Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش رکنا، جواد دامن پاک رئیس اداره حفاظت محیط زیست تربت جام گفت: در اوایل بهار امسال از طریق سمن های محیط زیستی متوجه یک فقره حیوان آزاری در یکی از روستاها شدیم و فیلمی که نامبرده از اقدام شنیع خود در فضای مجازی منتشر کرده بود، دریافت و با توجه به جریحه دار شدن افکار عمومی بویژه دوستداران محیط زیست، مراتب به رئیس دادگاه عمومی اعلام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نقره داغ شدن حیوان آزار در تربت جام

او افزود: با توجه به اهمیت موضوع و حساسیت افکار عمومی، رئیس دادگاه عمومی دستورات فوری در این زمینه صادر و حکم جلب حیوان آزار را صادر نمود که حیوان آزار بعد از مدتی مخفی شدن خود را معرفی و با توجه به شواهد غیرقابل انکار به جرم خود اعتراف کرد.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست تربت جام باقدردانی از سمن های زیست محیطی و رئیس دادگاه عمومی بابت حساسیت و سرعت عمل در رسیدگی پرونده ادامه داد: با رای قاضی پرونده حیوان آزار مذکور را ملزم به انجام رایگان محیط زیستی بدل از ۲ ماه حبس کرد.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو محرم فضای مجازی جرم اخبار حوادث تربت جام حیوان متهم رایگان آزار حوادث تربت جام اخبار خراسان رضوی عکس ایران فیلم کرونا اخبار تهران بیمارستان حوادث تهران تجاوز قتل مردم حیوان آزار محیط زیست تربت جام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۷۴۱۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درمان «ارس» تنها پلنگ باغ وحش شهرستان مشهد پیگیری می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، جواد نباتی اظهار کرد: اواخر سال ۱۴۰۲ لنگش تداوم دار در دست این گونه ارزشمند مشاهده شد که علت آن تشنج ارس در ادامه بیماری عصبی‌اش تشخیص داده شد.

سرپرست معاونت محیط طبیعی و تنوع زیستی اداره کل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی ادامه داد: در عین حال گرفتن عکس از دست حیوان تحت بیهوشی در دستور کار قرار گرفت و طبق عکس اخذ شده، شکستگی دست چپ ارس مشاهده و توسط رادیولوژیست تأیید شد.

وی گفت: با توجه به جوش خوردگی نسبی استخوان و وضعیت خاص حیوان با سابقه تشنج و نظر به طولانی بودن مدت عمل و مراقبت‌های خاص بعد از جراحی که ریسک بالایی دارد تلاش می‌شود تصمیم به این کار ناشی از خرد جمعی دامپزشکان تیم درمان باشد.

نباتی ادامه داد: هر تصمیمی چه عمل جراحی و چه ادامه حیات با این حال خطرات و ریسک‌های خودش را به همراه دارد.

کد خبر 6090689

دیگر خبرها

  • دستگیری صیاد غیر مجاز ماهی توسط یگان حفاظت محیط‌ زیست مسجدسلیمان
  • با عوارض ناشی از گازگرفتگی حیوانات چه باید کرد؟
  • کشف بیش از ۶۰۰ متر تور ماهیگیری از صیادان غیرمجاز
  • درمان «ارس» تنها پلنگ باغ وحش شهرستان مشهد پیگیری می‌شود
  • آخرین وضعیت سلامت تنها پلنگ ایرانی باغ‌وحش مشهد
  • وصول عوارض آلایندگی محیط‌زیست در استان سمنان پیگیری شود
  • مهمترین علائم سگی که مبتلا به هاری است؛ مراقب باشید گازتان نگیرند! |‌ این حیوانات منتقل کننده هاری هستند | ویدئو
  • تاثیر هنر در حفاظت از محیط زیست
  • بدون همکاری شهروندان معضل سگ‌های ولگرد حل نمی‌شود
  • رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس: تنها ۲۰ حکم قانون هوای پاک اجرا شده است