Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - مدیرکل تعاون کارورفاه اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد گفت: همه تلاش کارفرمایان در شرایط کنونی سرپا نگهداشتن کارگاه های تولیدی است که انتظار ما هم این است تا فعالان حوزه اقتصادی تشویق شوند تا مانع از تعطیلی واحد های تولیدی در استان شویم.
به گزارش روابط عمومی تعاون، کار و رفاه اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد، پروانه نیک مرام در نشست بررسی روند تسهیلات مشاغل آسیب دیدهاز کرونا اظهار کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا و وضعیت اقتصادی موجود در کشور همه باید پای کار باشند و کارفرمایان و کارگرانحمایت شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: باتوجه به شیوع ویروس کرونا و تعطیلی بسیاری از واحد های تولیدی استان، 2هزار و 250 میلیارد ریال تسهیلات حمایتی برای کسب و کارهای آسیب دیده ازکرونا اختصاص یافت.
نیک مرام افزود: از این مبلغ 534 میلیارد ریال در بانک های استانموجود بوده که تنها از سوی بانکهای استان 76/6 میلیارد ریال تسهیلات پرداختشده است.
وی تاکید کرد: انتظار می رود روند پرداخت تسهیلات کرونایی در استان،همچون پرداخت تسهیلات عشایری و روستایی که استان رتبه خوبی در کشور کسبکرده، باشد و بانک ها با دقت و سرعت بیشتری در این باره اقدام کنند.
نیک مرام تصریح کرد: روال کار تسهیلات کرونایی متفاوت از تسهیلاتروستایی و عشایری بوده و حتی سخت گیری در وثایق به ندرت دیده شده اما باوجود این همه تسهیل گری از سوی دولت عملکردبانک های استان در خصوص پرداختی هایتسهیلات کرونایی رضایت بخش نبود.
وی بیان کرد: بانک های پرداخت کننده تسهیلات شامل بانک انصار، بانکپارسیان، بانک تجارت، رفاه کارگران، سپه، صادرات ایران، ملت، ملی ایرانهستند.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد گفت: مهلت ثبتنام برای دریافت تسهیلات به مشاغل خسارت دیده از کرونا در این استان، برایبیمه شده ها تا 15 شهریور و برای افراد فاقد بیمه تا پایان این ماه تمدیدشده است.
نیک مرام تاکید کرد: دولت بر پرداخت این تسهیلات به مشاغل خسارت دیده از کرونا تاکید کرده و این مهم باید اولویت اصلی ما باشد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: کار و رفاه اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد مدیرکل تعاون نیک مرام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۷۵۳۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از نخبگان جامعه کار و تولید استان قزوین 

کشاورز مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین در این مراسم گفت: شاخص‌های حوزه اشتغال نشان می‌دهد که در استان اتفاق خوبی رقم خورده است.

به گفته کشاورز، نرخ بیکاری استان در فصل زمستان چهار و هفت دهم درصد بود و هم اکنون شاخص‌های کار و تولید متناسب با میزان جمعیت است.

وی اضافه کرد: در حوزه کار و تولید رکن اصلی کارگران هستند و بر ما واجب است تا برای تقدیر از این قشر حداکثر توان خود را بگذاریم.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین بر تقویت فرهنگ کار تاکید کرد و گفت: باید بتوان فضای مناسب تری را در حوزه کار و کارگر فراهم کرد.

کشاورز گفت: مسکن کارگری یکی از اولویت‌های استان است که استان رتبه خوبی در این زمینه دارد.

وی افزود: استان رتبه برتر اشتغال و امنیت را در فضای کسب و کار را دارد و در تلاشیم تا بهتر شود.

به گفته مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی، استان قزوین رتبه اول را در پرداخت تسهیلات تبصره ۱۶ دارد.

کشاورز در ادامه بر تقویت انجمن‌های ورزش کارگری و ایجاد بستر‌های مبتنی بر تعاونی تاکید کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • تجلیل از نخبگان جامعه کار و تولید استان قزوین 
  • لایحه پیشنهادی امنیت شغلی کارگران به کجا رسید؟
  • ۱۳ هزار نفر در شهرستان خلخال تحت پوشش تامین اجتماعی
  • بررسی ۹ هزار پرونده شکایت کارگران در کردستان
  • اجرای ۱۶ طرح طبقه بندی مشاغل جدید در کارگاه های گیلان
  • کاهش ۳ درصدی نرخ بیکاری گیلان
  • پیگیری نکردن خواسته کارگران توسط نماینده‌شان از ترس اخراج یک ضعف قانونی است
  • بیش از ۱۹۰۰۰ واحد کارگری و کارگاه‌ تولیدی در کردستان وجود دارد
  • بیکاری در کشور تک رقمی شد
  • جوانان باید به دنبال کسب مهارت برای ایجاد شغل باشند