Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-05@08:34:53 GMT

کشف جسد مرد جوان در پارک جنگلی بام ملایر

تاریخ انتشار: ۳ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۷۵۰۹۴

کشف جسد مرد جوان در پارک جنگلی بام ملایر

ایسنا/همدان سرپرست سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی ملایر از کشف یک جسد در حوالی پارک جنگلی بام ‏ملایر خبر داد.

حسین روستائی در گفت‌وگو با ایسنا، در توضیح این خبر اظهار کرد: روز گذشته -یکشنبه ۲ شهریوماه- رأس ساعت ۱۸:۴۰ دقیقه طی تماس تلفنی یکی از کلانتری های درون شهری با سامانه ۱۲۵ آتش نشانی، رؤیت یک جسد در حوالی بام ملایر گزارش شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: به سرعت یک دستگاه خودروی نیمه سنگین امدادونجات با تجهیزات کامل همراه امدادگران مربوطه به محل اعزام شد و به محض رسیدن در حضور قاضی کشیک و پلیس آگاهی، جسد را به وسیله کاور ویژه حمل جسد با هماهنگی با آمبولانس بهشت هاجر و نیروهای مربوطه به سردخانه بهشت هاجر انتقال دادند.

روستائی با اشاره به اینکه جسد متعلق به مردی جوان حدوداً ۲۵ ساله بوده که در منطقه پارک جنگلی بام ملایر پیدا شده است، اظهار کرد: تاکنون هیچ گونه اطلاعی از علت مرگ و هویت جسد در دست نیست و تحقیقات در این زمینه توسط پلیس آگاهی ملایر در دست بررسی و اقدام است.

سرپرست سازمان آتش نشانی ملایر در ادامه به بروز حریق در انبار رویه کوبی مبل اشاره کرد و گفت: طی تماس تلفنی یکی از شهروندان با سامانه ۱۲۵ آتش نشانی بروز حریق در انبار رویه کوبی مبل در حاشیه شهر اطلاع داده و سریعاً یک دستگاه خودروی سنگین با تجهیزات کامل همراه آتش نشانان به محل مورد نظر اعزام شد.

وی خاطرنشان کرد: آتش نشانان به محض رسیدن مشاهده کردند که انبار رویه کوبی مبل در حال سوختن است بنابراین بدون فوت وقت با استفاده از دو حلقه شیلنگ یک و یک دوم و آب تحت فشار اقدام به اطفا حریق کردند.

روستائی در پایان یادآور شد: پس از اطفاء و سردسازی منطقه حریق طی اظهارات مالک علت آتش سوزی نشت گاز LPG بوده اما علت اصلی هنوز مشخص نیست و همچنان توسط کارشناسان درحال بررسی است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: کشف جسد آتش نشاني بام ملایر آتش نشانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۷۵۰۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارتقاء ایمنی اهالی رشت با آموزش در پارک‌ها و بوستان‌ها

ایسنا/گیلان رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رشت گفت: دوره‌های آموزش ایمنی و آتش نشانی در پارک‌ها و بوستان‌های شهر برای شهروندان انجام می‌شود.

شهرام مومنی در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به آغاز آموزش ایمنی و آتش نشانی برای شهروندان در پارک‌ها و بوستان‌های شهر، اظهار کرد: در ابتدای اجرای این طرح تیم عملیات آتش نشانی رشت با هدف افزایش علم ایمنی و آتش نشانی در میان شهروندان نسبت به آموزش ایمنی و آتش نشانی در بوستان ملت اقدام کرد.

وی با بیان اینکه داشتن شهری ایمن با وجود شهروندانی آگاه ساختنی است، افزود: تیم‌های عملیاتی آتش نشان از ۱۵ ایستگاه آتش نشانی نسبت به آموزش‌های عمومی اقدام می‌کنند.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رشت گفت: تیم‌های عملیاتی آتش نشانان در بوستان‌ها و پارک‌های شهر رشت  نسبت به آموزش و نشر ایمنی و آتش نشانی اقدام می‌کنند.

مومنی، آموزش به کادر درمان و پرسنل بیمارستان‌ها و مراکز درمانی و آموزش و بازدید ایمنی از مراکز پرخطر شامل رستوران‌ها، هتل‌ها و غیره توسط کارشناسان آتش نشانی شهر رشت را از دیگر اقدامات این سازمان برای آگاهی بخشی به شهروندان بیان کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بلایی که سر امامزاده ابراهیم(ع) افتاد ؛ هر خانه کمتر از ۱۰ دقیقه دچار حریق شد
  • مهار آتش‌سوری انبار لاستیک در بلوار رحمت شرقی شیراز
  • آتش سوزی منزل مسکونی در خیابان صیاد شیرازی
  • ارتقاء ایمنی اهالی رشت با آموزش در پارک‌ها و بوستان‌ها
  • اطفای حریق پایگاه نظامی دیهل متال آلمان متوقف شد
  • اطفای حریق انبار ذغال با تلاش و سرعت عمل آتش‌نشانان مشهدی
  • مهار آتش سوزی انبار و کارگاه بزرگ ذغال سازی در مشهد
  • افتتاح هتل پارک سیفیه ملایر در دهه فجر
  • آتش سوزی در کارخانه ایزوگام در جاده کلات
  • مهار آتش در آپارتمان چهار طبقه در زاهدان