Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام توسلی، گفت: در طرح «شمیم حسینی» ۴ هزار بسته معیشتی میان نیازمندان در استان کرمانشاه توزیع می شود.

حجت الاسلام مهدی توسلی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه اظهار کرد: طرح شمیم حسینی با همکاری موسسات قرآنی و هیئات مذهبی در ماه محرم در استان کرمانشاه اجرا می شود.

معاون فرهنگی و اجتماعی اوقاف و امورخیریه استان کرمانشاه افزود: درصدد توزیع ۳ تا ۴ هزار بسته اقلام اساسی میان نیازمندان هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه اکنون در حال تکمیل بانک اطلاعاتی نیازمندان از طریق دفاتر تسهیلگری، مساجد و مراکز افق در مجموعه سازمان اوقاف هستیم، بیان داشت: پس از تکمیل بانک اطلاعاتی در صورت فراهم شدن شرایط در دهه نخست ماه محرم نسبت به توزیع این اقلام اقدام خواهیم کرد.

حجت الاسلام توسلی گفت: این اقلام میان نیازمندان جامعه عشایری، نیازمندان جامعه قرآنی و نیازمندان از میان عموم مردم توزیع می‌شود.

این مسئول با اشاره به شیوع ویروس منحوس کرونا در کشور خاطر نشان کرد: به منظور رعایت پروتکل های بهداشتی بسته های معیشتی به صورت جیره خشک در اختیارافراد نیازمند قرار می گیرد.


 

پایان پیام/66

منبع: شبستان

کلیدواژه: شمیم حسینی ماه محرم کرمانشاه میان نیازمندان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۷۵۶۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری دو باند توزيع مواد مخدر در کرمانشاه

 به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه  ، سردار حاجیان فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از کشف وضبط  163 کيلوگرم ترياک و دستگيری دو باندمواد مخدر در در 48 ساعت گذشته خبر داد .

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
دریافت فیلم

دیگر خبرها

  • دستگیری دو باند توزيع مواد مخدر در کرمانشاه
  • توزیع بسته کمک آموزشی به ۵ هزار دانش آموز در تخار
  • افزایش ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی میان نیازمندان زنجانی 
  • خبر‌هایی از توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان بیارجمند
  • تجمع مردمی و بانوان کرمانشاهی در حمایت از اجرای طرح نور
  • تجمع مردمی و بانوان کرمانشاهی در حمایت از اجرای «طرح نور»
  • برگزاری تجمع حمایتی مردم و بانوان کرمانشاهی از اجرای «طرح نور»
  • تامین و توزیع اقلام ضروری امدادی در سراسر استان سمنان
  • رقابت بیش از ۳۹ هزار داوطلب کرمانشاهی در نوبت اول آزمون سراسری
  • رشد ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی هلال احمر استان زنجان