Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@05:06:21 GMT

دوربین بهروز افخمی به آق‌قلا رسید

تاریخ انتشار: ۳ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۷۵۸۸۲

دوربین بهروز افخمی به آق‌قلا رسید

داود هاشمی درباره ادامه تولید مجموعه رعد و برق، گفت: تاکنون ٤٥ درصد از تصویربرداری انجام شده و ظرف سه ماه آینده نیز در گرگان تصویربرداری ادامه خواهد داشت. نزدیک به یک هفته است که در حال تصویربرداری آب گرفتگی منطقه آق‌قلا هستیم.

وی درباره شرایط تولید مجموعه گفت: با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در حال تصویربرداری هستیم و امیدواریم بدون مشکل کار را پیش ببریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رعد و برق که به سفارش شبکه پنج سیما تهیه و تولید می‌شود، سریال پربازیگری است که تمام مناطق سیل‌زده سال گذشته در آن دیده می‌شود.

شهرام قائدی، محمد فیلی، مرتضی کاظمی، مهدی زمین‌پرداز، محمد مختاری، مزدک رستمی، حسن اسدی، ویدا موسوی، سپیده موسوی، امیر موسوی، ابراهیم یوسفی، پوریا منجزی، مجید درستی و ابراهیم امیرخانی بازیگرانی هستند که تاکنون برای ایفای نقش‌ها انتخاب شدند. 

از دیگر عوامل این مجموعه می توان به کارگردان و سرپرست نویسندگان: بهروز افخمی، تهیه‌کننده: داود هاشمی، کارگردان ۲:  امیر شیرمحمدی، مشاور پروژه: ابراهیم امیرخانی، مدیر تصویربرداری: حسنعلی اسدی، مدیر صدابرداری: مرتضی اصلانزاده، چهره‌پرداز: زهره سیه‌پوش، مدیر تولید: علیرضا هاشمیان، مدیر تدارکات: احمد امیرانی، برنامه‌ریز: سیدمحمود جعفری، صحنه و لباس: حسین قزل‌باش، دستیاران کارگردان: علیرضا اولادیان، داود عصمتی، منشی صحنه: داود عصمتی، عکاس و تصویربردار پشت صحنه: پوریا منجزی، طراح بدلکاری: علیرضا فتحی، دستیار تهیه‌کننده: الهام رضایی، مشاور فنی پروژه: رایان جعفری، جلوه‌های ویژه میدانی: حسین طلابیگی، امور مالی: میترا کرباسیان، زهره افشاری‌نیا، مدیر روابط عمومی: الهام رضایی اشاره کرد.

برچسب‌ها بهروز افخمی آق قلا سریال

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بهروز افخمی آق قلا سریال بهروز افخمی آق قلا سریال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۷۵۸۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماجراهای کنسرت «سیروان خسروی» در اهواز تکرار نمی‌شود

دور جدید برگزاری کنسرت‌های پاپ در استان خوزستان، شب گذشته ۷ اردیبهشت با کنسرت مجید رضوی در سینما فردوسی اهواز از سر گرفته شد.

به گزارش ایسنا، تیرماه سال ۱۴۰۱ بود که حواشی و اتفاقات عجیب در مقابل سینما هلال اهواز، باعث شد که کنسرت سیروان خسروی با جنحال‌های فراوان لغو شود و از آن روز تاکنون، به جز چند اجرای جسته و گریخته، روند برگزاری کنسرت در این استان با اختلال مواجه شده بود و حتی مدیرکل ارشاد در این استان تغییر کرد. 

اما شب گذشته پس از حدود دو سال بار دیگر روند برگزاری کنسرت در این استان به ادعای فعالین موسیقی در خوزستان از سر گرفته شده است و قرار است هر ماه دو خواننده در اهواز و شهرهای اطراف روی صحنه بروند. 

مجید رضوی شب گذشته نخستین کنسرت دور جدید اجراهای زنده در این شهر را روی صحنه برد و با استقبال جالب توجه مردم اهواز رو به رو شد.

این خواننده با اجرای بیش از ۲۰ قطعه در این کنسرت، شب ویژه‌ای را برای دوستدارانش ساخت و در اواسط کنسرت رو به حاضرین در سالن گفت: «اهواز و خوزستان جزو بهترین مردمان ایران هستند که در فضای فرهنگ و هنر کارنامه ایدرخشان دارند. امیدوارم با همکاری مسئولین، سالن‌های در خور شأن این مردم برای کنسرت ساخته شود.»

حمزه صحرایی تهیه کننده کنسرت مجید رضوی در اهواز درباره آغاز مجدد روند برگزاری کنسرت در این استان معتقد است: «برگزاری کنسرت در خوزستان پس از اتفاقات کنسرت سیروان خسروی که من تهیه کننده آن اجرا هم بودم، به مشکلاتی خورد که با تدبیر مدیران فرهنگی استان بالاخره تصمیم بر این شد که بار دیگر شاهد برگزاری کنسرت در استان باشیم. تلاش و همدلی مدیران فرهنگی استان و فعالین و تهیه کننده‌های موسیقی باعث شده که ما با اطمینان در این حوزه فعالیت‌هایمان را از سر بگیریم و قطعا دیگر ماجراهای کنسرت «سیروان خسروی» تکرار نخواهد شد.»

صحرایی افزود: «برنامه‌ریزی‌های فراوانی برای برگزاری کنسرت در خوزستان صورت گرفته که به زودی اطلاع رسانی خواهد شد و بی‌شک استان خوزستان که دارای پیشینه‌ای فرهنگی و هنری در همه این سال‌ها بوده، برای ادامه روند کاری در سال پیشرو، کارنامه‌ای پربار را با همکاری مدیران ارشاد در استان تجربه خواهد کرد.»

در هفته‌های آینده خوانندگانی از جمله معین زد، سهراب پاکزاد، حامیم و... در این استان روی صحنه خواهند رفت. 

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • نونزدهمین مراسم «شب کارگردان» برگزار شد/ آرزوی نویدمحمدزاده چه بود؟
  • نکوداشت اکبر زنجان‌پور همراه با شرم و حیای نوید محمدزاده
  • «نقش هیتلر در آلبوم خانوادگی» مجددا مرور می‌شود
  • اکران آنلاین «روز مبادا» با حضور هدیه تهرانی
  • نگاهی به طبیعت پارک ملی ساریگل از لنز دوربین شهروند خبرنگار
  • بازگشت بهروز افخمی کارگردان پرحاشیه ایران به آنتن تلویزیون
  • تصاویر دوربین مداربسته از تعقیب و آزار دختران نوجوان توسط اوباش | صحنه مجروح شدن جوان با غیرت کاشمری با چاقو | ویدئو
  • ماجراهای کنسرت «سیروان خسروی» در اهواز تکرار نمی‌شود
  • سفر به روستای گردشگری توآباد از لنز دوربین شهروند خبرنگار
  • برنامه سینمایی «هفت» از شبکه نمایش