Web Analytics Made Easy - Statcounter

پویش آزاداندیشی دانشجویی زنجان دومین نشست بررسی عملکرد دولت با عنوان «بر باد رفته ۲» را عصر امروز، سوم شهریور برگزار می‌کند.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، پویش آزاداندیشی گفتار بسیج دانشجویی زنجان، دومین جلسه بررسی عملکرد دولت را با عنوان «بر باد رفته ۲» برگزار می‌کند.

این نشست با موضوع گفتاری درباب عملکرد دولت‌ها در دوره دوم و مساله استیضاح، عصر امروز، ۳ شهریور برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بنیامین صالحی، معاون گفتمان سازی و مطالبه گری بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی زنجان و مهدی برجی، فعال دانشجویی دانشگاه پیام نور زنجان به عنوان موافقان استضیاح در این نشست حضور دارند و علیرضا جراجی، معاون گفتمان سازی و مطالبه گری بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد زنجان و عرفان عزتی، فعال دانشجویی دانشگاه زنجان در مخالفت با استیضاح در این نشست دیدگاه‌های خود را ارائه می‌دهند.

این نشست به صورت مجازی و از طریق صفحه اینستاگرام به آدرس https://www.instagram.com/goftarcampaign/ برگزار می‌شود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: کرسی آزاداندیشی بسیج دانشجویی زنجان هیئت دولت دانشجویی دانشگاه عملکرد دولت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۷۳۷۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت دانشجویان خوزستانی ازاعتراض دانشجویی درآمریکا ضد صهیونیست

به گزارش خبرنگار مهر، ظهر امروز شنبه جمعی از دانشجویان و استادان دانشگاه شهید چمران اهواز با تجمع مقابل در این دانشگاه حمایت خود را از اعتراضات دانشجویان و استادان آزادی خواه آمریکایی ضد رژیم صهیونیستی در غزه اعلام کردند.

شرکت کنندگان در این تجمع با سردادن شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل ضمن حمایت از دانشجویان و استادان معترض آمریکایی به جنایات اشغالگران، خواستار پایان جنایات صهیونیست‌ها در غزه شدند.

همچنین دانشجویان و دانشگاه شرکت کننده در این تجمع که پرچم‌های مقدس کشورمان، فلسطین و جبهه مقاومت را در داشت داشتند، خواستار رسیدگی به جنایات اشغالگران قدس از سوی مجامع بین‌المللی شدند.

کد خبر 6090239

دیگر خبرها

  • حمایت دانشجویان خوزستانی ازاعتراض دانشجویی درآمریکا ضد صهیونیست
  • مسابقات ملی «سدید»‌ بستری برای رشد و تقویت مهارت‌های ارتباطی در دانشجویان است
  • سال گذشته اردوی راهیان نور با حضور بیش از ۱۵۰ نفر از دانشجویان برگزار شد
  • نشست بررسی مسائل و مشکلات حوزه سرمایه انسانی صنعت نفت برگزار شد
  • تجمع دانشگاهیان دانشگاه تهران درحمایت از دانشجویان آمریکا
  • نشست بررسی مسائل و مشکلات حوزه منابع انسانی صنعت نفت برگزار شد
  • تجمع دانشگاهیان دانشگاه تهران در حمایت از خیزش دانشجویی ضد صهیونیستی
  • فعالیت هدفمند در فضای مجازی مورد توجه قرار گیرد
  • بیانیه شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی کرمان در خصوص عدم حضور معاون استاندار در جمع دانشجویان
  • نشست هم اندیشی روسای دانشگاه‌ها و تشکل‌های دانشگاهی گیلان