدود ۶۰ میلیون مترمکعب آب رهاسازی شده است.

رییس سازمان محیط زیست بیان داشت: اگر بتوانیم انحراف به‌سمت گوددره را مسدود کنیم وضعیت تالاب‌ها بهتر و مناسب‌تر خواهد شد.

در حال تکمیل... .

دیگر خبرها

  • توضیحات زاکانی به خبرنگار قدس‌آنلاین درباره همکاری شهرداری با طرح نور / هرجا و هر طور پلیس بخواهد
  • انتخاب صدیقه خادم به عنوان نایب رئیس بانوان فدراسیون کبدی
  • صدیقه خادم نایب رییس بانوان فدراسیون کبدی شد
  • سلاجقه: حدود ۶۰میلیون مترمکعب از حقابه هیرمند رهاسازی شد
  • اتصال آنلاین اطلاعات خرید و فروش به سامانه املاک و اسکان
  • آماده باش مدیریت بحران در چند استان | خطر سیل و طوفان در کمین مردم | از کوه و دشت دوری کنید!
  • ابتکار عمل یزدی‌ها برای معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری تقدیر شد
  • ایستگاه شهید سلطانی متروی کرج خرداد افتتاح می‌شود
  • (عکس) روایت غم‌انگیز رسول خادم از گفتگو با دختر پابرهنه
  • ابتکار وزارت نیرو برای حل بحران خاموشی‌ها؛ راه‌اندازی پویش!