Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از سیمافیلم، داود هاشمی تهیه‌کننده سریال«رعد و برق» درباره خبرهای جدید از تولید این مجموعه گفت: تاکنون ۴۵ درصد از تصویربرداری این سریال به کارگردانی بهروز افخمی انجام شده است و ظرف سه ماه آینده نیز در گرگان تصویربرداری ادامه خواهد داشت.

وی درباره شرایط تولید مجموعه ادامه داد: نزدیک به یک هفته است که در حال تصویربرداری آب گرفتگی منطقه آق‌قلا هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در حال تصویربرداری هستیم و امیدواریم بدون مشکل کار را پیش ببریم.

«رعد و برق» که به سفارش شبکه پنج سیما تهیه و تولید می‌شود، سریال پربازیگری است که تمام مناطق سیل‌زده سال گذشته در آن دیده می‌شود.

شهرام قائدی، محمد فیلی، مرتضی کاظمی، مهدی زمین‌پرداز، محمد مختاری، مزدک رستمی، حسن اسدی، ویدا موسوی، سپیده موسوی، امیر موسوی، ابراهیم یوسفی، پوریا منجزی، مجید درستی و ابراهیم امیرخانی بازیگرانی هستند که تاکنون برای ایفای نقش‌ها انتخاب شدند.

عواملی که در این سریال همکاری دارند، عبارتند از کارگردان و سرپرست نویسندگان: بهروز افخمی، تهیه‌کننده: داود هاشمی، کارگردان دوم کار: امیر شیرمحمدی، مشاور پروژه: ابراهیم امیرخانی، مدیر تصویربرداری: حسنعلی اسدی، مدیر صدابرداری: مرتضی اصلانزاده، چهره‌پرداز: زهره سیه‌پوش، مدیر تولید: علیرضا هاشمیان، مدیر تدارکات: احمد امیرانی، برنامه‌ریز:  سیدمحمود جعفری، صحنه و لباس: حسین قزل‌باش، دستیاران کارگردان: علیرضا اولادیان، داود عصمتی، منشی صحنه: داود عصمتی، عکاس و تصویربردار پشت صحنه: پوریا منجزی، طراح بدلکاری: علیرضا فتحی، دستیار تهیه‌کننده: الهام رضایی، مشاور فنی پروژه: رایان جعفری، جلوه‌های ویژه میدانی: حسین طلابیگی، امور مالی: میترا کرباسیان، زهره افشاری‌نیا، مدیر روابط عمومی: الهام رضایی.

کد خبر 5007157 عطیه موذن

منبع: مهر

کلیدواژه: سریال ایرانی بهروز افخمی شبکه پنج سیما آق قلا محرم 99 تئاتر ایران موسیقی ایرانی فیلم کوتاه برنامه تلویزیونی فیلم سینمایی ویروس کرونا شبکه پنج سیما موسیقی نواحی فیلم مستند رادیو نمایش سازمان صداوسیما محمدرضا شجریان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۷۵۳۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بلیت‌ کنسرت محسن ابراهیم‌زاده را از «سینماتیکت» تهیه کنید

این کنسرت پاپ، روز چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت، در دو سانس ۱۹:۴۰ و ۲۲:۴۰ در برج میلاد تهران برگزار می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به این سامانه، بلیت تهیه کنند. پیش از این نیز سینماتیکت، تجربه موفقی در بلیت فروشی آنلاین کنسرت محسن یگانه داشت و توانست تمام بلیت‌های کنسرت را بدون هیچ اختلالی به دست مخاطبان برساند.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901280

دیگر خبرها

  • «خالد» ‌جلوی‌ دوربین رفت
  • بهروز افخمی «کاغذ شطرنجی» را تهیه می‌کند
  • آغاز عملیات اجرایی پروژه گازرسانی امام زاده ابراهیم(ع) شفت
  • خط رو خط مسائل اجتماعی
  • به یاد آتیلا پسیانی و لحظه‌های ماندگارش در سینما | از هنرمندی در آثار بهرام بیضایی تا حاتمی‌کیا و بهروز افخمی |‌ ببینید
  • بلیت‌ کنسرت محسن ابراهیم‌زاده را از «سینماتیکت» تهیه کنید
  • عکس جنجالی از یک مراسم که برای بهروز افخمی دردسر شد!
  • تصویری باورنکردنی از بهروز افخمی روی ویلچر؛ بیماری افخمی چیست؟
  • عکسی از چهره متفاوت و ویلچرنشینی بهروز افخمی | مشکل او چیست؟
  • تکلیف پخش سریال جدید حسن فتحی مشخص شد