Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، ماندانا رسولی روز دوشنبه در نشست با فرماندار مهریز افزود: برای گسترش ورزش بانوان به زیرساخت نیاز است که دولت همه ساله بخشی از بودجه خود را به آن اختصاص می‌دهد.

وی با اشاره به اینکه طی سال‌های اخیر برای توسعه ورزش بانوان در کشور اقدام‌های خوبی انجام گرفته ادامه داد: برای ارتقای فعالیت‌های فرهنگی و ورزشی این قشر از جامعه باید خیران و بخش‌خصوصی بهتر ورود کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسوول اظهار کرد: ظرفیت‌های بسیار خوبی در بین بانوان در تمامی رشته‌های ورزشی وجود دارد که برای شکوفایی و جذب مخاطبان بیشتر، وزارتخانه برنامه دارد و برای تحقق آنها همراهی تمامی بخش‌ها نیاز است.

رسولی اظهار کرد: ایجاد زمینه لازم با فرهنگ‌سازی برای ورود بخش‌خصوصی و خیران در کنار طرح‌های مختلف زیرساختی دولتی، محور و هدف است که امیدواریم امسال با شتاب بهتری پیگیری شود.

همچنین فرماندار مهریز به اهمیت ورزش بانوان و تامین آرامش و آسایش آنها اشاره کرد و با قدردانی از اقدام‌های دولت و نظام در این خصوص گفت: جلب همکاری بخش خیران در اجرای طرح‌های مورد نیاز ورزشی بانوان یک هدف مهم است.

رضا زارع زاده مهریزی افزود: تاکنون در شهرستان به رغم برخی تنگناهای اقتصادی، توسط دولت کارهای خوبی برای توسعه ورزش و برای بانوان انجام گرفته ولی کافی نیست و برای تحقق اهداف به همکاری تمامی بخش‌ها و خیران نیاز است.            

از جمله برنامه‌های سفر خانم رسولی به یزد، حضور در چند برنامه افتتاحیه و برگزاری نشست با تعدادی از مسوولان اجرایی و  متولیان ورزش بانوان استان و بررسی مسائل و مشکلات این حوزه است .

مهریز ۳۰ هیات ورزشی فعال دارد و مرکز این شهرستان ۵۵ هزار نفری در ۳۰ کیلومتری جنوب شهر یزد قرار دارد.

بر اساس آمارها ۴۹ درصد جمعیت مهریز را بانوان تشکیل می دهند.

در هفته دولت از  ۵۲۴ پروژه مختلف در  استان یزد بهره برداری می شود که در مجموع زمینه اشتغال  چهار هزار و ۷۸۸ نفر را فراهم و برای راه اندازی آنها علاوه بر چهار هزار میلیارد تومان هزینه ریالی، ۸۱.۵ میلیون دلار و  یک میلیارد و ۶۸۰ میلیون یوآن چین  سرمایه گذاری ارزی انجام شده است.

همچنین در هفته دولت  عملیات اجرایی ۳۰ پروژه با هزینه ۹۰۰ میلیارد تومان اعتبار در استان آغاز می شود.

انفجار دفتر نخست وزیری در هشتم شهریور سال ۱۳۶۰ خورشیدی و شهادت ۲ یار دیرین امام (ره) و انقلاب و ۲ اسوه علم و تقوا، شهید محمد علی رجایی، رییس جمهوری  و محمد جواد باهنر، نخست وزیر که نمونه ای از دولتمردان مردمی بودند و نیز به منظور آشنایی مردم با فعالیت ها و بیان اهداف و برنامه های آینده دولت، هفته ای به نام دولت نامگذاری شده که از دوم تا هشتم شهریور است..

برچسب‌ها یزد مشارکت های مردمی بانوان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: یزد مشارکت های مردمی بانوان یزد مشارکت های مردمی بانوان ورزش بانوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۷۶۹۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) استوری اوسمار ویرا برای زنان پرسپولیسی

توهین پیرمرد هوادار سپاهان به بانوان حاضر در ورزشگاه آزادی در بازی با پرسپولیس بازتاب بسیاری در رسانه‌های ورزشی داشته و برخی از چهره‌های ورزشی کشور نیز واکنش تندی به این موضوع نشان داده‌اند.

بنابر روایت خبر ورزشی، باشگاه پرسپولیس نیز ساعاتی پیش بیانیه‌ای دراین خصوص صادر کرد و اکنون اوسمار ویرا سرمربی سرخ‌ها نیز با انتشار یک استوری به اتفاق جنجالی اشاره کرده است.

اوسمار با انتشار تصویری از بانوان پرسپولیسی حاضر در ورزشگاه آزادی در صفحه شخصی اینستاگرامش فقط یک کلمه را با سه هشتگ و زبان‌های ایرانی - انگلیسی و برزیلی نوشت: «# احترام».

دیگر خبرها

  • مشارکت ۲۱ هزار نفر در ورزش شهروندی/ هدف شهرداری همدان سازندگی است
  • مهم‌ترین ورزشی که می‌تواند شما را جوان نگه دارد (فیلم)
  • مبینا ندایی در کمپ توسعه بدمینتون آسیا شرکت می‌کند
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۱۵ اردیبهشت
  • آخرین وضعیت احداث ورزشگاه تختی قم
  • پیشرفت ۹۰ درصدی مرحله اول تکمیل ورزشگاه تختی قم
  • طعنه سنگین روحانی به وضعیت مشارکت در انتخابات
  • حمایت اوسمار از هواداران زن پرسپولیس (عکس)
  • (عکس) استوری اوسمار ویرا برای زنان پرسپولیسی
  • طعنه سنگین روحانی به شورای نگهبان و دولت؛ باید حسرت انتخابات کشور‌های همسایه را بخوریم!