Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران، از معاونان فنی و عمرانی مناطق ۲۲گانه خواست تا برای اجرای با کیفیت و به موقع طرح ۵۰۰ کیلومتری بهسازی معابر پیاده رو و احداث مسیر‌های دوچرخه تلاش کنند. تاریخ انتشار: 15:34 - 03 شهريور 1399 - کد خبر: ۶۴۹۹۲۱

خبرگزاری میزان - بنا به اعلام پایگاه خبری معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران، صفا صبوری دیلمی که در نشست معاونان فنی و عمرانی مناطق ۲۲گانه سخن می‌گفت، اقدامات صورت گرفته در جهت اجرای طرح ۵۰۰ کیلومتری بهسازی معابر پیاده رو و تلاش در جهت ارتقای فرهنگ انسان محوری در فضا‌های شهری را قابل تقدیر دانست و با اشاره به در حال اجرا بودن اقدامات فوق در ۱۴۰ کیلومتر از طول معابر شهر تهران، یادآور شد: دقت در رعایت برنامه زمان بندی و نیز ملاحظه شاخص‌های کیفی از مهمترین معیار‌هایی است که می‌بایست در ادامه روند اجرای طرح، مدنظر قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شرکت کنندگان در این نشست که به منظور رعایت ضوابط طرح فاصله گذاری اجتماعی به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، در ادامه به بررسی موضوع تهیه شناسنامه معابر پرداختند؛ موضوعی که در مباحث مربوط به سامانه مدیریت معابر و پایش دوام آسفالت نقشی کلیدی دارد. از این رو مصوب شد اقدامات تکمیلی مناطق در خصوص تهیه شناسنامه معابر تا ابتدای مهرماه سال جاری به سرانجام برسد تا ادامه این روند در سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات راهبری شود.

در بخش دیگری از نشست معاونان فنی و عمرانی مناطق ۲۲گانه شهرداری تهران، بخشنامه ابلاغی شهردار تهران در خصوص موضوع ارتقای کیفیت، مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت و مدیرکل هماهنگی فنی و عمرانی مناطق و سازمان‌های شهرداری تهران به ارائه گزارشی از ارتقای عملکرد اجرایی در معاونت فنی و عمرانی و افزایش ۴۰ درصدی تعداد پیمانکاران ذیصلاح این معاونت پرداخت.

بیشتر بخوانید: ساماندهى و شناسایى حاملان چرخ دستی در محدوده بازار تهران

تبیین دستورالعمل تعریف، اجرا و نظارت بر پروژه‌های کوچک مقیاس و نیز بحث و تبادل نظر پیرامون فرآیند تصویب چنین طرح‌هایی از دیگر موضوعات مطرح شده در این نشست بود.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: شهرداری تهران شهرداری تهران معابر تهران فنی و عمرانی مناطق شهرداری تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۷۶۳۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای ۱۷۶ طرح عمرانی شهری زنجان در دولت سیزدهم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ خلجی با تأکید بر اینکه از ابتدای دولت مردمی سیزدهم نگاه دولت بر حل مسائل شهری و کمک در این حوزه بوده است، گفت: طی ۲.۵ سال گذشته ناوگان عمومی شهر زنجان با نگاه حمایتی دولت نوسازی شد در حالیکه در ۱۰ سال گذشته چنین کمکی نشده بود و با کار‌های انجام گرفته ۲۴ دستگاه سنگین تحویل شهرداری‌ها شد.

وی افزود: سرانه بودجه شهری از سال ۱۴۰۰ تا ۱۴۰۳ برابر با ۳۶۰ درصد افزایش یافته و ۹۴ میلیون متر مربع به فضای سبز شهری اضافه شده که یکی از موفقیت‌های شهرداری‌های استان همین موضوع است.

مدیرکل دفتر امور شهری و شورا‌های استانداری زنجان ادامه داد: بیش از ۴۵۴ هزار تن آسفالت در شهر‌های استان آسفالت‌ریزی شده است که بیش از ۸۰ درصد آمار متعلق به شهر زنجان بوده و این امر کام مردم شهر را شیرین کرده است.

خلجی به ارزیابی عملکرد شورا‌های اسلامی اشاره کرد و گفت: هم اکنون ۱۱۳ عضو شورای شهر استان در ۲۱ شهر فعالیت می‌کنند در حالیکه در ارزیابی ها، شورای اسلامی شهر زنجان به عنوان شورای برتر انتخاب شد.

وی با تأکید بر اینکه خدمات این نهاد در بسیاری از موارد به صورت شبانه‌روزی در حال انجام است، گفت: در حال حاضر شهر زنجان ۵۰۰ هزار نفر جمعیت دارد که به همت شهردار و اعضای شورا تبدیل به یک کارگاه عمرانی شده است.

مدیرکل دفتر امور شهری و شورا‌های استانداری زنجان ادامه داد: طبق ماده ۶۸ قانون شهرداری و شورا باید ۴۰ درصد مجموع درآمد آنها در بخش عمرانی استفاده شود، اما در شهر زنجان ۶۰ درصد بودجه در این محل مورد استفاده قرار می‌گیرد.

خلجی با بیان اینکه بیش از ۹۱ درصد مصوبات شورای شهر زنجان مصوب و اجرا شده است، گفت: تاکنون مصوبات مشکل‌داری را در شهر شاهد نبودیم و در شورای اسلامی شهر زنجان بدون هیچ حاشیه‌ای و وابستگی با تمام قدرت، اقدامات لازم در خصوص مسائل شهری انجام می‌شود.

دیگر خبرها

  • پیاده‌راه‌های همدان از زیباترین پیاده‌راه‌های کشور است
  • اجرای عملیات عمرانی پارک ۲۲ هکتاری مشاهیر در اصفهان
  • اجرای بیش از ۵ هزار تن آسفالت در معابر منطقه ۷ اصفهان
  • اجرای ۱۷۶ طرح عمرانی شهری زنجان در دولت سیزدهم
  • وضعیت آلودگی هوای تهران امروز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص به تفکیک مناطق
  • میدان جی مسدود خواهد شد
  • سرانجام ساخت فاز تکمیلی بزرگراه یادگار امام
  • وضعیت آلودگی هوای تهران امروز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص به تفکیک مناطق
  • شهرداری ۳۰۰ میلیارد تومان در حوزه گردشگری همدان هزینه می‌کند
  • وضعیت آلودگی هوای تهران امروز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص به تفکیک مناطق