Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-28@17:47:22 GMT

پرونده لیگ تفنگ و تپانچه ۹۸ بسته شد

تاریخ انتشار: ۳ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۷۳۰۷۷

پرونده لیگ تفنگ و تپانچه ۹۸ بسته شد

پرونده مسابقات لیگ تفنگ و تپانچه سال ۹۸ با تصمیم کمیته اجرایی سازمان لیگ و موافقت تیم‌ها بسته شد.

به گزارش ایسنا، بعد از کش و قوس فراوان سرانجام سازمان لیگ فدراسیون تیراندازی پایان لیگ تفنگ و تپانچه سال ۹۸ را اعلام کرد. سازمان لیگ تیراندازی با توجه به ادامه دار شدن شیوع ویروس کرونا در کشور و حفظ سلامتی ورزشکاران، با برگزاری جلسه نهایی و تصمیم کمیته اجرایی تکلیف تیم‌های قهرمان و سقوط کننده را بدون برگزاری ادامه رقابت‌ها مشخص کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این راستا مصوب شد پس از لحاظ نمودن یک امتیاز مثبت (امتیاز حضور) برای تیم های که دیدارهای کمتری نسبت به سایرین داشتند، جدول رده بندی به عنوان جدول نهایی لیگ سال۹۸  تنظیم شود.

نکته قابل توجه این است که در صورتی که در جدول رده بندی امتیازات مساوی وجود داشته باشد، شکست و تساوی طبق مصوبه کمیته اجرایی و دستورالعمل لیگ که قبل از آغاز مسابقات به تیم ها ابلاغ شده بود عملی شده است.

بدین ترتیب لیگ برتر بانوان با ۶ تیم در نهایت تیم مقاومت، ساچمه بیژن و شهرداری قزوین به عنوان تیم های اول تا سوم رشته تفنگ و تپانچه معرفی شدند و تیم‌های هیات خراسان رضوی و سبز فرازان سپاهان به لیگ دسته یک سقوط کردند.

در لیگ برتر آقایان ۷ تیم با یکدیگر به رقابت پرداختند که در نتیجه در رشته تفنگ تیم های نزاجا، زائر و ساچمه بیژن به مقام های اول تا سوم دست یافتند و تیم های شهرداری اردبیل و شرکت ملی حفاری به لیگ دسته یک سقوط کردند.

در رشته تپانچه نیز، تیم های ساچمه بیژن، مقاومت و شهرداری اردبیل به عنوان تیم های اول تا سوم شناخته شدند و تیم های شرکت ملی حفاری و زائر با سقوط به لیگ دسته یک راهی شدند.

در بخش لیگ دسته یک بانوان هم ۱۲ تیم حضور داشتند که در رشته تفنگ، تیم های برلیان ۲۲، دانشگاه آزاد اسلامی و باشگاه مقاومت به ترتیب در جایگاه های اول تا سوم قرار گرفتند.

در رشته تپانچه نیز، ارسنجان فارس، هیات مازندارن و کرمان به ترتیب به مقام های اول تا سوم دست یافتند.

همچنین در لیگ دسته یک آقایان رشته تفنگ از بین ۶ تیم حاضر تیم های نزاجا، هیات ایلام و ماتریس( تیگرا) با قرار گرفتن در جایگاه اول تا سوم به لیگ برتر صعود کردند و در رشته تپانچه این بخش نیز ۱۳ تیم به رقابت پرداختند که در نتیجه تیم های بانک کار آفرین، باشگاه فرمان مشهد و شهید لطفی هوافضا با کسب عناوین اول تا سوم راهی لیگ برتر شدند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تیراندازی اول تا سوم تفنگ و تپانچه لیگ دسته یک رشته تفنگ لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۷۳۰۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رهسپار بر سکوی نخست مسابقات آزاد تفنگ پسران جوان

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، مرحله نخست مسابقات آزاد تیراندازی ایران در بخش تفنگ آقایان در سال ۱۴۰۳ در سه رده سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان در مجموعه تیراندازی آزادی تهران برگزار شد.   در پایان فینال رقابت‌های تفنگ در رده سنی جوانان نتایج زیر به دست آمد:   ۱- محمد امین رهسپار از خوزستان ۲- ابوالفضل نعمتی از تهران ۳-آتیلا محمدرضایی از آذربایجان غربی   مراسم اهدای مدال با حضور متقیان‌نژاد، رئیس هیات قم، حسین باقری، سرمربی تیم تفنگ نوجوانان و جوانان، علی گداری، مسئول کمیته مسابقات، شیخ اکبری، رئیس کمیته داوران، مهدیان، هدایتی، افضلی، کاظمی و حق نیا و خانم توکلی برگزار شد.

دیگر خبرها

  • محتویات عجیب صندوقی که از دل کشتی غرق‌شده بیرون آمد/ عکس
  • جام جهانی پاراتیراندازی|رقیه شجاعی از صعود به فینال بازماند
  • رقیه شجاعی از راهیابی به فینال تفنگ سه وضعیت بازماند
  • پرونده شمشیربازی ایران با حذف سازنچیان بسته شد
  • مدال برنز بر گردن تیرانداز آذربایجان شرقی
  • سازمان ملل: اسرائیل مدرکی ارائه نکرد و پرونده یکی از کارکنان آنروا بسته شد
  • بسته شدن پرونده مرحله نخست کنکور در گیلان
  • رهسپار بر سکوی نخست مسابقات آزاد تفنگ پسران جوان
  • شجاعی در رده هشتم تفنگ بادی ایستاد
  • جام جهانی پاراتیراندازی کره جنوبی؛ شجاعی در رده هشتم تفنگ بادی ایستاد