Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-04@20:44:06 GMT

جلسه ستاد فرهنگی وزارت راه و شهرسازی برگزار شد

تاریخ انتشار: ۳ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۷۳۷۷۵

جلسه ستاد فرهنگی وزارت راه و شهرسازی برگزار شد

جلسه ستاد فرهنگی وزارت راه و شهرسازی با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی این وزارتخانه و و دیگر اعضا برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان، جلسه شورای هماهنگی وزارت راه و شهرسازی صبح امروز با حضور اعضا در محل این وزارتخانه برگزار شد. در این جلسه که به ریاست نعمت الله ترکی، معاون توسعه مدیریت و منایع انسانی وزارت راه و شهرسازی و با حضور اعضای این شورا در ساختمان ستادی این وزارتخانه برگزار شد، پیش از بررسی موارد مورد نظر در دستور کار این جلسه، گزارشی درخصوص مصوبات نشست قبلی در ششم مردادماه ۹۹ ارائه و موارد مدنظر مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در ادامه این جلسه مواردی همچون برنامه‌های سوگواری در ایام محرم، هفته دولت، هفته دفاع مقدس، بررسی و اعلام نظر درخصوص طرح تکریم ایثارگران و دیگر برنامه های کلان فرهنگی وزارت راه و شهرسازی با حضور اعضا مورد بحث قرار گرفت.

در این جلسه نعمت الله ترکی با اشاره به اهمیت برنامه‌های پیش رو و مورد بحث در این نشست، در مورد ایام محرم بر اجرای هرچه باشکوه‌تر مراسم عزاداری سالار شهیدان، بر رعایت کامل پروتکل‌های مدنظر ستاد ملی مقابله با ویروس کرونا در این مراسم تاکید و مباحث مربوط به برگزاری این ایام با حضور اعضا مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت./

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: وزارت راه و شهرسازی وزارت راه وزارت راه و شهرسازی حضور اعضا برگزار شد مورد بحث

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۷۳۷۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکیل جلسه شورای امنیت برای گور‌های جمعی غزه

قرار است شورای امنیت طی روز‌های آینده نشستی را به درخواست الجزایر درباره گور‌های جمعی غزه برگزار کند.

به گزارش ایسنا، شورای امنیت طی روز‌های آینده نشستی را پشت در‌های بسته به درخواست الجزایر درباره گور‌های جمعی نوار غزه برگزار خواهد کرد. به گفته منابع احتمالا این نشست روز سه‌شنبه برگزار شود.

آنتونیو گوترش، دبیرکل سازمان ملل خواهان انجام تحقیقات بین‌المللی مستقل درباره گور‌های جمعی در بیمارستان‌های الشفا در شهر غزه و مجتمع پزشکی ناصر در خان یونس شده است. ۲ گور جمعی در بیمارستان الشفا با ۵۰۰ جسد و سه گور جمعی در مجتمع پزشکی ناصر با ۳۹۵ جسد پیدا شده است.

دیگر خبرها

  • تشکیل جلسه شورای امنیت برای گور‌های جمعی غزه
  • پیش بینی ۲۸۷ شعبه برای دور دوم انتخابات
  • البرز رتبه نخست ثبت اعضا در طرح رویداد سامانه بچه های مسجد
  • استان البرز رتبه نخست ثبت اعضاء را در طرح رویداد سامانه بچه‌های مسجد کسب کرد
  • منع نمایندگان هیات مدیره شرکت‌های دولتی از داوطلبی مجلس
  • گشایش بزرگترین نمایشگاه ملی قرآن کریم در افغانستان
  • هویت ۹۹ درصد رأی دهندگان به صورت الکترونیکی احراز شد
  • پیش‌بینی ۴۳۰شعبه اخذ رأی برای برگزاری انتخابات در خرم‌آباد و چگنی
  • فعالیت تخصصی کانون‌های مساجد آذربایجان غربی در حوزه جمعیت و جوانی
  • تصمیم مجلس برای فوق‌العاده پرستاری و حقوق کارکنان وزارت کشور