Web Analytics Made Easy - Statcounter

رهبر معظّم انقلاب اسلامی به استفتائی دربارۀ ارتباط شخص مبتلا به بیماری با دیگران پاسخ فرمودند. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، کانال فقه و احکام رهبر معظّم انقلاب اسلامی در شبکه‌ مجازی به‌نشانی (leader_ahkam@) جدیدترین استفتائات معظم‌له را دربارۀ حکم ارتباط شخص مبتلا به بیماری کرونا با دیگران منتشر کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سؤال: اگر شخصی به بیماری کرونا مبتلا شده یا برخی  علائم مشکوک به این بیماری را دارد، آیا جایز است با کسانی که از وضعیت او اطلاعی ندارند، رفت و آمد کند؟

جواب: اگر احتمال عقلائی بدهد که موجب سرایت به دیگران بشود، باید از این کار اجتناب کند.

حجت‌الاسلام عالی: گریه‌های "رسول ترک" همه را متأثر می‌کردجدیدترین استفتاء از رهبر انقلاب دربارۀ تجمعات در شرایط کرونایی

انتهای پیام/

R1410/P/S4,37/CT12 واژه های کاربردی مرتبط ویروس کرونا موکب تسنیم امام خامنه‌ای ماه محرم بیشتر بخوانید... خاطره شنیده‌نشدۀ حجت‌الاسلام انصاریان از "شهید سلیمانی" قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... خاطره شنیده‌نشدۀ حجت‌الاسلام انصاریان از "شهید سلیمانی" واژه های کاربردی مرتبط ویروس کرونا موکب تسنیم امام خامنه‌ای ماه محرم پربیننده‌ترین اخبار فرهنگی ۱ خاطره شنیده‌نشدۀ حجت‌الاسلام انصاریان از "شهید سلیمانی" ۲ مراسم عزاداری در حسینیه امام خمینی(ره) به‌صورت عمومی برگزار نمی‌شود ۳ عیادت حجت‌الاسلام محمدیان از استاد فاطمی‌نیا ۴ محمدرضا سنگری: چه‌کسانی گزارش‌های دقیق از عاشورا را ثبت کرده‌اند؟/ دلایل وهن تاریخ و تحریف در بازگویی عاشورا ۵ مداحی بنی‌فاطمه در شب دوم محرم ۱۴۴۲ ۶ گزارش تسنیم از ۱۰ سال با "مختارنامه"/ اگر مهلّب نبودم، دوست داشتم ابن‌زیاد باشم ۷ نوحه‌سرایی خیابانی محمود کریمی در شب دوم محرم + فیلم ۸ پای امتحان پیش بیاید دین‌دار اندک می‌شود/ کربلا معیار دین‌مداری است مهمترین اخبار فرهنگی سینمای دینی | مکتب امام حسین (ع) باید سرمشق سینمای دینی باشد/ همکاری با هنرمندان جهان اسلام در انتقال پیام فیلم دینی تأثیرگذار است در آستان حسین (ع)| چگونه مانند «حرّ» از خورشید فروزان حسینی بهره ببریم؟ کوچه به کوچه عشق تو را جار می‌زنیم+ عکس اولین نمایشگاه کتاب مجازی چه میزان فروش داشت؟ مهمترین اخبار تسنیم فاز نخست پتروشیمی بوشهر با فرمان رئیس‌جمهور ‌افتتاح شد / تولید سالانه ۴.۲میلیون تن محصول لاوروف: تلاش آمریکا برای بازگشت تحریم‌ها علیه ایران موفق نخواهد شد مشترکین خانگی کم‌مصرف برق ۱۰۶میلیارد تومان پاداش گرفتند/ وزیر نیرو: صنعت برق ایران جزو قدرت‌های مسلّم منطقه است پهلوگیری انواع شناورهای تجاری، صیادی، مسافری در جزیره ابوموسی امکان‌پذیر شد باقری: سازش با اشغالگران، آتشفشان مقاومت را شعله‌ورتر می‌کند درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ویروس کرونا موکب تسنیم امام خامنه ای ماه محرم ویروس کرونا موکب تسنیم امام خامنه ای ماه محرم حجت الاسلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۷۵۳۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نظر رهبر انقلاب درباره اهمیت تاریخی عملیات وعده صادق

به گزارش «تابناک» به نق از پایگاه اطلاع رسانی دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب، هفته‌نامه «خط حزب‌الله» در شماره اخیر خود نوشت: رهبر‌ انقلاب اسلامی اخیراً در جریان یک دیدار، با اشاره به اعترافات اندیشمندان غربی در خصوص اهمیت تاریخی و راهبردی عملیات تنبیهی ایران علیه رژیم صهونیستی تأکید کردند که تاریخ منطقه غرب آسیا را باید به دو بخش قبل و بعد از عملیات وعده صادق تقسیم کرد.

کارشناسان منطقه‌ای و بین‌المللی در تحلیل پاسخ تاریخی و بی‌سابقه ایران، آن را فصل جدیدی در معادلات و قواعد منطقه می‌دانند؛ از جمله مرشایمر، نظریه‌پرداز و اندیشمند آمریکایی حوزه روابط بین‌الملل که هفته گذشته درباره عملیات وعده صادق گفته بود: این اولین‌‌بار است که کشوری قادر شده از سرزمین خود به اسرائیل حمله کند. این از منظر اسرائیل، واقعا شوکه‌کننده است. بعد از ۱۴ آوریل بازدارندگی رژیم صهیونیستی به شدت آسیب دید.

دیگر خبرها

  • جمعی از معلمان با رهبر انقلاب دیدار می‌کنند
  • فیلم| ماجرای حضور رهبر انقلاب در خانه شهید شیرودی | خبر مهمی که رهبر انقلاب از رادیو شنید
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • از هند تا ایران؛ استقبال شاعران از غزل رهبر انقلاب
  • نوسروده حجت‌الاسلام انصاری‌نژاد در استقبال از غزل رهبر انقلاب
  • نوسروده حجت‌الاسلام انصاری‌نژاد در استقبال از غزل رهبر
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • نظر رهبر انقلاب درباره اهمیت تاریخی عملیات وعده صادق
  • شکایت بازیکن فرانسوی از فایزر و بیونتک به دلیل عوارض واکسن کرونا
  • پیام تسلیت حجت الاسلام سید موسی موسوی در پی درگذشت ماموستا فخری