Web Analytics Made Easy - Statcounter

سانحه تصادف در محور خرم آباد به پلدختر ۳ کشته و ۲ زخمی برجای گذاشت.

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان؛ صارم رضایی مدیرعامل جمعیت هلال احمر لرستان با اعلام این خبر اظهار کرد: واژگونی پژو ۴۰۵ در کیلومتر ۷۰ محور خرم آباد به پلدختر در پنج کیلومتری روستای چم دیوان رخ داد، در این تصادف متاسفانه ۳ تن از هم وطنان عزیزمان جان باختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اوافزود: بلافاصله پس از تماس تلفنی با مرکز کنترل هماهنگی عملیات امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان یک تیم عملیاتی از شهرستان چگنی به صحنه حادثه اعزام شد که با استفاده از ست نجات هیدرولیک کامبی تولز جسد ۲ نفر از حادثه دیدگان را رهاسازی کرده و تحویل عوامل انتظامی داده شد

رضایی گفت: دو تن از مصدومین بعد از رهاسازی توسط عوامل اورژانس به بیمارستان منتقل شدند و یک نفر فوتی که نیاز به رهاسازی نداشت در صحنه حادثه تحویل عوامل انتظامی داده شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر لرستان بیان کرد: از همه رانندگان عزیز خواهشمندیم با سرعت مطمئنه حرکت کنند تا شاهد چنین حوادث تلخی نباشیم.

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: تصادف هلال احمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۷۴۸۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کوهنوردان گمشده در ارتفاعات داورزن نجات یافتند

آفتاب‌‌نیوز :

 رییس جمعیت هلال احمر سبزوار گفت: ۲ کوهنورد که به دنبال بارش شدید باران و جاری شدن سیلاب در ارتفاعات منطقه «شملق» در شهرستان داورزن گم شده بودند، با تلاش امدادگران نجات یافتند.

ابوالفضل رفیعی اظهار کرد: در پی وقوع سیل در ارتفاعات موسوم به شملق مفقودی این ۲ نفر گزارش شده بود که نجاتگران هلال احمر پس از حدود ۲ ساعت تلاش و جست و جو، آنان را پیدا کرده و نجات دادند.

رئیس جمعیت هلال احمر سبزوار افزود: مأموران این جمعیت همچنین پس از رسیدن به صحنه حادثه و مشاهده انسداد جاده روستای ساروق داورزن بر اثر سیلاب و ورود گل و لای، به ۲ خودرو که در مسیر گرفتار شده بودند، امدادرسانی کرده و آنان را از مسیر سیلاب بیرون کشیدند.

به گزارش خبرگزاری مهر، وی اظهار کرد: پس از این حادثه و به دنبال بارش‌های شدید ساعات گذشته که منجر به وقوع سیل و ورود گل و لای به منازل روستای سلیمانیه در شرق سبزوار شد، تیم‌های امدادی بلافاصله به این منطقه اعزام شده و به یاری مردم گرفتار شده در سیلاب شتافتند.

رفیعی گفت: تیم‌های امداد و نجات همچنان در حال امدادرسانی به مردم روستای سلیمانیه هستند و با توجه به گزارش‌های دریافتی حدود ۱۰ منزل مسکونی درگیر سیلاب شده‌اند.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • تصادف در محور فارس به یاسوج با ۶ کشته و زخمی
  • مصدومیت سه تن در سانحه رانندگی محور ارومیه - سلماس
  • تصادف تارا و پراید در بویین میاندشت 4 کشته و 3 زخمی برجای گذاشت
  • کوهنوردان گمشده در ارتفاعات داورزن نجات یافتند
  • تلاش بی وقفه نیروهای هلال احمر در نجات خودروها از سیلاب تسوج
  • مصدومیت ۷ تن در تصادف زنجیره‌ای در محور ارومیه-سلماس
  • ۳ مصدوم در حادثه تصادف در محور پیرانشهر - نقده
  • یک کشته و ۶ مصدوم در تصادف زنجیره‌ای محور بوکان - میاندوآب
  • نجات کوهنوردان مفقود شده در ارتفاعات بام و صفی آباد
  • دو مفقودی ارتفاعات کوه «شاه‌حسن» بام و صفی‌آباد نجات پیدا کردند