Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/آذربایجان غربی معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربی گفت: ۴۵۰۰ بسته معیشتی در ایام محرم در سطح استان توزیع می شود.

حجت الاسلام میرزایی در گفت و گو با ایسنا افزود: در ایام محرم ۴۵۰۰ بسته معیشتی به ارزش یک میلیارد و ۲۰۰میلیون تومان  توسط اداره کل اوقاف در سطح استان و در بین مددجویان و افراد محروم  توزیع می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه روزانه در ایام محرم ۱۳۰۰ پرس غذای گرم در استان تهیه و توزیع می شود، تصریح کرد: این وعده های غذایی با رعایت کامل بهداشت پخته و در مناطق محروم و حاشیه نشین استان توزیع می شود تا ضمن توزیع غذا از تجمع جلوگیری شود.

معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان با اشاره به نزدیکی به بازگشایی مدارس خاطر نشان کرد: اداره کل اوقاف استان ۷۲۵ بسته تحصیلی به ارزش ۹۴ میلیون تومان را در بین دانش آموزان نیازمند استان توزیع می کند.

حجت الاسلام میرزایی با اشاره به اجرای برنامه بصیرت عاشورا در آذربایجان غربی یاد آور شد: این طرح به صورت مجازی توسط ۱۳ مبلغ قمی در بقعه های متبرکه و امام زادگان استان به صورت مجازی و آنلاین در ایام محرم برگزار می شود.

وی با اشاره به تصمیم ستاد ملی کرونا به عدم برگزاری مراسم های مذهبی در امام زادگان و بقای متبرکه اظهار کرد: طبق دستور در هیچ یک از مکان های مذهبی و امام زادگان استان ، هیئت ها اجازه برگزاری مراسم عزاداری را ندارند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی بسته معیشتی سازمان اوقاف وامور خیریه آذربایجان غربی اداره کل اوقاف توزیع می شود ایام محرم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۷۴۰۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکمیل پارکینگ محله چهل اختران قم

 به نقل از شهرداری قم، مجید متین‌فر در جلسه هیئت‌مدیره سازمان بهسازی، زیباسازی و نوسازی اطراف حرم مطهر در خصوص پروژه تملک و تخریب مغازه‌های اطراف قبرستان نو اظهار کرد: با همکاری دادستانی در ماده ۸ بیش از ۹۰ درصد پروژه تملک و مغازه‌ها تخریب‌شده است.

وی افزود: به دلیل مشترک بودن دیوار وقفی با مغازه‌های قبرستان نو، اختلافاتی با اداره کل اوقاف به وجود آمده که تلاش مجموعه مدیریت شهری در راستای حل آن است.

معاون شهرسازی و معماری شهرداری قم با اشاره به پروژه ساماندهی میدان مطهری خاطرنشان کرد: در هسته مرکزی شهر قم نیاز به همکاری فعال تمام ارگان‌ها داریم و نقش آستانه مقدسه و اداره کل اوقاف در گسترش و پیشرفت و اجرای پروژه‌های مهم شهری بسیار پررنگ است.

متین‌فر در خصوص پروژه چهل اختران تصریح کرد: پروژه پارکینگ چهل اختران با ظرفیت ۱۰۰ خودرو و شبستان اجرا و تکمیل‌شده است.

وی تأمین بودجه برای پروژه‌های شهری را مورد توجه قرار داد و گفت: در سال جاری پشتیبان‌های ملکی متناسبی برای اجرای پروژه‌های اطراف حرم مطهر در نظر گرفته‌شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • آغاز عملیات حفر چاه عمیق زمین چمن فوتبال شهرستان پلدشت 
  • توجه به بسته‌بندی صنایع‌دستی در اولویت قرار بگیرد
  • توزیع ۴۰۰ بسته معیشتی در بین ایتام خراسان شمالی
  • تکمیل پارکینگ محله چهل اختران قم
  • توزیع ۷۰۰ تن نهاده دامی در مناطق عشایری شهرستان ارومیه
  • لزوم استفاده از ظرفیت بنیاد مسکن در اجرای طرح‌های مسکن روستایی
  • پارکینگ چهل اختران در اختیار شهروندان قرار گرفت
  • آب‌گیری دریاچه ارومیه در ایام گرم و کم بارش ادامه پیدا کند
  • موقوفات زنجان صاحب درآمد پایدار می‌شوند
  • دستگیری یکی عضو شورا و رییس اداره دولتی این شهر