Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-01@11:42:04 GMT

توسعه گردشگری لازمه رونق تولید و اقتصاد استان سمنان است

تاریخ انتشار: ۳ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۷۴۴۷۱

توسعه گردشگری لازمه رونق تولید و اقتصاد استان سمنان است

‍‍‍‍‍‍

استاندار سمنان گفت: توسعه گردشگری از شروط و راهکارهای ضروری رونق تولید و اقتصاد استان سمنان است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، علیرضا آشناگر در دیدار با شهردار سمنان اظهار داشت: دستگاه‌های اجرایی استان سمنان می‌بایست در طرح بازآفرینی شهری نقش‌آفرین باشند.

وی افزود: سمنان شهری تاریخی است و لازم است بافت تاریخی این شهرستان مورد احیا و بازآفرینی قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار سمنان بازآفرینی شهری و احیای بافت تاریخی هر منطقه را در جذب گردشگر و توسعه و تقویت اقتصادی این استان مؤثر دانست.

آشناگر بیان کرد: اقدامات بسیار خوبی در حوزه فعالیت‌های عمرانی از سوی شهرداری سمنان انجام‌شده است و باید این روند تداوم یابد.

کرونا 158 میلیارد تومان به بخش گردشگری قم خسارت وارد کردهنرمندان صنایع دستی و فعالان گردشگری گلستان خانه‎‌دار می‌شوند

وی بر تکمیل طرح مرمت و بازآفرینی خانه‌های تاریخی و باغ‌راه‌های موجود در سمنان تأکید کرد.

استاندار سمنان انجام اقدامات زیرساختی و توسعه‌ای در حوزه عمرانی را در افزایش گردشگر پذیری و سرمایه‌گذاری سرمایه‌گذاران بسیار مهم و حائز اهمیت دانست.

آشناگر عنوان کرد: شیوع ویروس کرونا سبب ایجاد تفاوت‌ها در برگزاری آئین‌های محرم و برنامه‌های هفته دولت شده است و رعایت این محدودیت‌ها باید از سوی همه ارگان‌ها، نهادها، دستگاه‌های اجرایی و اداری با جدیت دنبال شود.

انتهای پیام/363/ ع

R41366/P/S6,64/CT11 بیشتر بخوانید... احتمال تبدیل ستاد گردشگری تهران به سازمان یا شرکت در هفته جاری استاندار بوشهر: سرمایه‌گذاران عرصه گردشگری حمایت می‌شوند قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... احتمال تبدیل ستاد گردشگری تهران به سازمان یا شرکت در هفته جاری استاندار بوشهر: سرمایه‌گذاران عرصه گردشگری حمایت می‌شوند پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ بررسی وضعیت ‌کرونا در ایران| ۱۵ استان در وضعیت قرمز کرونایی/ ۱۱ استان به مرحله هشدار رسیدند + جدول و نمودار ۲ قطعه ۷ راه‌آهن گیلان آماده ریل‌گذاری/ خط ریلی رشت تا پایان سال به بندرانزلی متصل می‌شود ۳ تلاش جهادی سپاه برای محرومیت زدایی از روستاهای میناب / اجرای ۳۶ پروژه طی ۳ سال+تصاویر ۴ گزارش| بررسی علل آشفتگی بازار بورس در هفته‌های اخیر/ دولت شتاب‌زده عمل کرد / به اعتماد سهامداران خدشه وارد شد ۵ گزارش ویدئویی| ویژگی‌های دینداری حسینی/ چگونه در مسیر ‌امام حسین(ع) حرکت کنیم؟ ۶ امید و تولید به نیشکر هفت‌تپه برگشت/ پایان تجمع ۷۰ روزه کارگران ۷ غبار محرومیت دور تا دور نواحی منفصل شهری «نایسر» کردستان/ ۱۱۰۰۰۰ نفر در برزخ شهر و روستا ماندند+ تصاویر ۸ سرپرست باشگاه ذوب‌آهن: سرمربی تا پایان هفته معرفی می‌شود/ اسماعیلی‌فر خودش هم می‌داند با ما قرارداد دارد مهمترین اخبار استانها فاز نخست پتروشیمی بوشهر با فرمان رئیس‌جمهور ‌افتتاح شد/ تولید سالانه ۴.۲ میلیون تن محصول گزارش| قزوین؛ صاحب سبک در تعزیه/رونق تعزیه‌خوانی با وجود هجوم کرونا عضو کمیسیون انرژی مجلس: دولت از محل افزایش قیمت بنزین سالانه حدود ۷۲ هزار میلیارد تومان درآمد دارد تخت‌جمشید ویترین باستان‌شناسی ایران/ کشفیات تازه راهی به دنیای ناشناخته تاریخ است مهمترین اخبار تسنیم فاز نخست پتروشیمی بوشهر با فرمان رئیس‌جمهور ‌افتتاح شد/ تولید سالانه ۴.۲ میلیون تن محصول لاوروف: تلاش آمریکا برای بازگشت تحریم‌ها علیه ایران موفق نخواهد شد مشترکین خانگی کم‌مصرف برق ۱۰۶میلیارد تومان پاداش گرفتند/ وزیر نیرو: صنعت برق ایران جزو قدرت‌های مسلّم منطقه است پهلوگیری انواع شناورها تجاری، صیادی، مسافری در جزیره ابوموسی امکان‌پذیر شد باقری: سازش با اشغالگران، آتشفشان مقاومت را شعله‌ورتر می‌کند درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۷۴۴۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی از ۲ پلتفرم بومی گردشگری و مرکبات در مازندران

به گزارش خبرنگار مهر، مصطفی فلاح دوشنبه شب در گفت وگو با خبرنگاران افزود: در نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴، از دو پلتفرم زنجیره ارزش گردشگری و مرکبات مازندران رونمایی شد.

وی با اشاره به اینکه در نمایشگاه توانمندی های صادراتی استان در حوزه فناوری اطلاعات و اقتصاد دیجیتال نگاه بر این است در توسعه زیرساخت ها توسعه پلتفروم ها و افزایش ضریب نفوذ ارکان پلتفرم ها در بخش های مختلف جهش گونه باشد، گفت: ظرفیت های بالقوه ای که در توسعه زیرساخت ها با سیاست های کلان توسعه یافته، دسترسی به پهن باندها را سبب شده است.

وی با اشاره به اینکه با شناسایی و توسعه زنجیره ارزش ها در مازندران به دنبال آن هستیم که فعالان اقتصادی در حلقه های زنجیره ارزش و نقش آنها در اقتصاد دیجیتال پررنگ شود، افزود: در این نمایشگاه از دو پلتفورم در حوزه گردشگری و مرکبات رونمایی شد.

فلاح ادامه داد: پلتفرم «هفت گالری» برای حوزه صنایع دستی و ارکان تامین کننده صنایع دستی و معرفی محصولات رونمایی شده و پلتفرم «ایران تراول» در حوزه طراحی سفر بود که با همکاری اداره کل فناوری تامین مالی شده است.

این مسئول یادآور شد: این پلتفرم ها با تمرکز بر زنجیره ارزش نقش خود را در ضریب نفوذ دیجیتال و افزایش دسترسی ها به منظور افزایش سهم اقتصاد دیجیتال در زنجیره ارزش طراحی، تولید و رونمایی شده است.

کد خبر 6092673

دیگر خبرها

  • توسعه اقتصادی مبتنی بر نوآوری؛ لازمه اقتصاد چین
  • ابلاغ و اجرای طرح جامع نقش اساسی در رونق ساخت‌وساز و اقتصاد ارومیه دارد
  • نقش کارگران در جهش تولید و رونق اقتصاد کشور انکارناپذیر است
  • رونمایی از سکوهای زنجیره ارزش گردشگری و مرکبات مازندران در نمایشگاه ایران اکسپو
  • کیفی سازی محصولات لازمه ورود به بازار‌های بین الملی
  • رونمایی از ۲ پلتفرم بومی گردشگری و مرکبات در مازندران
  • خاندوزی: پیشنهاد ایران به بانک توسعه اسلامی برای تأمین مالی با نرخ ترجیحی تأیید شد
  • تولید بیش از ۸۵ نوع صنایع دستی در فارس
  • رونق ورزش کارگری نیاز به سرمایه‌گذاری کارخانه‌ها و مجموعه‌های صنعتی دارد
  • توسعه استان اصفهان با توسعه اقتصاد دانش‌بنیان و گردشگری