Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-30@21:51:28 GMT

۲۸ پروژه در شهرستان بروجن به بهره‌برداری رسید

تاریخ انتشار: ۳ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۷۳۷۹۸

ایسنا/چهارمحال و بختیاری فرماندار شهرستان بروجن گفت: همزمان با هفته دولت ۲۸ پروژه با اعتباری بالغ بر ۴۶۱ میلیارد و ۱۸۱ میلیون ریال در این شهرستان به افتتاح و بهره‌برداری رسید.

مسعود ملکی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: امروز  کلنگ‌زنی ۱۴ پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر ۵۸۰ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار بروجن افتتاح شبکه آبیاری تحت فشار فرادنبه بخش مرکزی، دارو سازی سبزپویان مهرداروی بروجن، استحصال پساب تصفیه‌خانه بروجن و مجتمع آموزشی الهیه بروجن را از پروژه‌های شاخص افتتاح شده در این شهرستان برشمرد.

وی در ادامه بیان کرد: با افتتاح این پروژه‌ها زمینه اشتغال ۸۲ نفر نیز فراهم شده‌ است.

فرماندار بروجن یادآور شد: احداث باند دوم محور بلداجی به سه راهی گندمان به طول ۱۱ کیلومتر در دستور کار قرار گرفته است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: منطقه چهارمحال و بختیاری افتتاح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۷۳۷۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌برداری ۱۰۰۰ پروژه مسوولیت اجتماعی در خوزستان

به گزارش خبرنگار مهر، بابک دارابی عصر امروز سه‌شنبه در جلسه مصوبات سفر رئیس جمهور از محل وزارت نفت که در اهواز برگزار شد، اظهار کرد: امیدواریم با رویکرد جهادی که مدیران خوزستان دارند و با توجه به پیگیری هایی که استاندار، معاون عمرانی استاندار و آقای نیکو دارند که همیشه هم به صورت مستمر پیگیر مصوبات سفر و اجرایی شدن پروژه‌ها هستند امروز بتوانیم به نتیجه خوبی دست پیدا کنیم.

وی بیان کرد: در مصوبات دور اول سفر رئیس جمهور، مسوولیت‌های اجتماعی که باید در استان خوزستان داشته باشیم حدود ۸.۷ همت بوده که تا کنون ۴.۲ همت پرداخت کرده‌ایم، همچنین از حدود یک هزار و ۷۰۰ پروژه در خوزستان نیز یک هزار پروژه در استان تکمیل و به بهره‌برداری رسیده که به عنوان خدمتگزار به مردم خوزستان تحویل داده‌ایم.

مشاور وزیر نفت یادآور شد: امیدواریم امسال هم بتوانیم این رویکرد مثبت را در خوزستان داشته باشیم و نماینده شایسته‌ای از صنعت نفت برای اجرایی شدن پروژه‌ها باشیم.

کد خبر 6093561

دیگر خبرها

  • دو نمایشگاه فرهنگی و اجتماعی در ماهشهر افتتاح شد
  • آبرسانی به ۸۲۰ روستای فاقد آب شرب در استان کرمانشاه در حال انجام است
  • بهره‌برداری ۱۰۰۰ پروژه مسوولیت اجتماعی در خوزستان
  • اجرای ۱۰ طرح راه سازی در استان همدان
  • ‌بیمارستان نیایش خرم‌آباد کی به بهره‌بردا‌ری می‌رسد؟ + فیلم
  • برگزاری شورای هماهنگی راه و شهرسازی استان خراسان‌رضوی
  • توسعه فیبرنوری در شهر قره‌ضیاءالدین با اعتباری بالغ بر ۴۵۰ میلیارد ریال
  • بهسازی معابر شهرک‌های صنعتی اردبیل با اعتباری بالغ بر ۶۰۰ میلیارد ریال
  • ۸۰۰ پروژه عمرانی طی دو سال در ساری افتتاح شد
  • بهره‌برداری از بزرگراه آستارا – آستارا تا پایان تابستان