Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-28@04:36:11 GMT

کمک یک میلیارد ریالی خیر قزوینی به هلال احمر

تاریخ انتشار: ۳ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۷۴۷۶۷

کمک یک میلیارد ریالی خیر قزوینی به هلال احمر

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ حسن آصفی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قزوین با بیان اینکه یک خیر و نیکوکار قزوینی مبلغ یک میلیارد ریال به هلال احمر کمک کرده است گفت: ۶۰۰میلیون ریال از این مبلغ برای خرید تجهیزات و لوازم پزشکی مورد نیاز بیماران بی بضاعت به بانک امانات تجهیزات پزشکی هلال احمر اهدا می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او ادامه داد: ۴۰۰میلیون ریال دیگر ازکمک این خیر در راستای تحقق اهداف بشردوستانه و خیرخواهانه و به منظور ارتقای سطح سلامت و کمک رسانی به آسیب پذیرترین مناطق محروم و متاثر از خشکسالی در استان سیستان و بلوچستان، طرح ملی نذر آب ۳، مورد استفاده  قرار می گیرد.
آصفی عنوان کرد: هلال احمر تلاش می کند به عنوان امین مردم، حلقه واصل بین توانِ توانمندان و نیازِ نیازمندان باشد و کمک های افراد خیرخواه را به سمت افراد نیازمند واقعی هدایت کند که این نهاد با نیازسنجی و با حفظ حرمت و کرامت انسانی افراد نیازمند، نسبت به مرتفع کردن نیازهای ضروری نیازمندان و افراد تحت حمایت، از طریق افراد خیرخواه اقدام می کند.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قزوین در پایان مشارکت خیران در اینگونه کارهای خیرخواهانه را از بهترین اقدامات خداپسندانه بیان کرد و افزود: فلسفه وجودی وقف به شکل عمومی تلاش برای رفع نیاز دیگران است و در فرهنگ اسلامی نیز از آن به عنوان یکی از بهترین کارها، یاد شده است و تمام تلاش هلال احمر این است در جهت اعتلای کارهای خیر و بشر دوستانه حرکت کند.

48

کد خبر 1425195

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان قزوین هلال احمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۷۴۷۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات طبیعت‌گرد ۵۸ ساله از مرگ حتمی در اشنویه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز مهاباد، حمید محبوبی اظهار کرد: با تلاش نجاتگران هلال احمر اشنویه مرد ۵۸ ساله طبیعت گرد از مرگ حتمی نجات یافت.

وی با اشاره به موفقیت امدادگران در تلاش برای نجات فرد حادثه دیده افزود: تلاش چهار ساعته نجاتگران هلال احمر برای دسترسی به فرد حادثه دیده در ارتفاعات تالاجار اشنویه نتیجه‌بخش بود.

محبوبی تصریح کرد: پس از چهار ساعت صعود در ارتفاعات تالاجار، نجاتگران به مصدوم حادثه‌دیده دسترسی پیدا کردند و بعد از کنترل علایم حیاتی و اقدامات پیش‌بیمارستانی و تثبیت، همچنین انتقال امن به پایین دست، مصدوم به مرکز درمانی منتقل شد.

مدیرعامل هلال احمر آذربایجان غربی گفت: مصدوم ۵۸ ساله به دلیل روشن‌کردن زغال در چادر دچار گازگرفتگی شده بود که با سرعت عمل نجاتگران هلال احمر از مرگ حتمی نجات یافت.

دیگر خبرها

  • ۳ مصدوم بر اثر برخورد ۲ خودرو سواری در آزاد راه قزوین _ زنجان
  • تلاش‌ها برای پیدا شدن جسد فرد غرق شده در نازلوچای ارومیه ادامه دارد
  • تلاش برای نجات ۹ نفر گرفتار در سیلاب شهرستان سرایان ادامه دارد
  • امداد رسانی به افراد گرفتار در سیلاب مناطق عشایری سرایان
  • امداد رسانی به افراد گرفتار در سیلاب سرایان
  • جان باختن یک نفر بر اثر سقوط به دره در اتوبان قزوین - تنکابن
  • ۵ مصدوم بر اثر برخورد دو خودرو در آزاد راه قزوین - زنجان
  • طبیعت‌گرد ۵۸ ساله اشنویه‌ای از مرگ حتمی نجات یافت
  • نجات طبیعت‌گرد ۵۸ ساله از مرگ حتمی در اشنویه
  • ۳ مصدوم در حادثه رانندگی در محور  تاکستان - همدان