Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ـ نماینده ولی فقیه در استان قزوین گفت: ما باید اندازه و درجه منکرها و معروف‌ها را متناسب با قیام امام حسین(ع) شناسایی و ادبیات امر به معروف و نهی از منکر خود را با راه و روش اباعبدالله الحسین(ع) سازگار کنیم. - اخبار استانها -

آیت‌الله عبدالکریم عابدینی به مناسب هفته احیا امر به معروف و نهی از منکر در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در قزوین اظهار داشت: امام حسین(ع) یکی از برجسته‌ترین هدف‌های خود را در قیام عاشورایی از هنگام خروج از شهر مکه تا عاشورای سال 61 هجری "امر به معروف و نهی از منکر" قرار دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان این جمله از امام حسین(ع) که می‌فرمایند: " أُُریدُ أنْ آَمُرَ بالمَعروفِ و أنهی عَنِ المنکَرِ" گفت: باید دقت کنیم که دو مسئله امر به معروف و نهی از منکر امام حسین(ع) متوجه چه منظوری است.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین تصریح کرد: امام حسین(ع) آن جایی که امر به معروف می‌کند، مردم را به امامت و ولایت دعوت می‌کند و در هنگام نهی از منکر، حاکمان ظلم و جور و ستم را هدف سخنان خود قرار می‌دهد.

امام جمعه اراک: اخراج آمریکای تروریست و متحدانش از منطقه بزرگترین امر به معروف جهان اسلام است مصوبات شورای فرهنگ عمومی اجرایی شود / وظیفه اصلی شورا احیای امر به معروف و نهی از منکر است رویکرد ستاد امر به معروف و نهی از منکر "مطالبه‌گری" شد

عابدینی ادامه داد: مصداق منکر برای امام حسین(ع) می‌شود یزید و معروف ایشان ولایت و امامت است نه فقط در عصر حضرت اباعبدالله(ع) بلکه در کلام حضرت(ع) نقشه راه و چشم اندازی برای مسلمین ایجاد می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: اگر شما اهل امر به معروف و نهی از منکر هستید، در معروف باید ولایت امیرالمومنین علی(ع) و حاکمیت دینی و در منکر، استکبارستیزی، ظلم‌ستیزی، حمایت از مظلومان در مقابل ظالمان را مورد نظر قرار دهید همچنین مواردی چون توحید، معرفت، ایمان، قرآن و دین معروف‌های بزرگ هستند.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین با بیان اینکه مهم‌ترین خبر دنیا و آخرت ولایت امیرالمومنین علی(ع) است، افزود: کسانی که با ولایت امیرالمومنین، اولاد ایشان و حاکمیت دینی مقابله و یا از آن‌ها حمایت کنند به ترتیب بزرگترین منکر و معروف را انجام داده‌اند.

عابدینی خاطرنشان کرد: ما باید اندازه و درجه منکرها و معروف‌ها را متناسب با قیام امام حسین(ع) شناسایی و ادبیات امر به معروف و نهی از منکر خود را با راه و روش اباعبدالله الحسین(ع) سازگار کنیم.

انتهای پیام/ش

R7541/P/S6,63/CT16 واژه های کاربردی مرتبط امربه معروف و نهی از منکر استانداری قزوین بیشتر بخوانید... عزاداری‌ها در قزوین منطقی و عقلانی برگزار می‌شود طرح یاوران ولایت ۹۹ در استان قزوین به صورت مجازی برگزار می‌شود گزارش| قصه ادامه‌دار مشکلات آزادراه زنجان ـ قزوین/ پاسخ مسئولان به "کمبود اعتبارات دولتی" خلاصه می‌شود‌ قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... عزاداری‌ها در قزوین منطقی و عقلانی برگزار می‌شود طرح یاوران ولایت ۹۹ در استان قزوین به صورت مجازی برگزار می‌شود گزارش| قصه ادامه‌دار مشکلات آزادراه زنجان ـ قزوین/ پاسخ مسئولان به "کمبود اعتبارات دولتی" خلاصه می‌شود‌ واژه های کاربردی مرتبط امربه معروف و نهی از منکر استانداری قزوین پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ بررسی وضعیت ‌کرونا در ایران| ۱۵ استان در وضعیت قرمز کرونایی/ ۱۱ استان به مرحله هشدار رسیدند + جدول و نمودار ۲ قطعه ۷ راه‌آهن گیلان آماده ریل‌گذاری/ خط ریلی رشت تا پایان سال به بندرانزلی متصل می‌شود ۳ مجتمع پتروشیمی بوشهر با فرمان رئیس‌جمهور افتتاح می‌شود/ افزایش ۷۴میلیون‌تنی تولید محصولات ۴ تلاش جهادی سپاه برای محرومیت زدایی از روستاهای میناب / اجرای ۳۶ پروژه طی ۳ سال+تصاویر ۵ گزارش| بررسی علل آشفتگی بازار بورس در هفته‌های اخیر/ دولت شتاب‌زده عمل کرد / به اعتماد سهامداران خدشه وارد شد ۶ فاز نخست پتروشیمی بوشهر با فرمان رئیس‌جمهور ‌افتتاح شد / تولید سالانه ۴.۲میلیون تن محصول ۷ سرپرست باشگاه ذوب‌آهن: سرمربی تا پایان هفته معرفی می‌شود/ اسماعیلی‌فر خودش هم می‌داند با ما قرارداد دارد ۸ گزارش ویدئویی| بازگشت صیادان آزاد شده به بلوچستان/ شادی مردم و خانواده‌ها بعد از ۶ سال انتظار مهمترین اخبار استانها فاز نخست پتروشیمی بوشهر با فرمان رئیس‌جمهور ‌افتتاح شد / تولید سالانه ۴.۲میلیون تن محصول گزارش ویدئویی| المان‌های حسینی حال و هوای گرگان را عوض کرد / این شهر عزادار حسین (ع) است‌ پهلوگیری انواع شناورهای تجاری، صیادی، مسافری در جزیره ابوموسی امکان‌پذیر شد مدیر اکتشافات شرکت ملی صنایع مس ایران: ۲۸۰ هزار تن مواد معدنی با عیار ۰.۸ درصد در معدن مس مزرعه اهر شناسایی شد مهمترین اخبار تسنیم فاز نخست پتروشیمی بوشهر با فرمان رئیس‌جمهور ‌افتتاح شد / تولید سالانه ۴.۲میلیون تن محصول لاوروف: تلاش آمریکا برای بازگشت تحریم‌ها علیه ایران موفق نخواهد شد مشترکین خانگی کم‌مصرف برق ۱۰۶میلیارد تومان پاداش گرفتند/ وزیر نیرو: صنعت برق ایران جزو قدرت‌های مسلّم منطقه است پهلوگیری انواع شناورهای تجاری، صیادی، مسافری در جزیره ابوموسی امکان‌پذیر شد باقری: سازش با اشغالگران، آتشفشان مقاومت را شعله‌ورتر می‌کند درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: امربه معروف و نهی از منکر استانداری قزوین امربه معروف و نهی از منکر استانداری قزوین امر به معروف و نهی از منکر استان قزوین برگزار می شود امام حسین ع ترین اخبار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۷۵۱۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید بر برخورد قانونی با سایتهای ضد اخلاقی مازندران در فضای مجازی

به گزارش خبرآنلاین از مازندران، حجت الاسلام مرتضی احمدی در این دیدار با اشاره به گستردگی روزافزون فضای مجازی و شبکه های اجتماعی گفت:امروز ریشه بسیاری از ناهنجاری‌های اخلاقی را می‌توان در فضای مجازی پیدا کرد که با تذکرات و آگاه سازی به موقع کاربران، می توان شاهد کاهش ناهنجاری های اخلاقی و آسیبهای اجتماعی باشیم.

دبیر ستاد امربه معروف و نهی از منکر مازندران تاکیدکرد: پلیس فتا با سایت‌ها و شبکه‌هایی که به‌صورت سازمان‌یافته اقدام به تبلیغ، تهییج و تشویق کاربران به پوشش‌های نامتعارف می‌کنند به‌صورت قانونی برخورد کرده و ضمن مسدود کردن این سایت‌ها عوامل آن‌ها را دستگیر و به مراجع قضایی معرفی کند.

وی اذعان داشت: خوشبختانه پلیس فتای استان در زمینه جرم یابی و احصاء منکرات در فضای مجازی اقدامات چشمگیری داشت امیدواریم این همکاری با ستاد امربه معروف و نهی از منکر استان تداوم یابد.
همچنین در این دیدار در زمینه همراهی دستگاه‌های متولی در اجرای طرح نور ، تاکید بر تعامل بیشتر مسئولان،بررسی موانع پیش رو در عفاف و حجاب،چگونگی رصد فضای مجازی
مباحثی پیرامون سامانه سو بحث و گفتگو شد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901222

دیگر خبرها

  • پرونده معاون امر به معروف و نهی از منکر استان خوزستان شفاف‌سازی شود
  • تاکید بر برخورد قانونی با سایتهای ضد اخلاقی مازندران در فضای مجازی
  • دیدار امام جمعه قزوین با معلمان و اساتید در پاسداشت روز معلم+ تصاویر
  • دیدار امام جمعه قزوین با معلمان و اساتید در پاسداشت روز معلم
  • الگوی مکتب دانشگاهی انقلاب اسلامی را استخراج کردیم
  • کُرسی آینده‌پژوهی یونسکو به قزوین آمد
  • عفاف و حیا حافظ حریم انسانی و شخصیت وجودی زن و مرد است
  • قدردانی نماینده ولی فقیه از کارگران استان قزوین+ تصاویر
  • قدردانی نماینده ولی فقیه از کارگران استان قزوین
  • دفاع جوان کاشمری از ۳ دختر نوجوان در مقابل اراذل‌واوباش