Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-01@06:03:16 GMT

انتشار فراخوان قصه‌های عاشورایی در گیلان

تاریخ انتشار: ۳ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۷۴۷۴۲

انتشار فراخوان قصه‌های عاشورایی در گیلان

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان اعلام کرد؛ فراخوان قصه‌های عاشورایی با عنوان در سوگ نینوا با هدف نهادینه‌سازی فرهنگ‌عاشورایی، انتقال آموزه‌های حسینی به‌مخاطبان و تبیین جایگاه اهل‌بیت و یاران امام‌حسین (ع) در حماسه‌ کربلا منتشرشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بهره‌گیری از هنرقصه‌گویی در ارایه‌ تصویری روشن از این رخداد آگاهی‌بخش و نمایاندن نقش کودکان کربلا دراین حماسه‌سازی، از دیگر اهداف انتشار فراخوان درسوگِ‌نینوا است.

برهمین اساس، نماز ظهرعاشورا، کودکان‌کربلا، یاران امام‌حسین (ع)، شهادت سرور و سالارشهیدان و یاران باوفای ایشان و اسارت اهل‌بیت سیدالشهدا (ع)، از موضوع‌های پیشنهادی برای قصه‌گویی است.

این درحالی‌است که گروه‌های سنی کودک، نوجوان و بزرگسال از مخاطبان این فراخوان هستند و برهمین‌اساس، علاقه‌مندان می‌توانند قصه‌های حداکثر ۱۰ دقیقه‌ای خود را صورت افقی فیلم‌برداری و از طریق رایانامه به نشانی GHesegilan ۹۷@gmail.com، پیام‌رسان‌های گپ و واتس‌آپ به شماره ۰۹۳۳۵۴۰۰۷۴۹ و هم‌چنین، مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری سراسر استان ارسال‌کنند.

دبیرخانه انجمن قصه‌گویی، اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان استان گیلان در شهر رشت، میدان انتظام، کوچه نظام‌پزشکی، نیز پذیرای آثار ارسالی شرکت‌کنندگان خواهدبود.

 مهلت ارسال آثار ۲۰ شهریورماه  تعیین شده است و در آیینی از خالقان آثار برگزیده قدردانی خواهد شد.

 

انتهای پیام/م.ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کانون پرورش فکری انجمن قصه گویی عاشورای حسینی اقامه نماز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۷۴۷۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس| میثم مطیعی هشدار داد: کربلا رخ می‌دهد، نه ظهور

میثم مطیعی در جدیدترین توییت خود به مردم هشدار داد و نوشت: اگر شیعیان نسبت به مسائل اجتماعی و فرهنگی بی‌تفاوت باشند، کربلا رخ خواهد داد نه ظهور!

توییتر میثم مطیعی

دیگر خبرها

  • اجرای گام سوم طرح یاس (یاران آسیب ستیز) در اردبیل
  • فراخوان سی‌ودومین جایزه جهانی کتاب سال منتشر شد
  • فراخوان سومین جشنواره پاسخ برتر اعلام شد
  • عکس| میثم مطیعی هشدار داد: کربلا رخ می‌دهد، نه ظهور
  • مردم کردستان برای حل اختلاف به صلح‌یاران مراجعه می‌کنند
  • چگونه نوجوانان امروز را به خواندن کتاب‌های ایرانی علاقه‌مند کنیم؟/ ادبیات نوجوان در سایه غلبه ترجمه
  • انتشار دومین فراخوان حمایت از تولید فیلم ۱۰۰
  • انتشار فراخوان بیست و نهمین جشنواره تئاتر استان تهران
  • ناپولی ۲-۲ آاس رم/ فرار یک امتیازی یاران آزمون از ناپل+ فیلم
  • مرقد هانی بن عروه از یاران خاص امام علی(ع) مسجد کوفه