Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@21:09:28 GMT

تصادف در کمربندی دوم تهران ٢ کشته برجای گذاشت

تاریخ انتشار: ۳ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۷۵۶۸۳

تصادف در کمربندی دوم تهران ٢ کشته برجای گذاشت

مهدی مقدادی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، اظهار داشت: خودرو نیسان حامل بار میلگرد در حدود ساعت ۱۱:۳۰ دقیقه پس از برخورد با یک دستگاه خودرو سمند و انحراف از مسیر اصلی خود با کامیون لیلاند پارک شده در کنار محور کمربندی دوم برخورد می کند و ۲ سرنشینش بر اثر شدت جراحات در دم کشته می شوند.

وی با بیان اینکه سرعت بالا و عدم کنترل راننده نیسان عامل اصلی این حادثه بود، عنوان کرد: بار بیش از حد مجاز خودرو نیسان نیز از دیگر دلایل وقوع این حادثه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مقدادی از شهروندان خواست در هنگام رانندگی علاوه بر رعایت سرعت مطمئنه از استفاده تلفن همراه درحین رانندگی، انحراف ناگهانی، ورود یکباره و بدون ایست، رانندگی درحالت خستگی و خواب آلودگی، هرگونه سبقت غیرمجاز و توجه از محورهای فرعی به اصلی خودداری کنند.  

به گزارش ایرنا، کمربندی دوم تهران اسلامشهر در جنوب غرب تهران را پس از عبور از حوزه سرزمینی شهرستان ری به بزرگراه امام رضا(ع) اتصال می دهد.

شهرستان ری با جمعیتی در حدود یک میلیون نفر در جنوب استان تهران قرار گرفته است.

برچسب‌ها شهرستان ری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای بازار شهرری حوادث رانندگی تصادف شهری تصادفات جاده ای

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهرستان ری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای بازار شهرری حوادث رانندگی تصادف شهری تصادفات جاده ای شهرستان ری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای بازار شهرری حوادث رانندگی تصادف شهری تصادفات جاده ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۷۵۶۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۷ مصدوم در حوادث رانندگی سمنان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️  واژگونی کامیون  در کیلومتر ۵۵ محور دامغان - سمنان یک مصدوم ، واژگونی کامیون در کیلومتر ۱ محور گرمسار به آرادان  یک مصدوم ، تصادف پژو ۲۰۷ با پژو RD در کیلومتر ۷۴ محوردامغان-سمنان ۴ مصدوم ، واژگونی نیسان در کیلومتر ۵۰ محور فولادمحله - دامغان  یک مصدوم ، واژگونی نیسان در کیلومتر ۶۹ محور سرخه - آرادان یک مصدوم ، واژگونی موتورسیکلت در میدام امام علی ایوانکی  ۲ مصدوم ، واژگونی نیسان در کیلومتر ۶۰ محور دامغان - سمنان  ۲ مصدوم ، واژگونی پژو ۴۰۵  در کیلومتر ۱۵ محور میامی به شاهرود  ۴ مصدوم ، واژگونی سمند  در کیلومتر ۶۳ محور میامی به سبزوار یک مصدوم ، انحراف از جاده سمند و برخورد با تپه در کیلومتر ۱۶ محور آرادان به سرخه۳ مصدوم ، واژگونی پراید در کیلومتر ۴ محور ایوانکی - آبسرد ۳ مصدوم ، واژگونی موتور سیکلت در کیلومتر ۸ محور فولادمحله به دامغان  ۲ مصدوم  و واژگونی پراید در محور گرمسار به ایوانکی؛ کیلومتر ۱۱ فرعی بنکوه ۲ مصدوم بر جای گذاشت .

دیگر خبرها

  • مرگ ۲ تن در ۲ تصادف رانندگی به فاصله ۱۰ دقیقه در پایتخت
  • ۲۷ مصدوم در حوادث رانندگی سمنان
  • واژگونی خودرو شوتی حامل سوخت قاچاق، فوت راننده و سرنشین آن را رقم زد
  • راننده خواب‌آلود سبب مرگ پاکبان شد/ تکرار مرگ رفتگران گرگانی برای سومین سال
  • مصدومیت ۵ نفر ‌در ۳ سانحه رانندگی شهر قزوین
  • حادثه رانندگی در محور قدیم ساوه - تهران ۲ کشته بر جا گذاشت
  • یک کشته در سانحه رانندگی در آزادراه قزوین - زنجان
  • یک کشته در سانحه رانندگی در آزادراه قزوین- زنجان
  • تصادف پژو پارس با کامیون در قزوین یک‌کشته برجای گذاشت
  • یک کشته و ۶ مصدوم در تصادف تنگه راز