Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - سخنگوی هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه طرحی در مجلس در حال بررسی است که می‌تواند کمک خوبی به اقشار ضعیف داشته باشد، گفت: این طرح با عنوان تأمین کالاهای اساسی برای مردم با کارت‌های اعتباری است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تبریز، محمدحسین فرهنگی در جلسه شورای اداری شهرستان تبریز که با حضور 6 نماینده تبریز در سالن "جمهوری" استانداری آذربایجان شرقی برگزار شد، با انتقاد از اینکه وزارت ورزش پول‌هایی را که گرفته به استان نداده است و وصول نشده است، اظهار داشت: این اقدام وزارت ورزش قابل پیگیری است و از تمامی ادارات می‌خواهم که مشکلات جذب اعتبارات خود را اعلام کنند تا پیگیری کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در مجلس، توزیع یک میلیون تن قیر رایگان تصویب شده که احتمالاً شورای نگهبان ایراداتی بگیرد، افزود: احتمالاً پس از اصلاح امیدوارم تصویب نهایی صورت گیرد اما مدیران استان باید سهمیه استانی را پیگیری کنند.

سخنگوی هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه طرحی در مجلس در حال بررسی است که می‌تواند کمک خوبی به اقشار ضعیف داشته باشد، گفت: این طرح با عنوان تأمین کالاهای اساسی برای مردم با کارت‌های اعتباری است که با همکاری دولت و مجلس می‌تواند در کاهش مشکلات اقشار مردم مؤثر باشد.

طرح ویژه مجلس برای تامین کالاهای اساسی اقشار آسیب‌پذیر / کارت اعتباری برای خرید 20 قلم کالا‌ در اختیار 7 دهک قرار‌ می‌گیرد

نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس، در ادامه، تسهیل در رساندن اقلام بهداشتی به دست آحاد مردم را مورد تاکید قرار داد و افزود: باید سامانه‌ای به مردم اعلام شود تا ماسک و ضد عفونی کننده به درستی توزیع شود و کمبودی در این حوزه رخ ندهد.

وی با بیان اینکه تولید مواد ضدعفونی کننده و ماسک در استان ما کافی است و شاید از کشور هم خارج می‌شود، ابراز داشت: وضعیت قرمز استان قابل دفاع نیست و باید در توزیع اقلام بهداشتی اقدام درستی صورت گیرد و مردم هم فرهنگ استفاده از آن را گسترش دهند.

نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس، تشکیل بازارهای محلی مشابه آنچه در تهران وجود دارد را برای تبریز لازم و ضروری دانشت و گفت: محل‌هایی تعیین شود برای تأمین متمرکز و قیمت‌های پایین‌تر تا مردم به سهولت نیازهای خود را با قیمت مصوب و مناسب تأمین کنند ضمن اینکه اشتغال خوبی را هم در پی خواهد داشت.

انتهای پیام/111/ش

R7887/P/S6,47/CT11 بیشتر بخوانید... آخرین وضعیت بررسی سؤال از رئیس‌جمهور از زبان سخنگوی مجلس قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... آخرین وضعیت بررسی سؤال از رئیس‌جمهور از زبان سخنگوی مجلس پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ بررسی وضعیت ‌کرونا در ایران| ۱۵ استان در وضعیت قرمز کرونایی/ ۱۱ استان به مرحله هشدار رسیدند + جدول و نمودار ۲ فاز نخست پتروشیمی بوشهر با فرمان رئیس‌جمهور ‌افتتاح شد / تولید سالانه ۴.۲میلیون تن محصول ۳ مجتمع پتروشیمی بوشهر با فرمان رئیس‌جمهور افتتاح می‌شود/ افزایش ۷۴میلیون‌تنی تولید محصولات ۴ پهلوگیری انواع شناورهای تجاری، صیادی، مسافری در جزیره ابوموسی امکان‌پذیر شد ۵ قطعه ۷ راه‌آهن گیلان آماده ریل‌گذاری/ خط ریلی رشت تا پایان سال به بندرانزلی متصل می‌شود ۶ تلاش جهادی سپاه برای محرومیت زدایی از روستاهای میناب / اجرای ۳۶ پروژه طی ۳ سال+تصاویر ۷ گزارش ویدئویی| بازگشت صیادان آزاد شده به بلوچستان/ شادی مردم و خانواده‌ها بعد از ۶ سال انتظار ۸ گزارش| بررسی علل آشفتگی بازار بورس در هفته‌های اخیر/ دولت شتاب‌زده عمل کرد / به اعتماد سهامداران خدشه وارد شد مهمترین اخبار استانها طرح مجلس برای کمک به اقشار ضعیف جامعه / تأمین کالاهای اساسی مردم با کارت‌های اعتباری گزارش ویدئویی| المان‌های حسینی حال و هوای گرگان را عوض کرد / این شهر عزادار حسین (ع) است‌ مدیر اکتشافات شرکت ملی صنایع مس ایران: ۲۸۰ هزار تن مواد معدنی با عیار ۰.۸ درصد در معدن مس مزرعه اهر شناسایی شد فاز نخست پتروشیمی بوشهر با فرمان رئیس‌جمهور ‌افتتاح شد / تولید سالانه ۴.۲میلیون تن محصول مهمترین اخبار تسنیم بهره برداری از یک نیروگاه استراتژیک در غرب کارون/ تولید نفت از مخزن مشترک با پشتوانه نیروگاه ایرانی «فتح»؛ کوچکترین بالستیک ایرانی از خانواده فاتح لاوروف: تلاش آمریکا برای بازگشت تحریم‌ها علیه ایران موفق نخواهد شد فاز نخست پتروشیمی بوشهر با فرمان رئیس‌جمهور ‌افتتاح شد / تولید سالانه ۴.۲میلیون تن محصول مشترکین خانگی کم‌مصرف برق ۱۰۶میلیارد تومان پاداش گرفتند/ وزیر نیرو: صنعت برق ایران جزو قدرت‌های مسلّم منطقه است درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مردم با کارت های اعتباری تأمین کالاهای اساسی اقشار ضعیف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۷۶۵۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارخانه های آرد مازندران نوسازی و بهسازی می شود

به گزارش خبرنگار مهر، عباسعلی وفایی نژاد بعدازظهر دوشنبه در نشست هم اندیشی بررسی راهکارهای تحقق شعار سال در صنعت آردسازی تصریح کرد: نگاه ویژه نظام به بخش اقتصاد، نشانگر این است که اقتصاد جز مباحث پردغدغه و پرچالش ماست و سعی بر این خواهد بود با استفاده از تمام ابزارهای موجود به سمتی حرکت کنیم که خودباوری و خوداتکایی را به عرصه ظهور برسانیم.

وی همچنین اظهار داشت: در هر زمینه‌ای که دولت با اراده قوی و متعهدانه حضور داشته باشد، بخش خصوصی نیز همراهی و حضوری موفق خواهد داشت.
وفایی نژاد افزود: دولت صرف نظر از همه کاستی‌ها و فشار تحریم‌ها همه تلاش و همیت خود را در جهت پویایی اقتصاد کشور انجام می‌دهد.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان مازندران با بیان اینکه بخشی از کار ما حمایت و پشتیبانی از تولید محصولات کشاورزان است، اظهار داشت: در سال گذشته با همراهی کارخانجات آرد استان بیش از ۱۱۸ هزار تن گندم از کشاورزان مناطق دشت و بالادست استان با شرایط خاص حمایتی خریداری شد، به نحوی که با تدابیر صورت گرفته حمایت مناسب کشاورزان را در بر داشته و با مدیریت صحیح و همراهی کارخانجات آرد استان، کیفیت آرد نیز تضمین شود.

وی افزود: در استان مازندران ۲۱ کارخانه آرد داریم که با بهسازی و نوسازی و توسعه انبارها، سیلو و تجهیزات آزمایشگاهی، تحول و به روزرسانی مناسبی را داشته و برای ارتقای کیفیت تولید آرد سرمایه گذاری می‌کند.

وفایی نژاد تصریح کرد: شیوه نامه درجه بندی کارخانجات در شرف نهایی شدن در کارگروه استان و رفع نواقص و چالش‌ها است و بزودی عملیاتی خواهد شد.
وی تصریح کرد: با راه اندازی سامانه درجه بندی، کارخانجات آرد با ارتقای تجهیزات و بروزرسانی امکانات، امتیاز و رتبه آنها افزایش خواهد یافت.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان مازندران با بیان اینکه در سال ۱۴۰۱ تلاش کردیم از انحصار واردات از طریق بنادر جنوبی کاسته شود و فعالیت‌های تجاری به سمت بنادر شمالی سوق داده شود، اظهار داشت: طی سال های ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ کالاهای اساسی گندم و روغن را از طریق بنادر استان مازندران وارد کشور کردیم اما در سال ۱۴۰۲ به دلیل کاهش ضرورت تأمین و دیگر موارد، تأمین کالاهای اساسی از طریق بنادر شمالی کشور متوقف شد.

وی با بیان این مطلب افزود: تمام تلاش دولت در حمایت از تولید کالاهای اساسی و خودکفایی در آن انجام خواهد شد اما به منظور تأمین ذخیره استراتژیک و حفظ امنیت غذایی در کشور، رایزنی‌های لازم انجام شد تا در سال جدید فاز اول گندم خریداری شده از کشورهای حاشیه دریای خزر بزودی از طریق بنادر مازندران وارد کشور شود

کد خبر 6092230

دیگر خبرها

  • تاکید رئیس جمهور بر فراهم کردن زمینه حضور هر چه گسترده‌تر مردم در دور دوم انتخابات مجلس
  • اعلام لیست کالاهای اساسی مشمول واردات با ارز ترجیحی
  • وزیر کشاورزی: کالاهای مورد نیاز مردم تأمین شده است
  • لیست کالاهای اساسی مشمول واردات با ارز ترجیحی اعلام شد
  • ضرورت تقویت زیرساخت های سلامت در کشور
  • معلمان شاخص ترین عنصر در تعلیم و تربیت فرزندان مردم هستند
  • تامین ارز برای واردات کالاهای اساسی، صنایع و خدمات از مرز ۴٫۲ میلیارد دلار گذشت
  • کارخانه های آرد مازندران نوسازی و بهسازی می شود
  • ضعف ادارات کرمانشاه در پرداخت سهم اعتباری عشایر
  • انتقاد از اختصاص ردیف اعتباری خاص برای سفر رئیس جمهور