Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خراسان شمالی معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی همزمان با هفته دولت دستاوردهای این معاونت را طی دولت های یازدهم و دوازدهم تشریح کرد.

دکتر محمود عباسی اظهار کرد: در سال ۹۲ مجموع فضاهای فیزیکی در اختیار دانشگاه بالغ بر ۱۱۷ هزار ۶۵۶ مترمربع بود که هم اکنون با پیگیری و تلاش انجام شده این فضاها با بیش از ۹۶ درصد رشد به بیش از ۲۳۱ هزار و ۷۷ متر مربع ارتقا یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی، وی گفت: در سال ۹۲ فضای درمانی دانشگاه ۳۶ هزار و۲۳۳ مترمربع بود که با تخصیص اعتباری بالغ بر ۲۷۵۶ میلیارد ریال، ۷۲ هزار و ۸۳۹  مترمربع به متراژ این بناها افزوده شد و در حال حاضر ۱۰۹ هزار و ۷۲ متر مربع فضای درمانی در این دانشگاه در حال بهره برداری است.

عباسی بیان کرد: با تخصیص اعتباری معادل ۳۱۱ میلیارد ریال طی دوران فعالیت دولت یازدهم و دوازدهم، فضای بهداشتی دانشگاه از ۵۲ هزار و ۸۱۰ متر مربع، به ۷۷ هزار و ۲۴۴ متر مربع فضای بهداشتی افزایش یافت.

وی با اشاره به تخصیص ۲۲۳ میلیارد ریال جهت توسعه فضای آموزشی و دانشجویی گفت: در سال ۹۲ فقط ۱۱ هزار و ۵۰۸ متر مربع فضای آموزشی و دانشجویی در دانشگاه وجود داشت ولی هم اکنون با ساخت بیش از هشت  هزار متر مربع فضای فیزیکی جدید هم اکنون ۱۹ هزار و ۷۹۵ متر مربع فضای آموزشی و دانشجویی در دانشگاه وجود دارد.

عباسی با اشاره به ساخت پنج هزار و ۴۰۰ متر مربع فضای فرهنگی رفاهی از سال ۹۲ تاکنون خاطرنشان کرد: با صرف هزینه ای بالغ بر ۵۶۸ میلیارد ریال، هم اکنون این دانشگاه از ۸ هزار و ۷۰۶ مترمربع فضای فرهنگی و رفاهی برخوردار است.

وی ادامه داد: در فضای اداری نیز با افزایش ۲ هزار و ۵۵۰ متر مربع با اعتبار ۲۷ میلیارد ریال در حال حاضر دانشگاه علوم پزشکی استان ۱۶ هزار و ۲۶۰ متر مربع فضای اداری دارد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی علمی و آموزشی دانشگاه علوم پزشكي خراسان شمالي دانشگاه علوم پزشکی متر مربع فضای خراسان شمالی میلیارد ریال هم اکنون سال ۹۲

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۷۴۹۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روند روبه رشد صادرات خراسان شمالی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما خراسان شمالی؛ حجت امانی به خبرگزاری صدا و سیما گفت‌: این میزان صادرات از نظر ارزش دلاری ۹ درصد و از لحاظ تناژ کالا نیز ۱۵ درصد  درمقایسه بامدت مشابه سال قبل افزایش داشته است.
وی افزود: عمده محصولات صادرشده از طریق گمرک شامل محصولات پتروشیمی (کود اوره و آمونیاک)، محصولات فولادی، مصنوعات پلاستیکی، رب گوجه فرنگی، الکترود و سایر محصولات بوده که به کشور‌های ترکمنستان، آلمان، عراق  و سایر کشور‌ها صادر شد.
کاهش ۶۳ درصدی واردات به استان
سرپرست گمرک استان در ادامه با اشاره به کاهش واردات کالا در فرودین ماه نیز افزود: در این مدت   بیش از ۳۰۰ تن کالا به ارزش ۶۹۵ میلیون دلار از طریق گمرک وارد استان شد که با کاهش ۶۳ درصدی حجم کالای وارداتی و همچنین کاهش ۷۶ درصدی ارزش دلاری کالا‌ها  درمقایسه بامدت مشابه سال قبل مواجه بوده است.
عمده محصولات وارداتی الیاف شیشه بود که از کشور‌هایی شامل چین، و برزیل به کشور وارد شده است.

دیگر خبرها

  • ️پوشش ۱۰۰ درصدی طرح تکمیلی فلج اطفال در نیشابور
  • سرمایه گذاری دو هزار میلیاردی درشهرستان گرمه
  • روند روبه رشد صادرات خراسان شمالی
  • بیش از سه هزار و ۵۰۰ دوز واکسن سرخک در خراسان رضوی تزریق شد
  • افزایش ۴۱ درصدی مصوبات سفر رییس جمهور در حوزه آبرسانی گناباد
  • آیین افتتاح کلینیک تخصصی درمانی محمد شهر کرج
  • ثبت بیش از ۲۰ هزار حیوان گزیدگی در خراسان رضوی
  • خراسان شمالی خود کفا در تولید گوشت سفید/افزایش ۲۶ درصدی جوجه ریزی در استان
  • اغازواکسیناسیون پنوموکوک (سینه پهلو)در مجموعۀ زیرپوشش دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه
  • افزایش نگرانی‌ها از کمبود متخصص بیهوشی در قزوین