Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-26@10:24:24 GMT

تصادف خونین در جاده اردبیل-سرچم جان ۵ نفر را گرفت

تاریخ انتشار: ۳ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۷۶۳۰۴

تصادف خونین در جاده اردبیل-سرچم جان ۵ نفر را گرفت

گروه استان‌ها- رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اردبیل گفت: تصادف خونین در جاده اردبیل-سرچم جان ۵ نفر را گرفت. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، به نقل از روابط عمومی فوریت‌های پزشکی استان اردبیل دکتر مجید محمد غریبانی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: صبح امروز بر اثر تصادف سه دستگاه خودروی تریلی، پراید و رانا داخل تونل شماره سه جاده سرچم متاسفانه 5 نفر جان باختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه با اشاره به جزئیات این سانحه رانندگی افزود: این سانحه شدید رانندگی منجر به فوت 5 نفر و مصدومیت 3 نفر دیگر از سرنشینان شد.

تصادف خونین در محور تربت جام / 2 نفر کشته و 6 نفر مصدوم شدند+تصویرآمار تصادفات در محورهای مواصلاتی شمال استان اردبیل بسیار نگران کننده استحمله تروریستی در اتوبان برلین/ وقوع تصادفی عمدی توسط فرد مظنون

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اردبیل با بیان اینکه فورا بعد از گزارش تصادف به  اورژانس 115 اردبیل سه دستگاه آمبولانس به صحنه اعزام شد، تصریح کرد: همچنین بالگرد امداد رسان نیز به منطقه اعزام شد که دو نفر از مصدومان بعد از انجام اقدامات درمانی با بالگرد اورژانس هوایی به بیمارستان فاطمی و یک مصدوم دیگر توسط آمبولانس اورژانس 115 هشتجین به بیمارستان خلخال تحویل داده شد.

غریبانی بیان کرد: از مردم عزیز درخواست داریم، در هنگام بروز حادثه، سریعا با اورژانس 115 و 110 تماس بگیرند و لازم است در صورت بروز تصادف پیش از هر کاری خونسردی خود را حفظ کرده و از ازدحام در محل حادثه بپرهیزند و در صورتی که مصدوم بیهوش باشد و خطر آتش سوزی خودرو وجود ندارد، بیمار را به هیچ وجه جابجا نکنند.

وی افزود: توجه به قوانین راهنمایی و رانندگی بی‌شک می‌تواند این گونه حوادث را کاهش دهد و انتظار می‌رود مردم به قوانین احترام گذاشته و از بروز این حوادث جلوگیری کنند.

انتهای‌پیام/131/ی

 

R41374/P/S6,49/CT12 بیشتر بخوانید... تصادفات در استان لرستان ۳۰ تا ۴۰ درصد کاهش یافته است تصادف خونین در محور سبزوار - جوین/ ۱۳ نفر کشته و ۱۱ نفر مصدوم شدند آمار تصادفات چهارمحال و بختیاری ۴۲ درصد کاهش یافت قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... تصادفات در استان لرستان ۳۰ تا ۴۰ درصد کاهش یافته است تصادف خونین در محور سبزوار - جوین/ ۱۳ نفر کشته و ۱۱ نفر مصدوم شدند آمار تصادفات چهارمحال و بختیاری ۴۲ درصد کاهش یافت پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ بررسی وضعیت ‌کرونا در ایران| ۱۵ استان در وضعیت قرمز کرونایی/ ۱۱ استان به مرحله هشدار رسیدند + جدول و نمودار ۲ فاز نخست پتروشیمی بوشهر با فرمان رئیس‌جمهور ‌افتتاح شد / تولید سالانه ۴.۲میلیون تن محصول ۳ مجتمع پتروشیمی بوشهر با فرمان رئیس‌جمهور افتتاح می‌شود/ افزایش ۷۴میلیون‌تنی تولید محصولات ۴ پهلوگیری انواع شناورهای تجاری، صیادی، مسافری در جزیره ابوموسی امکان‌پذیر شد ۵ قطعه ۷ راه‌آهن گیلان آماده ریل‌گذاری/ خط ریلی رشت تا پایان سال به بندرانزلی متصل می‌شود ۶ تلاش جهادی سپاه برای محرومیت زدایی از روستاهای میناب / اجرای ۳۶ پروژه طی ۳ سال+تصاویر ۷ گزارش ویدئویی| بازگشت صیادان آزاد شده به بلوچستان/ شادی مردم و خانواده‌ها بعد از ۶ سال انتظار ۸ گزارش| بررسی علل آشفتگی بازار بورس در هفته‌های اخیر/ دولت شتاب‌زده عمل کرد / به اعتماد سهامداران خدشه وارد شد مهمترین اخبار استانها فاز نخست پتروشیمی بوشهر با فرمان رئیس‌جمهور ‌افتتاح شد / تولید سالانه ۴.۲میلیون تن محصول گزارش ویدئویی| المان‌های حسینی حال و هوای گرگان را عوض کرد / این شهر عزادار حسین (ع) است‌ پهلوگیری انواع شناورهای تجاری، صیادی، مسافری در جزیره ابوموسی امکان‌پذیر شد مدیر اکتشافات شرکت ملی صنایع مس ایران: ۲۸۰ هزار تن مواد معدنی با عیار ۰.۸ درصد در معدن مس مزرعه اهر شناسایی شد مهمترین اخبار تسنیم بهره برداری از یک نیروگاه استراتژیک در غرب کارون/ تولید نفت از مخزن مشترک با پشتوانه نیروگاه ایرانی «فتح»؛ کوچکترین بالستیک ایرانی از خانواده فاتح لاوروف: تلاش آمریکا برای بازگشت تحریم‌ها علیه ایران موفق نخواهد شد فاز نخست پتروشیمی بوشهر با فرمان رئیس‌جمهور ‌افتتاح شد / تولید سالانه ۴.۲میلیون تن محصول مشترکین خانگی کم‌مصرف برق ۱۰۶میلیارد تومان پاداش گرفتند/ وزیر نیرو: صنعت برق ایران جزو قدرت‌های مسلّم منطقه است درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تصادف خونین استان اردبیل درصد کاهش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۷۶۳۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف در علی آباد ۶ مصدم برجا گذاشت

رضا حاجیلری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر از برخورد یک دستگاه پراید با تریلی خبر داد و اظهار کرد: این حادثه صبح امروز سه شنبه در حوالی شهرک صنعتی علی آباد کتول رخ داده است.

وی با اشاره به اینکه در پی این حادثه ۶ نفر مصدوم شدند، افزود: برای نجات جان این افراد یک تیم از پایگاه امداد و نجات زرین گل با آمبولانس به محل حادثه اعزام شدند.

معاون امداد و نجات هلال‌احمر گلستان گفت: در این حادثه، دو نفر از مصدومان یک زن ۵۵ ساله و یک کودک ۵ ساله توسط امدادگران و چهار مصدوم دیگر توسط عوامل اورژانس به مرکز درمانی انتقال داده شد.

کد خبر 6086583

دیگر خبرها

  • مصدوم شدن ۳ عابرپیاده بر اثر تصادف با موتورسیکلت در آق قلا
  • تصادف زنجیره‌ای ۹ خودرو در ارومیه ۱۱ مصدوم داشت (فیلم)
  • تصادف زنجیره‌ای ۹ خودرو در ارومیه ۱۱ مصدوم داشت
  • تصادف زنجیره‌ای ۹ خودرو در ارومیه/ ۱۱ نفر مصدوم شدند
  • یک کشته و ۶ مصدوم در تصادف تنگه راز
  • ۲ مصدوم در تصادف جاده خاکی انابد بردسکن به روستای حسین آباد
  • تصادفات جنوب سیستان و بلوچستان ۴۶ کشته برجا گذاشت
  • بعد از تصادف، تا رسیدن کارشناس چه باید کرد؟
  • تصادف مینی بوس با کامیون در بابل ۲ مصدوم داشت
  • تصادف در علی آباد ۶ مصدم برجا گذاشت