Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-07@04:26:36 GMT

اعلام وضعیت اضطراری در لوئیزیانا با همزمانی ۲ طوفان

تاریخ انتشار: ۳ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۷۳۴۴۲

اعلام وضعیت اضطراری در لوئیزیانا با همزمانی ۲ طوفان

دولت آمریکا، کمک‌های فدرال را برای ایالت لوئیزیانا که در حال حاضر در معرض تهدید همزمانِ دو طوفان قرار گرفته،‌ تصویب کرد.

به گزارش ایسنا، دونالد ترامپ، رئیس جمهوری این کشور با هشدار نسبت به خسارات قابل ملاحظه‌ای که این طوفان‌ها می‌توانند ایجاد کنند، اعلام کرد در حال حاضر وضعیت اضطراری در ایالت لوئیزیانا وجود دارد و دستور داد تا به دلیل شرایط اضطراری ناشی از آغاز طوفان‌های گرمسیری "لورا" و "مارکو" در ۲۲ اوت سال ۲۰۲۰ میلادی، کمک‌های فدرال، مکمل اقدامات پاسخ گویی ایالتی و محلی باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گزارش‌ها حاکیست وضعیت دامنه طوفان‌ها و همچنین این واقعیت که آن‌ها به سرعت یکی پس از دیگری اتفاق می‌افتند، تا حدودی بی سابقه است. هر دو طوفان پتانسیل قدرت گرفتن قبل از رسیدن به زمین را دارند و می‌توانند خسارت قابل توجهی را ایجاد کنند.

طوفان مارکو روز یکشنبه طوفان درجه یک اعلام شد و پیش‌بینی می‌شود که امروز (دوشنبه) این منطقه را درنوردد. همچنین انتظار می‌رود طوفان لورا ۴۸ ساعت بعد از مارکو، لوئیزیانا را درنوردد.

این طوفان، وزش باد شدید و بارندگی سنگینی را برای پورتوریکو نیز به همراه داشته و باعث جاری شدن سیل، رانش زمین و قطع برق هزاران نفر از مردم شده است.

بنابر گزارش اسپوتنیک، در هائیتی هم طوفان لورا منجر به کشته شدن پنج نفر شامل دو زن، دو مرد و یک دختر ۱۰ ساله شده است. هم‌چنین در جمهوری دومینیکن طوفان منجر به کشته شدن سه نفر شده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: طوفان آمريكا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۷۳۴۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خداحافظی تلخ مارکو رویس از دورتموند پس از ۱۲ سال + ویدئو

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی tags # دورتموند سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • هفته فرهنگی فریدن برگزار می‌شود
  • دعوای زنان هواپیمای کویتی را وادار به فرود اضطراری کرد
  • محورهای سفر ویژه رئیس سازمان سیا به قطر
  • ویولا آمهرد: سوئیس به اوکراین تسلیحات نخواهد داد
  • اعلام وضعیت انسانی اضطراری در سودان / مردم از گرسنگی علف می خورند/ گزارش های تکان دهنده از تعرض جنسی به آوارگان
  • مارکو رویس گل زد و تا مرز گریه رفت
  • بنیاد ایمنی هوایی لورا تابر باربور
  • خداحافظی تلخ مارکو رویس از دورتموند پس از ۱۲ سال + ویدئو
  • طوفان مهیب در کهگیلویه و بویراحمد+ فیلم
  • طوفان مهیب در کهگیلویه و بویراحمد ؛ شدت طوفان را ببینید | تصاویر