Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-04-29@19:16:50 GMT

ادغام همه بانک‌های نظامی در بانک سپه

تاریخ انتشار: ۳ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۷۳۸۳۷

ادغام همه بانک‌های نظامی در بانک سپه

رویداد۲۴ پروژه ادغام بانک‌های وابسته به نیرو‌های مسلح در بانک سپه، از بیش از یک سال پیش کلید خورد و در این مدت اقدامات مقدماتی آن در حال انجام بود که در پی آن ادغام بانک‌های انصار، قوامین، حکمت ایرانیان، مهر اقتصاد و موسسه مالی و اعتباری کوثر در بانک سپه از ماه‌های پایانی سال ۱۳۹۷ آغاز شد و در سال گذشته نیز، در تابلوی این بانک‌ها عبارت وابسته به بانک سپه درج شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رئیس کل بانک مرکزی در ابتدای خرداد امسال، وعده ادغام دو بانک حکمت ایرانیان و مهر اقتصاد را طی ۱۰ روز داده بود که این امر ۱۲ روزه نهایی شد و با احتساب وعده آقای رییس کل برای ادغام موسسه اعتباری کوثر تا پایان این ماه، پرونده ادغام بانک‌های نظامی در بانک سپه به نیمه رسیده و با تعیین تکلیف و ادغام دو بانک باقی مانده دیگر (انصار و قوامین)، پرونده ادغام بانک‌های نظامی برای همیشه بسته می‌شود.

با این حساب، طبق جدیدترین اظهارات همتی ادغام رسمی بانک‌های انصار و قوانین و موسسه اعتباری کوثر انجام شده است، اما هنوز ارائه خدمات آن‌ها به مشتریان با تابلوی بانک سپه نهایی نشده که پس از اتمام بررسی‌ها و داوری‌ها نهایی می‌شود و به بانک سپه می‌پیوندند.

بنابراین، ادغام بانک‌های وابسته به نیرو‌های مسلح به پایان رسیده و چهار بانک انصار، قوامین، حکمت ایرانیان، مهر اقتصاد و موسسه مالی و اعتباری کوثر در بانک سپه به طور رسمی ادغام شده‌اند. همچنین، با اتمام ادغام بانک‌های نظامی به عنوان یکی از برنامه‌های اصلاح نظام بانکی، یک گام موثر در اصلاح نظام بانکی برداشته شده است. منبع: ایسنا لینک کوتاه: کپی در کلیپ بورد کپی لینک خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 ادغام بانک های نظامی بانک سپه ادغام بانک بانک های نظامی اعتباری کوثر بانک سپه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۷۳۸۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش‌سوزی در هتل پارسیان کوثر در میدان ولیعصر (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: مهار آتش سوزی انبار لوازم آرایشی در شهر ری (فیلم) وقوع آتش سوزی مهیب یک کارخانه در قم (فیلم) آتش سوزی مهیب اطراف بیمارستان هفت تیر شهر ری (فیلم)

دیگر خبرها

  • ادغام واکسن پنوموکوک در برنامه ایمن سازی کودکان در استان خراسان جنوبی
  • مصر: منتظر تصمیم نهایی درباره پیشنهاد آتش‌بس در غزه هستیم/راه‌حل نظامی در رفح مردود است
  • عدم تمایل جمهوری آذربایجان به روند ادغام در اروپا
  • جزییات برگزاری اولین حراج اوراق مالی اسلامی دولتی در سال ۱۴۰۳
  • قیمت‌ میوه و تره‌ بار امروز ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • آتش‌سوزی در هتل پارسیان کوثر در میدان ولیعصر (فیلم)
  • حریق در هتل پارسیان کوثر تهران مهار شد
  • ببینید | اولین تصاویر از آتش‌سوزی در هتل پارسیان کوثر در میدان ولیعصر
  • تذکر کمیسیون اصل نود به ۴ دستگاه برای پیوستن به سامانه اعتبارسنجی
  • انصار الله یک کشتی انگلیسی را هدف قرار داد و یک پهپاد آمریکایی را سرنگون کرد