Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-30@03:15:26 GMT

بهره‌برداری از زیر سامانه تحت وب بیمه بیکاری در کشور

تاریخ انتشار: ۳ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۷۶۴۲۰

بهره‌برداری از زیر سامانه تحت وب بیمه بیکاری در کشور

معاون روابط کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه تا کنون ۲۲ زیرسامانه آن در سراسر کشور عملیاتی شده و در حال بهره برداری است گفت:در حال حاضر، زیر سامانه تحت وب بیمه بیکاری نیز در سراسر کشور در حال بهره برداری و سایر زیرسامانه‌ها نیز در دست تکمیل و اجرای آزمایشی است.

به گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، حاتم شاکرمی اظهار کرد: این اقدام در راستای تحقق اهداف شفافیت و بهبود فضای کسب و کار صورت گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون روابط کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی افزود: اعتبارنامه نمایندگان کارگران در کارگاه‌ها، گواهی تأیید صلاحیت ایمنی پیمانکاران، تأیید صلاحیت شرکت‌های خدماتی ارائه خدماتی ارائه دهنده خدمات به دستگاه‌های اجرایی و شرکت‌های دولتی، پروانه دفتر مشاوره فنی طبقه بندی مشاغل کارگاه‌های مشمول قانون کار، گواهی ثبت شوراهای اسلامی کار و اعتبار نامه اعضای آن، پروانه صلاحیت و تأیید مشاوران و خدمات دهندگان حفاظت فنی و ایمنی، گواهی ثبت و انتخابات کانون‌های هماهنگی شوراهای اسلامی کار استان‌ها و عالی از جمله این مجوزها است.

وی ادامه داد: گواهی نامه ثبت کانون کارگران بازنشسته شهرستان، استان و عالی، گواهی نامه ثبت برگزاری انتخابات انجمن‌های صنفی کارگری و کارفرمایی، پاسخ استعلام در خصوص بررسی نقشه‌های ساختمانی از حیث ایمنی کار و حفاظت فنی، گواهی نامه ثبت و گواهی برگزاری انتخابات مجامع نماینده کارگران استان و عالی، گواهی ثبت و برگزاری انتخابات کانون انجمن‌های صنفی کارگری و کارفرمایی استان، سراسری و عالی از دیگر مجوزهاست.

شاکرمی همچنین از برنامه راه اندازی و اجرای "سامانه جامع روابط کار" با هدف گذاری ۴۵ زیرسامانه خبر داد و گفت: از جمله برنامه‌های شاخص و هدفمند حوزه معاونت روابط کار برای تحقق شفافیت راه اندازی و اجرای "سامانه جامع روابط کار" است که بر اساس اولویت‌ها و نیازهای موجود و با هدف افزایش شفافیت برآیند کار، رضایتمندی جامعه هدف کارگران و کارفرمایان و نیز حفظ کرامت انسانی و دسترسی آسان و بدون تبعیض به خدمات به مردم ارائه شده است.

وی با اعلام اینکه تا کنون ۲۲ زیرسامانه آن در سراسر کشور عملیاتی شده و در حال بهره برداری است اظهار کرد: سایر زیرسامانه‌ها نیز در دست تکمیل و اجرای آزمایشی است.

شاکرمی خاطرنشان کرد: در حال حاضر، زیر سامانه تحت وب بیمه بیکاری نیز در سراسر کشور در حال بهره برداری است.

کد خبر 440668

منبع: ایمنا

کلیدواژه: بیمه بیکاری بيمه ویروس کرونا کرونا ویروس کرونا کرونا در ایران معاون روابط کار وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق حال بهره برداری سراسر کشور روابط کار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۷۶۴۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حسینی: ظرفیت درآمدزایی خلیج فارس بهره‌برداری می‌شود

معاون پارلمانی و امور مجلس رئیس جمهور گفت: در بعد اقتصادی باید بتوان با محوریت استان‌های جنوبی کارهای بزرگی انجام دهیم و از ظرفیت غنی خلیج فارس برای اشتغال‌زایی ودرآمدزایی برای کشور استفاده کنیم.

 

 

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3077178 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • آمادگی صندوق احیاء و بهره‌برداری از اماکن تاریخی برای همکاری در احیا بافت تاریخی گرگان
  • حسینی: ظرفیت درآمدزایی خلیج فارس بهره‌برداری می‌شود
  • استان مرکزی دارای بیکاری پنهان است
  • مازندران پایین‌ترین نرخ بیکاری در کشور را دارد
  • بهره‌برداری از بزرگراه آستارا – آستارا تا پایان تابستان
  • فاز اول بیمارستان سلامت سیب و سوران در آستانه بهره برداری
  • بهره برداری از ۸۵۰ طرح عمرانی تا پایان سال در اصفهان
  • بهره برداری از سردرب دانشگاه یاسوج
  • اختصاص شعبه ویژه حل اختلاف کارگران و کارفرمایان در گلستان
  •  نشست مشترک مسئولان قضایی گلستان با جامعه کارگری و کارفرمایی استان برگزار شد