Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-05-04@22:38:52 GMT

عکس/ اشک های نیمار

تاریخ انتشار: ۳ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۷۶۷۵۰

عکس/ اشک های نیمار

آفتاب‌‌نیوز :

ناکام بزرگ فینال ۲۰۲۰ لیگ قهرمانان اروپا نیمار بود. ستاره برزیلی نتوانست مانع شکست تیمش مقابل بایرن مونیخ شود و مانند دیگر هم تیمی‌هایش فرصت‌های گلزنی را از دست داد. تلخی این شکست به اندازه‌ای بود که مهاجم پاری‌سن ژرمن پس از سوت پایان اشک‌هایش سرازیر شد و دلداری بازیکنان و سرمربی بایرن فایده‌ای در بهتر کردن حال بازیکن برزیلی نداشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نیمار که خود را برای قهرمانی آماده کرده بود تحمل این شکست را نداشت و نمی توانست ناکامی در یک قدمی فتح جام را قبول کند. در تصویری که میشل ریگان به ثبت رسانده است کاملا آشکار است ستاره برزیلی در چه حالی به سر می‌برد.

منبع: آفتاب

کلیدواژه: لیگ قهرمانان اروپا نیمار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۷۶۷۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نگرانی بارسا: ستاره بایرن پولکی است!

به گزارش "ورزش سه"، کیمیش در چند فصل اخیر یکی از بازیکنان کلیدی و موثر بایرن مونیخ بوده و نقش پررنگی را در قهرمانی‌ها و موفقیت‌های این تیم ایفا کرده است اما مشکلاتی که در این فصل بین او و توماس توخل به وجود آمد باعث شد که شایعاتی درباره احتمال جدایی‌اش به گوش برسد. 

این بازیکن هم در بین بازیکنانی بود که نتوانستند ارتباط خوبی با توخل برقرار کنند و حتی بسیاری از سایت‌های آلمانی مدعی شده بودند که مدیران این باشگاه نام او را در فهرست بازیکنان مازاد برای پنجره نقل و انتقالات تابستانی یپش رو قرار خواهند داد. 

چند باشگاه بزرگ اروپایی علاقه زیادی به جذب این ستاره آلمانی دارند اما نام بارسلونا بیشتر از هر باشگاه دیگری در کنار نام او به گوش می‌رسید. اما روزنامه اسپورت مدعی شده است که مدیران بارسا تردید بسیاری درباره شرایط او دارند و معتقد هستند که به دلیل مشکلات مالی‌ای که با آن روبرو هستند، او منتظر بارسا نخواهد ماند و احتمالا قرارداد جدیدی را با بایرن مونیخ به امضا خواهد رساند. 

قرارداد کیمیش با بایرن مونیخ در پایان فصل آینده به اتمام خواهد رسید اما قطع همکاری توخل با این باشگاه در پایان فصل جاری ممکن است باعث شود که نظر او برای ترک آلیانز آرنا عوض شود و همچنان به حضورش در بایرن ادامه دهد.

دیگر خبرها

  • ستاره بایرن: نباید به رئال اجازه دهیم نفس بکشد
  • ستاره کره‌ای بعد از پنج سال از بایرن انتقام گرفت! ‏
  • فوق ستاره برزیلی به روسیه کوچ کرد!
  • مربی بنزما جنبه شکست را نداشت!
  • ستاره‌ای که عاشق بارسلوناست به بایرن می‌رود!
  • نگرانی بارسا: ستاره بایرن پولکی است!
  • شکایت ستاره بارسا به بازیکنان: انتظارش را نداشتم!
  • واکنش سرمربی زنیت به احتمال جذب نیمار
  • لیگ ملت‌های والیبال یکی از ستاره‌هایش را از دست داد
  • رونمایی از پیراهن اول لیورپول در فصل 25-2024 + عکس