Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-29@09:17:56 GMT

خروج یک لوگو پس از دو سال از بینی پسر 7 ساله

تاریخ انتشار: ۳ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۷۶۷۳۵

خروج یک لوگو پس از دو سال از بینی پسر 7 ساله

خروج یک قطعه لوگو کوچک پس از دو سال از بینی پسر 7 ساله خانواده اش را شوکه کرد.

به گزارش ایران آنلاین به نقل از بی بی سی، "سمیر انور "در سن 5 سالگی هنگام بازی یک قطعه کوچک لوگو را در بینی خود فرو کرده و این موضوع را به مادر و پدر خود گفته بود انها نیز با بررسی بینی پسر 5 ساله شان با چراغ قوه چیزی در بینی وی پیدا نکردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


قطعه لوگوی کوچک توانسته بود مدت دو سال در بینی این پسر بچه جا خوش کند .مادر سمیر این موضوع را با پزشک خانواده مطرح کرده و او نیز گفته بود که نگران نباشند زیرا لوگو به طور طبیعی از بدن پسرشان خارج خواهد شد.این موضوع سبب شد تا آنها اطمینان حاصل کنند که چیزی در بینی پسران باقی نمانده است.
تا اینکه پس از دو سال با یک عطسه شدید لوگو از بینی  سمیر خارج شده و باعث شگفتی پدر و مادرش شد. آنها این موضوع را با پزشک در میان گذاشتند .
کریستوفر تامپسون پزشک و متخصص گوش و حلق و بینی از بیمارستان اورنج کانتی کالیفرنیا در این باره گفت:معمولا ورود یک جسم خارجی به بینی باعث تحریک مخاط و گرفتگی و عفونت می شود  و اگرجسم خارجی در بدن حرکت کند و به ریه یا نای برود عفونت جدی تر خواهد بود.به نظر می رسد در این مورد خاص لوگو به سمت جانبی حفره بینی جرکت کرده همان جایی که میزان رطوبت هوای تنفسی ما را تنظیم می کند و به همین دلیل توانسته مدت زمان طولانی همانجا بماند و این باعث خوشحالی است گه لوگو عفونت نکرده و در بدن پسر حرکتی نداشته است.

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: بینی پسر دو سال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۷۶۷۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حفظ گزینه خروج روسیه از یوفا

روسیه گزینه خروج از اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا) را همچنان حفظ کرده است. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، الکساندر دیوکوف رئیس فدراسیون فوتبال روسیه در جمع خبرنگاران اعلام کرد احتمال خروج این کشور از یوفا همچنان وجود دارد.

فوتبال باشگاهی و ملی روسیه پس از شروع جنگ در اوکراین با تصمیم مشترک یوفا و فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) تا اطلاع ثانوی تحریم شد.

پخش یورو 2024 در بلاروس بدون مجوز یوفا!

الکساندر دیوکوف گفت: ما در حال گفت‌وگو هستیم، اما در حال حاضر مذاکرات متوقف شده است. ما و یوفا مواضع خود را به یکدیگر اعلام کرده‌ایم. همه استدلال‌ها هم ارائه شده است. یوفا سال گذشته تصمیم گرفت که به تیم‌های جوانان روسیه اجازه دهد در مسابقات مقدماتی اروپا بازی کنند که در نهایت اجرایی نشد. 

رئیس فدراسیون فوتبال روسیه خاطر نشان کرد: ما معتقدیم که توپ در زمین یوفاست. اگر راه‌حل فنی برای مسابقات زیر 17 سال پیدا شود، ما گامی رو به جلو در جهت بازگشت به مسابقات تحت نظارت یوفا خواهیم داشت. البته باید بگویم همچنان امکان تغییر کنفدراسیون را حفظ کرده‌ایم و احتمال خروج روسیه از یوفا وجود دارد.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • خروج رهبران حماس از غزه در چارچوب توافق آتش‌بس صحت ندارد
  • ورود و خروج سهامداران درصدی ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • آتش‌سوزی مهیب در پی خروج قطار از ریل در آریزونای آمریکا
  • خروج از مدار واحد ۳ بخار نیروگاه نکا
  • آتش‌سوزی مهیب در پی خروج قطار از ریل در آریزونای آمریکا+ فیلم
  • خروج والیبال ایران از مسیر رشد
  • آغاز خروج نیروهای حافظ صلح از قره باغ
  • واکنش انصارالله یمن به خروج ناو هواپیمابر آمریکا از دریای سرخ
  • حفظ گزینه خروج روسیه از یوفا
  • ویدیو/ خروج پرسپولیسی‌ها از هتل در میان تشویق هواداران