Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ـ مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر از تکمیل طرح لایروبی کانال دسترسی به بندر بوشهر خبر داد و گفت: این پروژه همزمان با هفته دولت افتتاح و زمینه تردد و پهلوگیری کشتی‌هایی با ظرفیت ۳۰ هزار تن در بندر بوشهر فراهم می‌شود. - اخبار استانها -

سیاوش ارجمندزاده در گفت‌ وگو با خبرنگار تسنیم در بوشهربا بیان اینکه یکی از ظرفیت‌های مهم این استان فعالیت در امر تجارت دریایی است اظهار داشت: استان بوشهر دارای طولانی‌ترین مرز دریایی با خلیج فارس است که این  ظرفیت زمینه توسعه فعالیت‌های دریانوردی در بخش‌های مختلف را فراهم کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی، ظرفیت تخلیه و بارگیری کالا در بندر بوشهر را افزون بر 7.5 میلیون تن در سال دانست و افزود: در راستای توسعه ظرفیت‌های بندری بوشهر، طرح و مجتمع بندری نگین مورد توجه قرار گرفت و پایانه‌ها و اسکله‌های مختلفی طراحی و اجرایی شد.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر افزایش تخلیه و بارگیری کالا در بندر بوشهر را مورد تاکید قرار داد و  افزود: با تکمیل طرح توسعه‌ای بندر بوشهر ظرفیت تخلیه و بارگیری کالا در بندر بوشهر به 15 میلیون تن در سال افزایش می‌یابد.

ارجمندزاده از اجرای طرح لایروبی کانال بندر بوشهر خبر داد و بیان کرد: طول کانال دسترسی به اسکله‌های بندر بوشهر 13.5 کیلومتر است که افزایش عمق این کانال در اولویت برنامه‌ها قرار گرفت و در مدت 10 ماه اجراء شد.

طرح‌های بنادر استان بوشهر با اعتبار 340 میلیارد تومان افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود بوشهر| 210 میلیارد ریال برای لایه‌روبی اسکله جزیره نگین بوشهر اختصاص یافت لایروبی‌ کانال بندر بوشهر برای پهلوگیری کشتی‌های بالای 30 هزار تنی ضروری است

وی، با بیان اینکه طرح لایروبی کانال بندر بوشهر به پایان رسید گفت: در اجرای این پروژه 5 میلیون و 750 هزار مترمکعب لایروبی شد و عمق کانال بندر بوشهر به 10.8 متر افزایش یافت.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر اعتبار اجرای این پروژه را 190 میلیارد تومان دانست و خاطر نشان کرد: این پروژه همزمان با هفته دولت با حضور رئیس سازمان بنادر و دریانوردی افتتاح می‌شود.

ارجمندزاده ویژگی‌های پروژه لایروبی کانال بندر بوشهر را برشمرد و تصریح کرد:با افتتاح  طرح لایروبی کانال دسترسی به بندر بوشهر زمینه  تردد و پهلوگیری کشتی‌هایی با ظرفیت 30 هزار تن در بندر بوشهر فراهم می‌شود که این مهم زمینه رونق تجاری و اقتصادی بیش از پیش فراهم می‌کند.

انتهای پیام/190/ش

R41363/P/S6,53/CT1 بیشتر بخوانید... حمل کالای اساسی از بنادر استان بوشهر همچنان ادامه دارد بنادر استان بوشهر به هواپیمای فوق سبک« جایروپلن» مجهز شد هزینه‌های ترخیص کالا در بنادر استان بوشهر باید کاهش یابد قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... حمل کالای اساسی از بنادر استان بوشهر همچنان ادامه دارد بنادر استان بوشهر به هواپیمای فوق سبک« جایروپلن» مجهز شد هزینه‌های ترخیص کالا در بنادر استان بوشهر باید کاهش یابد پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ فاز نخست پتروشیمی بوشهر با فرمان رئیس‌جمهور ‌افتتاح شد / تولید سالانه ۴.۲میلیون تن محصول ۲ بررسی وضعیت ‌کرونا در ایران| ۱۵ استان در وضعیت قرمز کرونایی/ ۱۱ استان به مرحله هشدار رسیدند + جدول و نمودار ۳ پهلوگیری انواع شناورهای تجاری، صیادی، مسافری در جزیره ابوموسی امکان‌پذیر شد ۴ مجتمع پتروشیمی بوشهر با فرمان رئیس‌جمهور افتتاح می‌شود/ افزایش ۷۴میلیون‌تنی تولید محصولات ۵ تلاش جهادی سپاه برای محرومیت زدایی از روستاهای میناب / اجرای ۳۶ پروژه طی ۳ سال+تصاویر ۶ گزارش ویدئویی| بازگشت صیادان آزاد شده به بلوچستان/ شادی مردم و خانواده‌ها بعد از ۶ سال انتظار ۷ قطعه ۷ راه‌آهن گیلان آماده ریل‌گذاری/ خط ریلی رشت تا پایان سال به بندرانزلی متصل می‌شود ۸ تخت‌جمشید ویترین باستان‌شناسی ایران/ کشفیات تازه راهی به دنیای ناشناخته تاریخ است مهمترین اخبار استانها طرح مجلس برای کمک به اقشار ضعیف جامعه / تأمین کالاهای اساسی مردم با کارت‌های اعتباری گزارش ویدئویی| المان‌های حسینی حال و هوای گرگان را عوض کرد / این شهر عزادار حسین (ع) است‌ امام جمعه قزوین در گفت‌وگو با تسنیم: ادبیات امر به معروف و نهی از منکر را باید از مکتب امام حسین(ع) آموخت + فیلم مدیر اکتشافات شرکت ملی صنایع مس ایران: ۲۸۰ هزار تن مواد معدنی با عیار ۰.۸ درصد در معدن مس مزرعه اهر شناسایی شد مهمترین اخبار تسنیم بهره برداری از یک نیروگاه استراتژیک در غرب کارون/ تولید نفت از مخزن مشترک با پشتوانه نیروگاه ایرانی «فتح»؛ کوچکترین بالستیک ایرانی از خانواده فاتح طرح مجلس برای کمک به اقشار ضعیف جامعه / تأمین کالاهای اساسی مردم با کارت‌های اعتباری لاوروف: تلاش آمریکا برای بازگشت تحریم‌ها علیه ایران موفق نخواهد شد فاز نخست پتروشیمی بوشهر با فرمان رئیس‌جمهور ‌افتتاح شد / تولید سالانه ۴.۲میلیون تن محصول درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: طرح لایروبی کانال بنادر و دریانوردی بنادر استان بوشهر پهلوگیری کشتی کانال بندر بوشهر بندر بوشهر هزار تن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۷۶۹۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خط مسافری دریایی خرمشهر - بصره به زودی راه‌اندازی می‌شود

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ علی عسکری روز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت،در نشست راه‌اندازی خط مسافری دریایی خرمشهر به بصره در بندر خرمشهر اظهار کرد: بندر خرمشهر دارای یک ترمینال مسافری دریایی به نام خلیج فارس با ۶ هزار متر مربع مساحت و ۲ پست اسکله است که روزانه می‌تواند به ۲ هزار و ۵۰۰ مسافر خدمات‌دهی کند.

مدیرکل بندر و دریانوردی خرمشهر با تاکید بر اینکه خط دریایی خرمشهر به کویت فعال است گفت: بندر خرمشهر آمادگی کامل برای برقراری خط مسافری دریایی از خرمشهر به بصره و برعکس را در سریعترین زمان ممکن دارد.

عسکری خاطرنشان کرد: وجود نظام تعرفه‌ای مناسب، جذاب و شفاف برای بازاریابی و ترغیب تردد مسافران از طریق تردد دریا با اعطای تخفیف ۹۰ درصدی در هزینه حقوق و عوارض شناورهای مسافری ایرانی و خارجی از امکانات قابل توجه موجود در بندر خرمشهر است.

خبرنگار؛یوسف منصوری

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901065

دیگر خبرها

  • ◄ ایجاد طرح جامع بندر شهید حقانی به عنوان قطب مسافری و تفریحی
  • ۶۶۰ هزار مسافر در بنادر شرق هرمزگان جابه‌جا شد
  • تبدیل مناطق آزاد ویژه اقتصادی مازندران از واردات صرف به دانش فنی و صادرات
  • کاهش ۲ متری تراز آب دریای خزر طی ۲۰ سال گذشته
  • بندر امام خمینی ۲۰ ایستگاه تخلیه و بارگیری ریلی دارد
  • وعده ریل پایه شدن بندر چابهار در آینده‌ ای نزدیک
  • افزایش ۳۴ درصدی تخلیه و بارگیری کالا‌های غیرنفتی در بنادر استان بوشهر
  • صادرات ۶ هزارتن کالای غیرنفتی در بندر جاسک
  • خط مسافری دریایی خرمشهر - بصره به زودی راه‌اندازی می‌شود
  • لایروبی کانال آب‌های سطحی شهرک سعدی