Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@08:22:22 GMT

توزیع ۴۰۰ بسته اقلام ضروری بین اقشار نیازمند خوزستان

تاریخ انتشار: ۳ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۷۴۸۴۶

توزیع ۴۰۰ بسته اقلام ضروری بین اقشار نیازمند خوزستان

اخلاق محمدیان روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: طبق فرمایش رهبر معظم انقلاب، در پی شیوع و گسترش ویروس کرونا و توجه به اقشار آسیب پذیر، این شرکت نیز در طرح کمک‌ مومنانه به آسیب دیدگان اقتصادی کرونا مشارکت کرد.

وی با بیان اینکه این طرح به منظور بسترسازی فرهنگ کمک و همدلی و در راستای انجام مسوولیت‌های اجتماعی صورت گرفت افزود: صنایع و تولید کنندگان همواره در شرایط سخت پای کار آمدند و در صحنه حضور دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمدیان گفت: از ابتدای شیوع بحران کرونا تاکنون تولیدکنندگان خوزستانی در زمینه تولید و افزایش ظرفیت مواد بهداشتی و حفاظتی مانند ماسک، گان پزشکی و دستکش همکاری و تلاش داشتند.

با شیوع ویروس کرونا دستگاه‌ها و شرکت های مختلف، در راستای عمل به فرمایش رهبر معظم انقلاب، در تامین کالای اساسی اقشار نیازمند در قالب طرح کمک مومنانه مشارکت داشتند.

برچسب‌ها ویروس کرونا کمک های مردمی پروندهٔ خبری رفتار مومنانه و همدلانه ایرانیان در روزگار کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا کمک های مردمی ویروس کرونا کمک های مردمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۷۴۸۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تولید شمش در شرکت فولاد شادگان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، مدیر عامل شرکت فولاد شادگان شامگاه دوشنبه در گفتگو با خبر ۲۳ شبکه خوزستان گفت: میزان تولید در این شرکت با محدودیت‌هایی که وجود داشت در سال گذشته محقق شد.

کهزاد افزود: با تکمیل شدن مراحل راه اندازی کارخانه فولاد سازی، نخستین شمش شرکت فولاد شادگان تا تیر ماه تولید خواهد شد.

فولاد شادگان یکی از ۸ طرح مهم فولاد کشور است که در ۲ فاز و در مساحت ۲۵۶ هکتار ساخته و بخش نخست آن با تولید سالانه ۸۰۰ هزار تن شمش فولادی ساخته شده است

دیگر خبرها

  • تولید شمش در شرکت فولاد شادگان
  • یک نشانه مهم زوال عقل
  • تولید چادر‌های امدادی متناسب با فصل و اقلیم از سوی هلال احمر
  • تولید چادرهای امدادی متناسب با فصل و اقلیم از سوی هلال احمر
  • تولید اقلام استراتژیک امدادی مورد نیاز در حوادث توسط هلال احمر
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • شرکت‌های تامین سرمایه بهبود شبکه برق تعریف شود
  • اصلاح قیمت مواد اولیه برای تولید خودرو امری ضروری است/ افزایش 40 درصدی اعلام نیاز سایپا به ورق خودرو در راستای افزایش تولید خودرو در سال جاری
  • ساخت ۱۰۰ هزار واحد مسکونی در سه نوع برای تمام اقشار
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!