Web Analytics Made Easy - Statcounter

منصور بالاور با بیان اینکه در هفته دولت امسال ۳ روستای خنداب، قاسم آباد و اشترجین از نعمت گاز بهره مند می‌شوند، گفت: با افتتاح این پروژه‌ها تنها ۴ روستای دیگر که زیر ۱۰خانوار است، بدون گاز می مانند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ منصور بالاور، رئیس اداره گاز شهرستان اسدآباد در گفت‌وگو با خبرنگار عصر همدان، از بهره‌برداری عملیات گازرسانی به سه روستا در هفته دولت خبر داد و اظهار کرد: برای اجرای این عملیات یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان اعتبار صرف شده است که با بهره‌برداری از این عملیات ۴۰ خانوار در سه روستای خنداب، قاسم ‌آباد و اشترجین از نعمت گاز بهره‌مند می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اداره گاز شهرستان اسدآباد با اشاره به اینکه ۳۴ هزار مشترک گاز در سطح شهرستان اسدآباد وجود دارد، افزود: از این تعداد ۱۴ هزار مشترک در روستاها هستند.

وی اعلام کرد: در سطح شهرستان اسدآباد تنها ۴ روستای چشمه بید، چشمه ولد، حیدرآباد و نادرآباد که زیر ۱۰ خانوار هستند، فاقد سیستم گازرسانی هستند.

بالاور با اشاره به مطالبات ۱۰ میلیاردی شرکت گاز از شهرستان اسدآباد، گفت: از این میزان ۸ میلیارد مطالبات خانگی و مابقی مربوط به سازمان‌ها و کارخانجات صنعتی است.

وی با اشاره به شرایط ویژه کرونا و حمایت‌های شرکت گاز از مردم، گفت: در ایامی که کرونا آمد شرکت گاز محاسبات را از ۱۵ فروردین به ۱۵ اردیبهشت تغییر داد و البته وصول مطالبات ۳ ماهه را از اواخر خرداد محاسبه کرد.

رئیس اداره گاز شهرستان اسدآباد با اشاره به کمبود اعتبارات گاز در شهرستان گفت: در حال حاضر برای پرداخت مطالبات پیمانکاران با مشکل مواجه هستیم.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: شهرستان اسدآباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۷۴۷۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آسفالت ۴۰۰هزار مترمربع معابر روستا‌های خراسان شمالی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان شمالی؛ سعید رئوفی افزود: اجرای طرح هادی در ۷۹ روستای استان سال گذشته اجرا شد.
وی گفت: امسال هم از برنامه‌های سال گذشته، آسفالت ۷۹ روستا در دست پیگیری است.
معاون عمران روستایی بنیاد مسکن استان اضافه کرد: اکنون طرح هادی در ۵۷۲ روستای استان اجرایی شده و بر این اساس ۷۹ درصد از روستا‌های بالای ۲۰ خانوار استان از مزایای این طرح بهره‌مند هستند که این رقم در کشور ۶۸ درصد است.
به گفته رئوفی ۷۲۲ روستای بالای ۲۰ خانوار در استان وجود دارد که مطالعات طرح هادی در تمامی این مناطق انجام شده است.

دیگر خبرها

  • بهره‌مندی ۳۰۰ خانوار روستای سرپله آبدانان از نعمت آب شرب سالم و پایدار
  • آسفالت ۴۰۰ هزار متر مربع معابر روستا‌های خراسان شمالی
  • آسفالت ۴۰۰هزار مترمربع معابر روستا‌های خراسان شمالی
  • کاهش سهمیه سوخت تراکتورداران مهمترین دغدغه کشاورزان اسدآبادی
  • افتتاح ۴ طرح عمرانی در شهرستان کیار
  • بهره مندی ۶۸ روستای قزوین از نعمت گاز طبیعی
  • پدر شهید «جعفر نعمت زاده» دیار حق را لبیک گفت
  • بازگشایی و ترمیم جاده‌های عشایری شهرستان لنده
  • بهره مندی هشتاد درصدی جمعیت روستایی ارومیه از شبکه آب و فاضلاب
  • تخلیه روستای سیل‌زده نوده زیرکوه/۵۶ خانوار اسکان داده شدند