Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش افکارنیوز،

محمد کاسبی ، پیرامون فعالیت‌های خود در عرصه بازیگری گفت: در حال حاضر مشغول بازی در سریال «دادستان» به کارگردانی مسعود ده نمکی هستم، فعلا نزدیک به پنج جلسه جلوی دوربین رفته‌ام و هنوز کارم در این سریال ادامه دارد. 

اخبار چهره ها - وی در همین راستا ادامه داد: به گمانم حداقل تا پایان تابستان مشغول به بازی در پروژه «دادستان» باشم و غیر از آن کاری را قبول نکرده ام، در کل بازیگری نیستم که در هر کاری بازی کنم و کارنامه کاری‌ام نشان داده که زیاد اهل پرکار بودن نیستم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 

بازیگر سریال «سه در چهار» درباره دلیل حضورش در سریال مسعود ده نمکی اضافه کرد: من در طی سالهای سال فعالیت هر دو سال یکبار بازی می‌کنم، برایم مهم است که فیلمنامه چه می گوید و نقش من در آن اثر چه تاثیری بر کلیت قصه دارد، در «دادستان» هم با توجه به همین وسواس حضور پیدا کردم. 

محمد کاسبی در همکاری با ده نمکی اضافه کرد: شک نکنید من هیچ وقت در کاری که همه جوانبش را نسنجیده باشم بازی نمی‌کنم، وقتی در سریال « دادستان » حضور یافتم یعنی کارگردانی «مسعود ده نمکی» را قبول دارم و از سویی فیلمنامه برایم جذاب بوده است. 

بازیگر سریال «دادستان» با اشاره به کیفیت خوب این اثر اذعان کرد: پروژه دادستان کلیتی قابل قبول است و تا آنجایی که من حضور داشتم اثر با دقت خوبی جلوی دوربین رفته و تولید می شود. در کل امیدوارم که ماحصل تلاش تمامی گروه برای مخاطبان جذاب باشد. 

وی درباره رعایت پروتکل‌های بهداشتی در پشت صحنه سریال «دادستان» اذعان کرد: خوشبختانه تمامی عوامل در پشت صحنه از ماسک استفاده می کنند و همواره از مواد ضد عفونی استفاده می‌شود، همه چیز در پشت صحنه این سریال رعایت شده و ریسک ابتلا به کمترین حالت ممکن رسیده است. 

بازیگر سریال «خوش رکاب» بازیگری در دوران کرونا را سخت دانست و خاطرنشان کرد: این نکته را باید متذکر شوم که هرچند تمامی نکات بهداشتی هم در یک اثر رعایت شود اما بازیگران در نهایت مجبورند در فواصل نزدیک و بدون ماسک بازی کنند، گاها پیش می آید که در یک اتاق بسیار کوچک چندین بازیگر حضور دارند پس نمی توان در آن لحظه ماسک زد و یا فاصله گذاری اجتماعی را رعایت کرد، در کل بازیگری همیشه شغلی سخت بوده اما این روزها سختی‌اش به بهای جان بازیگر است.

 

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: سریال محمد کاسبی دادستان بازیگر بازیگر سینما و تلویزیون مسعود ده نمکی دادستان محمد کاسبی ده نمکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۷۳۳۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازیگر قدیمی سینما به کما رفت + عکس

علی‌اکبر طوفان‌پناه بازیگر قدیمی سینما و تلویزیون که از چندی پیش در بیمارستان بستری شده بود، به کما رفت.

این بازیگر، فعالیت بازیگری‌اش را از سال ۱۳۵۱ با بازی در فیلم سرگروهبان ساخته سعید مطلبی آغاز کرد.

او در بسیاری از فیلم‌های سینمایی ایفای نقش کرد. فیلم هایی، چون برخورد، روزی که خواستگار آمد، معصوم و ... از فعالیت‌های او پس از انقلاب است.

طوفان‌پناه از دوستان نزدیک مرحوم رضا صفایی کارگردان قدیمی و مرحوم منوچهر وثوق هنرپیشه سینمای پیش از انقلاب است. او در کنار بازیگری به عنوان مدیر تولید فیلم هم فعالیت داشت.

علی‌اکبر طوفان‌پناه پیش از انقلاب در بیش از ۱۶ فیلم سینمایی بازی کرد. آخرین فیلمی که در آن ایفای نقش کرد، عروسی مامان در سال ۱۳۸۵ بود.

این بازیگر در تعدادی از سریال‌های تلویزیونی، چون باغ گیلاس، عیاران و.. هم نقش‌آفرینی کرد.

همکاران این هنرمند با تایید این خبر از مردم خواستند برای بهبودی این هنرپیشه دعا کنند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

tags # بازیگر سینما سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • بازیگر قدیمی سینما به کما رفت + عکس
  • از فصل دوم جایگزین نقش کژال شدم/ پیشنهادات کاری دیگری دارم اما تصمیم نگرفته‌ام
  • فیلم| جزئیات جدید از آسیب دیدگی سعیدآقاخانی در سریال «نون خ»
  • واکنش به بازی شهاب حسینی در آخرین سریالش
  • شایعه‌ای جذاب در مورد یکی از محبوب‌ترین سریال‌های تاریخ
  • فرجی: در فصل ۵ «نون خ» هفت نفر دست و پایشان شکست/ صحبت کردن درباره فصل جدید زود است
  • خط رو خط مسائل اجتماعی
  • حواشی حضور مهران رجبی در سریال پایتخت
  • از فیلم‌سازی «بدون دیالوگ» تا خندیدن به «قضاوت»
  • کیلین مورفی با دنباله‌های «۲۸ روز بعد» همراه می‌شود