Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-04-27@16:22:30 GMT

طرز تهیه آش کشک پاییزی | یک غذای محلی خوشمزه

تاریخ انتشار: ۳ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۷۴۳۸۳

طرز تهیه آش کشک پاییزی | یک غذای محلی خوشمزه

مواد لازم:

اسفناج یا برگ چغندر: یک کیلو

گوشت: به مقدار لازم (مقدار گوشت بستگی به سلیقه دارد)

پیاز سرخ‌شده: ۲ عدد

جو پخته‌شده: یک و نیم لیوان

کشک: یک کیلو

پونه کوهی: یک قاشق غذاخوری

زمان پخت و انتظار: حدود ۳ ساعت

مقدار مواد اولیه برای ۸ نفر مناسب است.

طرز تهیه آش برگ مو؛ جدید و بسیار خوشمزه


طرز تهیه:

جو را بپزید و با چرخ گوشت یا مخلوط‌کن آن را له کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اسفناج را خرد کنید و بگذارید با جو له‌شده بپزد.

سپس کشک را به آن اضافه کنید و اگر سفت بود کمی آب به آن اضافه کنید.

نعناع داغ یا پونه را هم درون آش بریزید و بگذارید با هم بجوشند و مرتب هم بزنید تا ته نگیرد.

به دلیل داشتن کشک، نمک را به مقدار کمتری اضافه کنید تا آش شور نشود.

بعد از پختن و جا افتادن، آش را در ظرف مناسبی بکشید و روی آن را با مقداری پیاز سرخ‌شده و نعناع داغ تزئین کنید.

منبع: نمناک

کد خبر 543233 برچسب‌ها آشپزی - دستور پخت تغذیه غذا استان اصفهان

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: آشپزی دستور پخت تغذیه غذا استان اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۷۴۳۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه‌اندازی اپراتور هوش مصنوعی در کشور / GPU هایتان را با اپراتور به اشتراک بگذارید

دهقانی فیروزآبادی در کنفرانس خبری معاونت علمی – فناوری ریاست‌جمهوری با تشریح برنامه‌های دولت برای توسعه هوش مصنوعی گفت: «در حال حاضر هوش مصنوعی در همان فرصتی قرار گرفته است که اقتصاد دیجیتال در دهه ۹۰ داشت. شرکت‌های فعال در این حوزه فرصت بسیار خوبی برای رشد و توسعه دارند؛ همان‌طور که کسب‌وکارهای اقتصاد دیجیتال یک دههٔ قبل چنین فرصتی را در اختیار داشتند».

به گزارش خبرآنلاین و به نقل از ایسنا، دیجیاتو و زومیت، معاون علمی-فناوری رئیس‌جمهور در خصوص رسیدن کشور به ۱۰ کشور برتر دنیا در حوزه هوش مصنوعی، گفت: «سال گذشته گفت‌وگوهایی زیادی با رئیس‌جمهور و همین‌طور دستگاه‌های مختلف ازجمله سازمان برنامه‌وبودجه برای الزام ایجاد مرکز ملی توسعه هوش مصنوعی و در کنارش، شورای ملی راهبری انجام شد و در این راستا برنامه‌ها و مدل‌های کشورهای مختلف در حوزه هوش مصنوعی موردمطالعه قرار گرفت».

دهقانی فیروزآبادی با اشاره به اینکه سال گذشته راه‌اندازی مرکز ملی هوش مصنوعی و شورای راهبری به تصویب رسید و اعضای شورا مشخص شدند، ادامه داد: «این مرکز ذیل نهاد ریاست جمهوری تشکیل شده و اساسنامه آن در شورای عالی انقلاب فرهنگی بررسی می‌شود. از آن موقع جلسات متعددی با سرمایه‌گذاران بخش‌های دولتی مانند صندوق نوآوری و شکوفایی و صندوق توسعه ملی برگزار شد و درنهایت از اسفند ۱۴۰۲، صندوق هوش مصنوعی با سرمایه ۱۰ همتی (۱۰ هزار میلیارد تومان) شکل گرفت که بخش خوبی از سرمایه آن از نهادهایی مانند صندوق توسعه ملی و مؤدیان مالیاتی مانند اپراتورها جذب شد.»

به گفته معاون رئیس‌جمهور، طی این مصوبات همچنین برنامه‌ریزی شد که مرکز ملی هوش مصنوعی، اپراتور هوش مصنوعی را ایجاد کند که این اپراتور ۳ خدمت اصلی مزرعه پردازشی بزرگ (هاب)، مرکز داده بزرگ (دیتاسنتر) و کتابخانه‌های بزرگ زبانی و تصویری را ارائه می‌دهد. همان‌طور که اپراتورهای تلفن همراه خدمات اینترنتی را ارائه می‌دهند، اپراتور ملی هوش مصنوعی نیز خدمات پردازشی بزرگ و خدمات کتابخانه‌های محاسباتی را در اختیار دانشگاه‌ها، شرکت‌های دانش‌بنیان و سازمان‌ها و نهادها قرار خواهد داد.

دهقانی فیروزآبادی با بیان اینکه ایران از نظر دانش فنی و نیروی انسانی وضعیت خوبی دارد، گفت: «در حوزه مقالات و ارجاعات، ایران رتبه ۱۷ یا ۱۸ را دارد؛ اما در حوزه کاربرد رتبه ۷۰ تا ۸۰ را دارد که این جایگاه به دلیل نبودن زیرساخت‌ها در کشور است و پیش‌بینی می‌کنیم در سال ۱۴۰۳ تحول خوبی در حوزه هوش مصنوعی با ایجاد اپراتور ملی هوش مصنوعی و توسعه زیرسیستم‌ها داشته باشیم. مرکز ملی هوش مصنوعی جایگاهی فراتر از معاونت علمی دارد و از تمام دستگاه‌ها دعوت می‌کنیم که این مرکز را تقویت کنند».

وی در مورد تجهیزات و زیرساخت هوش مصنوعی افزود: «پیش‌بینی ما این است که در سال ۱۴۰۳ به چند صد GPU دسترسی پیدا کنیم، البته تحریم‌های شدیدی در این حوزه وجود دارد؛ حتی عربستان و امارات نیز که برای خرید GPU اقدام کرده‌اند و پول پرداخت کرده‌اند؛ تحریم شده‌اند. از دانشگاه‌ها و تمام کسانی که در کشور GPU دارند، دعوت می‌کنم که بعد از راه افتادن این اپراتور GPU خود را به این اپراتور بیاورند».

۵۴۵۴

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900274 ذوالفقار دانشی

دیگر خبرها

  • راه‌اندازی اپراتور هوش مصنوعی در کشور / GPU هایتان را با اپراتور به اشتراک بگذارید
  • «کرایی مرغ» یک غذای مجلسی که باید امتحانش کنی
  • درمان‌های طبیعی و خانگی که به کاهش معده‌ درد کمک می‌کند
  • راز خوشمزه شدن ماکارونی مجلسی
  • راز خوشمزه شدن ماکارونی
  • تاکید رئیس شبکه دامپزشکی طرقبه شاندیز بر ممنوعیت کشتار غیر مجاز دام در منازل و معابر
  • طرز تهیه لوبیا پلوی اصیل شیرازی را اینجا بخوانید
  • یک گردش خوشمزه در نصف‌جهان
  • ماکودا ؛ پیشنهادی جذاب، لذیذ و خوشمزه
  • طرز تهیه کباب ترش تابه‌ای، یک غذای فوق‌العاده خوشمزه