Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش روز دوشنبه ایرنا از پایگاه خبری پلیس، سردار حسین اشتری در حاشیه برگزاری آیین تجلیل از مقام شامخ پزشکان مراکز درمانی ناجا درباره همکاری نیروی انتظامی با وزارت بهداشت برای مقابله با شیوع ویروس کرونا افزود: از روزهای اول جلساتی با وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی داشتیم و همکاری ها از نخستین روزهای شیوع این ویروس در کشور آغاز شد و این تعاملات، همکاری ها و همدلی ها نتایج خوبی برای جامعه و مردم داشته و دارد و این بیان گر آن است که پلیس در هر شرایطی در خدمت مردم و کنار آنان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به برگزاری مراسم عزاداری و سوگواری آقا ابا عبدالله الحسین (ع) و یارانش بیان داشت: جا دارد در همین جا از همه مردم عزیز، عزاداران حسینی، مداحان، واعظ و ... که دستورالعمل های بهداشتی را رعایت کردند قدردانی و تشکر کنم؛ برگزاری عزاداری های امسال توسط مردم با شعورمان با رعایت فاصله گذاری های اجتماعی و توجه به پروتکل ها، یک نمونه و الگو برای تمام دنیا است.

سردار اشتری در ادامه در پاسخ به سوالی درباره تعطیلات پیش رو و توصیه به مردم عنوان کرد: از مردم عزیز می خواهم برای حفظ سلامتی خود و خانواده هایشان ، توصیه ها و مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا را جدی بگیرند و از سفرهای غیرضروری جدا خودداری کنند، بخصوص تاکید و توصیه من به مردم و به ویژه عزادارن این است که به سفر نروند و به رعایت دستورالعمل های بهداشتی مقید باشند.

پیش از ظهر امروز با حضور سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی و سردار محمد شرفی جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا از مقام شامخ پزشکان مدافع سلامت مراکز درمانی ناجا به مناسبت گرامیداشت یکم شهریور روز پزشک به صورت ویدئو کنفرانسی در بیمارستان فوق تخصصی ولیعصر(عج) ناجا تجلیل به عمل آمد.

برچسب‌ها ماه محرم حسین اشتری هیأت عزاداری

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ماه محرم حسین اشتری هیأت عزاداری ماه محرم حسین اشتری هیأت عزاداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۷۴۵۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلیس در خط مقدم مبارزه با بدحجابی

سردار بهدانی فردفرمانده انتظامی استان یزد در این دیدار از اجرای موفقیت آمیز طرح نور در استان یزد خبر داد و گفت: اجرای این طرح با قوت ادامه خواهد یافت.

وی، اجرای طرح نور و مقابله با بدحجابی را خواسته مردم دانست و افزود: از زمان اجرای این طرح شاهد حمایت قشر‌های مختلف مردم از اجرای این طرح بوده ایم.

فرمانده انتظامی استان یزد، انجام وظایف دستگاه‌های فرهنگی در مقوله عفاف و حجاب را ضروری دانست و افزود: در صورتی مقابله فراگیر با بدحجابی صورت می‌گیرد که سایر دستگاه‌ها که در قانون مطرح شده اند، نیز به وظایف خود عمل کنند.

وی با اشاره به وظایف متعدد نیروی انتظامی در تامین نظم و امنیت جامعه خاطر نشان کرد: پلیس در خط مقدم مبارزه با بدحجابی قرار دارد.

سردار بهدانی فرد، اظهار داشت: خوشبختانه افرادی که مورد تذکر قرار می‌گیرند به تذکر‌ها توجه می‌کنند و همین عامل باعث شده اجرای این طرح با موفقیت صورت گیرد. 

فرمانده انتظامی استان از همراهی و کمک مردم جهت مشارکت در این طرح استقبال کرد و افزود: تلاش ما این است که اجرای این طرح در صحنه اثرگذار باشد و با صحبت، تذکر لسانی و امربه معروف فرد اصلاح شده و کار به مراحل بعدی کشیده نشود. 

سردار بهدانی فرد افزود: علاوه بر اجرای طرح نور در شهر، این طرح در خودرو‌ها و اصناف و فضای مجازی هم اجرا می‌شود.

جمعی از اعضای جبهه فرهنگی یزد با حضور در دفتر فرماندهی انتظامی استان، از اجرای طرح نور حمایت کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • ۳۸۵ کیلوگرم تریاک در قاین کشف شد
  • پلیس در خط مقدم مبارزه با بدحجابی
  • جدیدترین عکس یسنا کوچولو بعد پیدا شدن!
  • (عکس) جدیدترین عکس یسنا کوچولو بعد پیدا شدن
  • حمایت جبهه فرهنگی یزد از اجرای طرح نور
  • برگزاری یادواره شهدای یگان ویژه کرمان
  • ۴ نفر مبتلا به تب کریمه کنگو/مردم توصیه‌های بهداشتی را جدی بگیرند
  • کشف ۱۸۵ کیلوگرم مواد مخدر در هرمزگان
  • قاتل فراری در مهاباد در کمتر از ۱۲ ساعت دستگیر شد
  • جزئیا جدید از ربودن یسنا/ بازجویی پلیس از ۵۰ مطلع و مظنون