Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- کرمانشاهی گفت: به من گفتند مطبوعات می‌خواهند شما را به عنوان داور دربی به ما تحمیل کنند یا این احساس به وجود آمد که شما در حال خط دهی به مطبوعات هستید تاریخ انتشار: 13:46 - 03 شهريور 1399 - کد خبر: ۶۴۹۸۶۱

خبرگزاری میزان - رضا کرمانشاهی انتخاب دپارتمان داوری برای قضاوت در دربی جام حذفی بود اما روز گذشته مدعی شد به یکباره داور دربی تغییر کرده و سوت قضاوت در این بازی به محمدحسین زاهدی‌فر رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به همین بهانه و برای نشان دادن اعتراض‌ها، کرمانشاهی امروز به همراه نماینده پاکدشت در مجلس شورای اسلامی به فدراسیون فوتبال رفت تا در این خصوص به صحبت بپردازد.

کرمانشاهی پس از این جلسه، در جمع خبرنگاران گفت: جلسه‌ خوبی با بهاروند داشتیم که گفتند چون اسم شما یک هفته در محافل ورزشی به عنوان داور دربی مطرح شده بود، ما این برداشت را کردیم که مطبوعات می‌خواهند شما را به عنوان داور دربی به ما تحمیل کنند یا این احساس به وجود آمد که شما در حال خط‌دهی به مطبوعات هستید. به همین دلیل ما صلاح دانستیم شما داور دربی نباشید.

وی ادامه داد: بهاروند گفت من دخالتی در این تغییرات نداشتم. کمیته‌ای دیروز در فدراسیون فوتبال تشکیل شده و این تغییرات صورت گرفته است. در ضمن نماینده مجلس شورای اسلامی خودش پیگیر این ماجرا بود و امروز از من خواست که به فدراسیون فوتبال برویم تا جلسه‌ای با بهاروند داشته باشیم.

کرمانشاهی در خصوص اینکه این اتفاقات، بین داورها ایجاد اختلاف نمی‌کند، افزود: ما بر خلاف مربیان فوتبال یک رابطه صمیمی با یکدیگر داریم. من همین الان برای زاهدی‌فر ناراحت هستم که این اتفاق افتاده است. ما اصلا دغدغه قضاوت نداریم. اگر هم امروز پیگیر بودم، به این خاطر است که احساس کردم به من لطمه وارد شد.

وی درباره اینکه اگر قضاوت فینال به او سپرده شود، چه تصمیمی می‌گیرد، بیان کرد: حتی اگر قاضی فینال جام حذفی شوم هم سوت نمی‌زنم. 

بیشتر بخوانید: کامرانی‌فر: از نظارت در دربی انصراف می‌دهم

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: دربی کرمانشاهی فدراسیون فوتبال داور دربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۷۴۴۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتفاق عجیب در فوتبال پایه ایران + تصاویر | عده‌ای به جان کمک داور افتادند

دریافت 3 MB

به گزارش همشهری آنلاین، دیدار دو تیم آرمان آفرینان و اتحاد ستارگان در لیگ دسته دوم جوانان تهران با اتفاقات عجیبی همراه بود و بعد از اعلام آفساید در دقیقه ۹۰ مسابقه، عده‌ای به سمت کمک داور بازی حمله ور شده و این چنین او را مورد ضرب و شتم قرار دادند. در ادامه می‌توانید ویدئویی در این باره را مشاهده کنید.

کد خبر 847411 منبع: ورزش سه برچسب‌ها داوری فوتبال ویژه ورزشی فوتبال ورزش

دیگر خبرها

  • تعلیق تمام مسابقات لیگ ۲ به دلیل ضرب و شتم داور
  • اتفاق عجیب در فوتبال پایه ایران + تصاویر | عده‌ای به جان کمک داور افتادند
  • قضاوت سلطان‌زاده در گزینشی نهایی کشتی المپیک
  • موسوی: در جام حذفی هر بازی یک فینال است
  • اوسمار: خوردن ۴ گل ناراحتم می‌کند / حواسم به لیگ است نه تمدید!
  • اوسمار: در بخش دفاعی اصلا خوب نبودیم/ خوردن ۴ گل ناراحتم می‌کند
  • جبهه ارزشی مطبوعات و رسانه در جنگ با رسانه های ملحد پیروز است
  • تاریخ‌سازی در فوتبال ایتالیا؛ قضاوت یک تیم داوری زن در سری آ
  • دوئل اینتر و میلان برای یک ستاره دیگر
  • علیرضا فغانی چیزی شبیه به کولینا